127 ima uze koseve. SOHC se moze upasovati unutra, ali uz prepravke na krakovima, do menjaca.
Ako se pravi reli replika onda treba ici na 1.3 SOHC. Naravno, generacijski je svejedno u vizuelnom smislu, pa se moze ici i na 1.6 SOHC. DOHC tj. ove TC varijante su i tezi i tromiji motori, menjac je isto kabastiji i ne vidim ni jednu prednost ubacivanja istog. Uostalom, vecina Yugo/Zastava/Fiat swap-ova je SOHC bazirana. Mnogo bolja opcija od tog TC-a je DOHC 16v iz Marea/Bravo/Stilo generacije, jer je to fakticki isti blok kao SOHC, tako da i menjac pasuje na sraf. A atmosfera je, no turbo - no problems.
Turbo SOHC je dosta potentniji u smislu snage, kao i svaki Turbo vs N/A, ali da li zaista ovaj auto ima tu namenu, da juri sa 200ks pod haubom, potencijalno? Veliki problem turbo SOHC-ova su glave motora koje pucaju izmedju siceva jako cesto, stvarajuci knock, jer je to potencijalno zariste tj. varnica (pukotina na glavi). Ovo se desava i na atmo varijantama (pucanje), ali tu nije tako problematicno i atmo glava ima za zidati zamak, a turbo zdravih naprotiv.
S' ozbirom da imam 1.3 od 125ks i 1.6 od 135ks, nesto iskustva po stazi (trackday-evima) u proteklih par godina, ni jedan turbo SOHC nije bio brzi u izvornom stanju od tog 1.6 atmo (kojem inace nije iskoriscen potencijal u potpunosti, 170ks je cilj za prolece). Dosta toga se svede na prenos (menjac), vesanje i kako se vozi auto. Ja bih kao ljubitelj voleo u Fiatu 128 reli videti 1.3 na dva dupla, bas kao ovaj navedeni moj. To je u duhu tog auta i doba, konceptualno isto i vrlo poznato za napraviti.
Moja 2 centa, sto kazu.