Autor Tema: Fiat 128-replika  (Posjeta: 27326 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline jeep frik

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #30 : 26 Veljače, 2018, 12:59:13 »
To je dobro. Ide li isto tako 1.6 u 127 mk1? Sto je s poluosovinama i ostalo.?

Offline Aki

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 601
  • Spol: Muški
    • PrijemnoOdeljenje
  • Lokacija: Beograd
  • Vozilo:: Yugo 1.6, Yugo 1.3
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #31 : 26 Veljače, 2018, 13:46:23 »
127 ima uze koseve. SOHC se moze upasovati unutra, ali uz prepravke na krakovima, do menjaca.

Ako se pravi reli replika onda treba ici na 1.3 SOHC. Naravno, generacijski je svejedno u vizuelnom smislu, pa se moze ici i na 1.6 SOHC. DOHC tj. ove TC varijante su i tezi i tromiji motori, menjac je isto kabastiji i ne vidim ni jednu prednost ubacivanja istog. Uostalom, vecina Yugo/Zastava/Fiat swap-ova je SOHC bazirana. Mnogo bolja opcija od tog TC-a je DOHC 16v iz Marea/Bravo/Stilo generacije, jer je to fakticki isti blok kao SOHC, tako da i menjac pasuje na sraf. A atmosfera je, no turbo - no problems.

Turbo SOHC je dosta potentniji u smislu snage, kao i svaki Turbo vs N/A, ali da li zaista ovaj auto ima tu namenu, da juri sa 200ks pod haubom, potencijalno? Veliki problem turbo SOHC-ova su glave motora koje pucaju izmedju siceva jako cesto, stvarajuci knock, jer je to potencijalno zariste tj. varnica (pukotina na glavi). Ovo se desava i na atmo varijantama (pucanje), ali tu nije tako problematicno i atmo glava ima za zidati zamak, a turbo zdravih naprotiv.

S' ozbirom da imam 1.3 od 125ks i 1.6 od 135ks, nesto iskustva po stazi (trackday-evima) u proteklih par godina, ni jedan turbo SOHC nije bio brzi u izvornom stanju od tog 1.6 atmo (kojem inace nije iskoriscen potencijal u potpunosti, 170ks je cilj za prolece). Dosta toga se svede na prenos (menjac), vesanje i kako se vozi auto. Ja bih kao ljubitelj voleo u Fiatu 128 reli videti 1.3 na dva dupla, bas kao ovaj navedeni moj. To je u duhu tog auta i doba, konceptualno isto i vrlo poznato za napraviti.

Moja 2 centa, sto kazu.
 

Offline Mi$ki

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 488
  • Lokacija: Grad koji teče
  • Vozilo:: P-205 cabrio roland garros
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #32 : 26 Veljače, 2018, 16:05:38 »
Da ja sebi radim 1,5 od ritma ili lancie mislim da su na 85-88 ps za tu težinu auta više nego dosta ako se na baviš trkama ili nešto modernije 1,2 od punta sportinga mk1 mislim da je oko 85 ps.
Da se mene pita.....
 

Offline Luks

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #33 : 26 Veljače, 2018, 19:41:59 »
127 ima uze koseve. SOHC se moze upasovati unutra, ali uz prepravke na krakovima, do menjaca.

Ako se pravi reli replika onda treba ici na 1.3 SOHC. Naravno, generacijski je svejedno u vizuelnom smislu, pa se moze ici i na 1.6 SOHC. DOHC tj. ove TC varijante su i tezi i tromiji motori, menjac je isto kabastiji i ne vidim ni jednu prednost ubacivanja istog. Uostalom, vecina Yugo/Zastava/Fiat swap-ova je SOHC bazirana. Mnogo bolja opcija od tog TC-a je DOHC 16v iz Marea/Bravo/Stilo generacije, jer je to fakticki isti blok kao SOHC, tako da i menjac pasuje na sraf. A atmosfera je, no turbo - no problems.

Turbo SOHC je dosta potentniji u smislu snage, kao i svaki Turbo vs N/A, ali da li zaista ovaj auto ima tu namenu, da juri sa 200ks pod haubom, potencijalno? Veliki problem turbo SOHC-ova su glave motora koje pucaju izmedju siceva jako cesto, stvarajuci knock, jer je to potencijalno zariste tj. varnica (pukotina na glavi). Ovo se desava i na atmo varijantama (pucanje), ali tu nije tako problematicno i atmo glava ima za zidati zamak, a turbo zdravih naprotiv.

S' ozbirom da imam 1.3 od 125ks i 1.6 od 135ks, nesto iskustva po stazi (trackday-evima) u proteklih par godina, ni jedan turbo SOHC nije bio brzi u izvornom stanju od tog 1.6 atmo (kojem inace nije iskoriscen potencijal u potpunosti, 170ks je cilj za prolece). Dosta toga se svede na prenos (menjac), vesanje i kako se vozi auto. Ja bih kao ljubitelj voleo u Fiatu 128 reli videti 1.3 na dva dupla, bas kao ovaj navedeni moj. To je u duhu tog auta i doba, konceptualno isto i vrlo poznato za napraviti.

Moja 2 centa, sto kazu.
hvala na jako dobrom objasnjenju :)
ipak ce onda past odluka za 1.6 sohc iz tipa ili maree(ovisi sta nađem),nece bit rally verzija(ima 4 vrata) ali definitivno ostat u duhu vremena.. :yes:
 

Offline Aki

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 601
  • Spol: Muški
    • PrijemnoOdeljenje
  • Lokacija: Beograd
  • Vozilo:: Yugo 1.6, Yugo 1.3
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #34 : 27 Veljače, 2018, 12:12:13 »
Cisto da razjasnim - Marea ima DOHC 16v na koji pasuje SOHC menjac, ali ne i onaj nosac na kontra strani (mora da se prepravlja) i naravno, treba ti kompletna instalacija zbog ubrizgavanja. 8v SOHC je sraf na sraf kombinacija, standardno, sa sve agregatima koji pasuju sa Zastave.

Ove kombinacije FIRE motora (Punto sporting itd.) su totalno nepotrebne, jer su inferiorne u odnosu na vece kubikaze u SOHC varijanti a takodje ni motor ni nosaci ne pasuju ni blizu.
 
Krajnje zapazanje - sve 16v vs 8v varijante ima komplikaciju u duplom poslu i trosku oko radova na glavi (duplo kanala, dve bregaste, vise siceva ventila, opruga, itd.) Tako da 1.6 SOHC je tu bog i batina u smislu ulozeno/dobijeno. Nadji samo neki iz poslednjih serija 95-98/99, tipa Punto mk1 1.6 (90hp) ili Dedra 1.6 MPI (90hp), jer imaju najbolje odlivke i najvece serijske ventile (39.5/31).
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #35 : 27 Veljače, 2018, 13:52:23 »
Eto covijek sve objasnio.
Ostalo sve je neisplativo.
A ovako je najlakse proc na tehnickom jer se ajmo rec nista ne kuzi ako je slozeno kako treba.
Imam ti duplih karbova i grana ako si zainteresiran.

http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=38030.msg527003#new
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline Luks

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #36 : 27 Veljače, 2018, 15:12:07 »
Cisto da razjasnim - Marea ima DOHC 16v na koji pasuje SOHC menjac, ali ne i onaj nosac na kontra strani (mora da se prepravlja) i naravno, treba ti kompletna instalacija zbog ubrizgavanja. 8v SOHC je sraf na sraf kombinacija, standardno, sa sve agregatima koji pasuju sa Zastave.

Ove kombinacije FIRE motora (Punto sporting itd.) su totalno nepotrebne, jer su inferiorne u odnosu na vece kubikaze u SOHC varijanti a takodje ni motor ni nosaci ne pasuju ni blizu.
 
Krajnje zapazanje - sve 16v vs 8v varijante ima komplikaciju u duplom poslu i trosku oko radova na glavi (duplo kanala, dve bregaste, vise siceva ventila, opruga, itd.) Tako da 1.6 SOHC je tu bog i batina u smislu ulozeno/dobijeno. Nadji samo neki iz poslednjih serija 95-98/99, tipa Punto mk1 1.6 (90hp) ili Dedra 1.6 MPI (90hp), jer imaju najbolje odlivke i najvece serijske ventile (39.5/31).

Mislio sam tipa ili tempre neznam zasto sam napisao maree  :glavauzid: preporucio mi i prijatelj mehanicar tako,Aki hvala na objasnjenju pravi savjeti sa iskustvom  :good:
 

Offline Luks

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #37 : 27 Veljače, 2018, 15:37:21 »
Eto covijek sve objasnio.
Ostalo sve je neisplativo.
A ovako je najlakse proc na tehnickom jer se ajmo rec nista ne kuzi ako je slozeno kako treba.
Imam ti duplih karbova i grana ako si zainteresiran.

http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=38030.msg527003#new
Zainteresiran sam,dog u pm
 

Offline jeep frik

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #38 : 27 Veljače, 2018, 16:10:20 »
Ajd budite tako dobri pa mi recite informativno koji motor od tih ide u fiat 127 mk1? Iako bi najbolje bilo u duhu tipa abarta, sporta....

Offline Aki

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 601
  • Spol: Muški
    • PrijemnoOdeljenje
  • Lokacija: Beograd
  • Vozilo:: Yugo 1.6, Yugo 1.3
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #39 : 27 Veljače, 2018, 19:09:26 »
1,3 iz 127 Sport-a. 70ks osnova, lako ode do 90ak. Tesko za naci doduse... Ili da ides i ti na 1.6 SOHC. U principu najveci je problem sto 127 ima uzi kos od Yuga, pa nema mesta za menjac tako da levi krak sasije mora da se sece i podize da bi menjac usao ispod njega, treba napraviti i nosac na karoseriji gde ide desni nosac motora. Donja traverzna je najlaksi deo posla, pomeri se prema menjacu tako da se iskoristi jedna fabricka rupu za sraf, a druga busi/pravi. Poluosovine se kombinuju i skracuju, ali ne znam od cega tacno, kombinacija je 127, Yugo 55, z101. Sve u svemu ideje i resenja se smisljaju u hodu.

A uvek mozes i od Yuga naci prednji kraj, pa prepakovati krakove tj. napasovati sirinski u 127. Samo je to vec ozbiljniji limarski zahvat.
« Zadnja izmjena: 27 Veljače, 2018, 19:11:12 Aki »
 

Offline jeep frik

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #40 : 27 Veljače, 2018, 22:21:55 »
Velika Hvala Aki !

Offline jeep frik

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #41 : 27 Veljače, 2018, 22:39:04 »
80-tih sam se vozio u narancastom sportu iz 79. Vrtio je kotace u drugoj. Prva je vec zapinjala, teško se ubacivao. Doso covik iz Njemacke sa njim malo ga platio. Zamisli sada kolko bi vrijedio. Uvjek  nadjem nes komplicirano. Nis najbolje je ostavit mk1 u originalu, eventualno brusit cilindre za vece klipove. Al tko bi se zajebavao s time. Hvala jos jednom.
« Zadnja izmjena: 27 Veljače, 2018, 22:50:32 jeep frik »
 

Offline zivorad

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 118
  • Spol: Muški
  • Lokacija: srbija
  • Vozilo:: zastava 850,fiat ritmo 105 tc
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #42 : 27 Veljače, 2018, 22:54:17 »
<br /><br />evo ti resenje za 127,1050 ccm 5 speed,nego da ne trujemo coveku temu,pratim je pomno volim stare fiate
 

Offline jeep frik

Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #43 : 28 Veljače, 2018, 00:29:51 »
OK ZIvorade. Hvala.

Offline RI1960VW

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 554
  • Thanked: 33 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Il golfo di Quarnero
  • Vozilo:: narodno
Odg: Fiat 128-replika
« Odgovori #44 : 28 Veljače, 2018, 17:18:01 »
Ja bih kao ljubitelj voleo u Fiatu 128 reli videti 1.3 na dva dupla, bas kao ovaj navedeni moj. To je u duhu tog auta i doba, konceptualno isto i vrlo poznato za napraviti

Potpis na svako slovo!

Dodao bih; 13" felge i NE niskoprofilnim gumama..
Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt.