Slučaj s kilerom je i meni poznat, kileri su zeznuta roba, naime, ako hladnjak dugo stoji, rasuše se gumice koje brtve i dotični pušta, tako je meni puštao od Golfa kad sam ga nakon 4 godine ponovo stavio na auto, bio je ko sito i rešeto, a stajao na miru sve 4god, natočio sam nekako vodu i pustio da se ugrije auto i prestao je puštat, ispustio vodu i stavio antifriz i sve je OK bilo...
Isto tako prodao sam hladnjak od alfe koji sam imao u rezervi za neke sitne pare, i ispostavilo se da je hladnjak šupalj, odnosno da pušta, ja sam bio 100% siguran da ne pušta, jer fakat nije kad sam ga skidao s auta, objasnio sam kupcu da postoji mogučnost da je rasušen od stajanja..., nije mi se kasnije javio..., opet postoji mogučnost da skinete hladnjak s auta i isptavan je, no u transportu doživi neki stres, ili ga bacaju iz kombija u kombi ili tovare svašta na njega, pa bokčija procuri jer nije nov, zato su polovni hladnjaci, kak bi moj stari rekel, ko osinjak, ne diraj ako baš nemoraš!
Prednost dajem starim mesinganim jer su puno otporniji i daju se krpat...