Da se razumijemo, treba imati i znanja i novaca da se uradi ovo sto oni rade ali nema tu bas previse slicnosti sa onim kako mi vidimo restauraciju i preradu oldtimera:
1. dovuku lesinu i raskopaju do zadnjeg sarafa
2. odmah sutnu motor mjenjac i diff vani
3. nov motor, mjenjac i diff su za 2 dana stigne na adresi - plug and play
4. odvoji karoseriju od sasije
5. sasiju na pjeskarenje, ako ne valja pravi novu
6. narucuj suvremena vjesanja koja pasu za tu sasiju, opet 2 dana i na adresi
7. prednji dio karoserije baci, naruci zamjenski novi i opet 2 dana sve imas
8. upasuj sto si kupio, navuci fasadu od kita, ismirglaj da sve bude ravno
9. vozi na farbanje od 4k USD
10. nasarafi vjesanje. mjenjac i diff na sasiju da dabijes rolling chassis
11. nabaci karoseriju i ispilaj tamo gdje smeta novom motoru
13. ubaci motor i sve uz motor koji je spreman - sve naruceno novo hi tech
14. od unutrasnjosti zadrze tablu i eventualno sjedala, sve ostalo - smece
15. meksikanci tapeciraju sjedala i urade komplet unutrasnjost
16. ubaci unutrasnjost
17. ugradi svu silu aftermarket volana, audio uredjaja, prekidaca, instrumenata
18. ugradi ozicenje
19. smisli kakve felge ces da ti naprave - 2 dana i tu su
20. upali auto - to je obicno drama, kad treba ustimati paljenje i srediti struju!!!!
21. montiraj felge i pdaja unesvjest kako je sve odlicno ispalo
-------------------
gotov auto
E sad, sve je to super, imaju infrastrukturu za te stvari ali...
1. sva slicnost sa autenticnim autom se svede na eventualno sasiju, stakla i dio karoserije i nesto rasvjete (bilo da se radi o autenticnim ili original novim dijelovima) i tu je zapravo najbitnija raqzlika izmedju nages i njihovog shvatanja
2. u cijeloj prici ti samo slazes sve kao lego-kocke i sva potraga za dijelovima se svodi na tel. i internet
3. za tebe radi 10 ljudi, od kojih su mozda 4 limari, 1 dizajner a svi ostali se bave ugradnjom novih dijelova, niko nista ne popravlja, eventualno nesto prepravi po potrebi + kooperanti lakireri, tapetari, dobavljaci dijelova
4. kad sta zapne zoves specijaliziranog mehanicara da ti to rijesi
5. trebalo bi biti stvarno nesposobni idiot pa u tim uvjetima ne napraviti auto kako treba
Moj je utisak da se tamo navise cijeni onaj ko ima viziju na sta treba auto na kraju da lici, tj. onaj koji ce uvezati odluke koji motor, mjenjac diff, ovjes, boju unutrasnjosti i boju auta, a koji uistinu snosi odgovornost za odluke, a zapravo nista na autu ne radi.
Sad se pitam, sta bi bilo kad bi neko od nas imao 10% ovakvih uslova za rad?