Autor Tema: Zanimljivo na "you tube"  (Posjeta: 245105 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Senad

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 233
  • Spol: Muški
Zanimljivo na "you tube"
« : 08 Studenoga, 2010, 18:48:40 »
Emsije o popravcima i prodaji američkih oldtimera.
 
http://www.youtube.com/watch?v=DSU--y7_4_Y

Offline Senad

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 233
  • Spol: Muški
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #1 : 08 Studenoga, 2010, 19:35:07 »
Ford Shelby-Eleanor
Izrada reprodukcije
 
http://www.youtube.com/watch?v=JEvFJtR_Eos&feature=related


Offline Amigaboy

Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #3 : 20 Prosinca, 2010, 16:40:15 »
Citat: Senad;193075
Emsije o popravcima i prodaji američkih oldtimera.
 
http://www.youtube.com/watch?v=DSU--y7_4_Y

 
haha
 
ovog maraudera su radili da bi vecina tu na ovom forumu rekla da je sugav posao :D
 
 
al tak se to radi u realnom svijetu :)
[h=6]░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
 ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
 ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
 ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
 ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
 █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
 █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
 ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
 ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
 ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
 ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
 ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
 ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
 ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
 ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█[/h]
 

Offline pajo_patak

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 389
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #4 : 20 Prosinca, 2010, 18:05:20 »
Citat: Amigaboy;203560
haha
 
ovog maraudera su radili da bi vecina tu na ovom forumu rekla da je sugav posao :D
 
 
al tak se to radi u realnom svijetu :)

nego šta nego šugav posa...al ništa čudno za amere...oni su ionako uvjerljivo najgluplji narod:D
uostalom jebe se njih...auto slažu za nekog drugog i glavna stvar je da sve bude šta više ušminkano, ulickano...bezveze
lancia-klub.com
Život je prekratak da bi ga trošili na ružne žene i aute koji malo troše
 

Offline Darjan

Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #5 : 20 Prosinca, 2010, 18:08:07 »
+1.
"Ovdje postolar uči kirurga kako operirat slipo crivo, kirurg fudbalera kako igrat fudbal, a fudbaler postolara kako radit postole."
 

Offline cos

  • Oldschool rookie
  • Postova: 31
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #6 : 20 Prosinca, 2010, 18:16:16 »
+2.
 

Offline goran16v

Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #7 : 22 Prosinca, 2010, 10:21:50 »
Ovakvih emisija je na Discoveryu u jednom trenutku bilo more:
  • From wrecks to riches - u radionici Barrya Whitea
  • American hotrod - u radionici Boyda Coddingtona (dok nazalost nije umro) sa Dauenom Meyerom
  • Overlaulin' - radionica Chipa Fusea
  • West Coast Customs u radionici Bryana Friedlinghausa (ovaj se bavi preradama svega i svacega)
Sto je meni u ovim emisijama zapelo za oko:
  • Otpadi u Americi prema ovim emisijama su puni muscle cars iz '60 i '70
  • Sve se desava u Californiji i Z. obali gdje nema snijega a izgleda ima novaca
  • Zapravo nema klasicne restauracije, reparacije i ugradnje original dijelova. Rastave auto i sve sto ne valja se baca a kupuje se zamjensko. Sve je modularno, ako sasija ne valja, kupi ili pravi novu, necu ovaj motor, hocu onaj, pripasi ga na ovaj mjenjac i onaj direrencijal, natakni ove ili one karburatore. Unutrasnjost na kraju nema ponu slicnosti sa originalom. Razvijeno trziste aftermarket dijelova. Uglavnom krajnji proizvd odlicno izgleda, jos bolje ide ali nema puno slicnosti sa originalom iako na oko izgleda kao original.
  • Sve se vrti u krug: Boydovi lakireri Charley Hutton i Beatle Petterson dali otkaz i presli kod Chip Fusea, Scott Parker isto, Mike Cutris uhvacen u dizajniranju felgi za Chip Fusea, otpusten, presao takodjer kod Fusea. Duane Meyer poslije Boydove smrti presao kod Bryana Friedlinghausa. Kasnije otvorio svoju radionocu i sa sobom poveo jos dvojicu iz Boydove ekipe.
Da li je to u stavrnosti zaista divno i krasno, sve lagano, puno novaca u igri, ili je to samo produkcijska sarada na granici igranog filma gdje je sve rezirano i u kojoj je sve moguce stvarno ne znam.
 
Koliko mi je bilo dostupno, jedine prave restauracije su se radila u Car is Born. Tu su do zadnjeg dijela rastavljali i obnavljali Jaguara E Typea, Land Rovera, Harleya. Reparirali i ugradjivali original dijelove, nista aftermarket, iskljucivo original. Skoro cijela sezona za jedan auto. Kasnije su radili repliku AC Cobre, VW trike, kitove za helikoptere i avione. Interesantno je da je voditelj i prezentator izvjesni Mark Evans. U emisiji bi se dalo zakljuciti da on vecinu toga radi, mada nesto i radi, a zapravo lik je veterinar-hirurg, koji je takodjer za Discovery produkciju uradio dosta emisija na temu zivotinjskog svijeta, tako da se postavlja pitanje koliko je to istinito.
 

SCARY

  • Gost
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #8 : 22 Prosinca, 2010, 20:00:01 »
@goran16v
potpis pod sve:palac:
i ja sam isto tako pratio te emisije i zaključio sam isto...
iako mi je najbolje bilo kad su dedeki od 8 banki (stari iskusni meštri - skidam im kapu) sređivali jedan autek na stari način...
 

Offline goran16v

Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #9 : 22 Prosinca, 2010, 21:49:54 »
Da se razumijemo, treba imati i znanja i novaca da se uradi ovo sto oni rade ali nema tu bas previse slicnosti sa onim kako mi vidimo restauraciju i preradu oldtimera:
1. dovuku lesinu i raskopaju do zadnjeg sarafa
2. odmah sutnu motor mjenjac i diff vani
3. nov motor, mjenjac i diff su za 2 dana stigne na adresi - plug and play
4. odvoji karoseriju od sasije
5. sasiju na pjeskarenje, ako ne valja pravi novu
6. narucuj suvremena vjesanja koja pasu za tu sasiju, opet 2 dana i na adresi
7. prednji dio karoserije baci, naruci zamjenski novi i opet 2 dana sve imas
8. upasuj sto si kupio, navuci fasadu od kita, ismirglaj da sve bude ravno
9. vozi na farbanje od 4k USD
10. nasarafi vjesanje. mjenjac i diff na sasiju da dabijes rolling chassis
11. nabaci karoseriju i ispilaj tamo gdje smeta novom motoru
13. ubaci motor i sve uz motor koji je spreman - sve naruceno novo hi tech
14. od unutrasnjosti zadrze tablu i eventualno sjedala, sve ostalo - smece
15. meksikanci tapeciraju sjedala i urade komplet unutrasnjost
16. ubaci unutrasnjost
17. ugradi svu silu aftermarket volana, audio uredjaja, prekidaca, instrumenata
18. ugradi ozicenje
19. smisli kakve felge ces da ti naprave - 2 dana i tu su
20. upali auto - to je obicno drama, kad treba ustimati paljenje i srediti struju!!!!
21. montiraj felge i pdaja unesvjest kako je sve odlicno ispalo
-------------------
gotov auto
 
E sad, sve je to super, imaju infrastrukturu za te stvari ali...
1. sva slicnost sa autenticnim autom se svede na eventualno sasiju, stakla i dio karoserije i nesto rasvjete (bilo da se radi o autenticnim ili original novim dijelovima) i tu je zapravo najbitnija raqzlika izmedju nages i njihovog shvatanja
2. u cijeloj prici ti samo slazes sve kao lego-kocke i sva potraga za dijelovima se svodi na tel. i internet
3. za tebe radi 10 ljudi, od kojih su mozda 4 limari, 1 dizajner a svi ostali se bave ugradnjom novih dijelova, niko nista ne popravlja, eventualno nesto prepravi po potrebi + kooperanti lakireri, tapetari, dobavljaci dijelova
4. kad sta zapne zoves specijaliziranog mehanicara da ti to rijesi
5. trebalo bi biti stvarno nesposobni idiot pa u tim uvjetima ne napraviti auto kako treba
 
Moj je utisak da se tamo navise cijeni onaj ko ima viziju na sta treba auto na kraju da lici, tj. onaj koji ce uvezati odluke koji motor, mjenjac diff, ovjes, boju unutrasnjosti i boju auta, a koji uistinu snosi odgovornost za odluke, a zapravo nista na autu ne radi.
Sad se pitam, sta bi bilo kad bi neko od nas imao 10% ovakvih uslova za rad?
 

Offline Itsuki

  • Junior member
  • **
  • Postova: 74
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #10 : 23 Prosinca, 2010, 00:55:19 »
« Zadnja izmjena: 06 Siječnja, 2011, 15:35:20 Itsuki »
 

DunicM

  • Gost
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #11 : 23 Prosinca, 2010, 13:27:57 »
Citat: goran16v;204253
Da se razumijemo, treba imati i znanja i novaca da se uradi ovo sto oni rade ali nema tu bas previse slicnosti sa onim kako mi vidimo restauraciju i preradu oldtimera:
1. dovuku lesinu i raskopaju do zadnjeg sarafa
2. odmah sutnu motor mjenjac i diff vani
3. nov motor, mjenjac i diff su za 2 dana stigne na adresi - plug and play
4. odvoji karoseriju od sasije
5. sasiju na pjeskarenje, ako ne valja pravi novu
6. narucuj suvremena vjesanja koja pasu za tu sasiju, opet 2 dana i na adresi
7. prednji dio karoserije baci, naruci zamjenski novi i opet 2 dana sve imas
8. upasuj sto si kupio, navuci fasadu od kita, ismirglaj da sve bude ravno
9. vozi na farbanje od 4k USD
10. nasarafi vjesanje. mjenjac i diff na sasiju da dabijes rolling chassis
11. nabaci karoseriju i ispilaj tamo gdje smeta novom motoru
13. ubaci motor i sve uz motor koji je spreman - sve naruceno novo hi tech
14. od unutrasnjosti zadrze tablu i eventualno sjedala, sve ostalo - smece
15. meksikanci tapeciraju sjedala i urade komplet unutrasnjost
16. ubaci unutrasnjost
17. ugradi svu silu aftermarket volana, audio uredjaja, prekidaca, instrumenata
18. ugradi ozicenje
19. smisli kakve felge ces da ti naprave - 2 dana i tu su
20. upali auto - to je obicno drama, kad treba ustimati paljenje i srediti struju!!!!
21. montiraj felge i pdaja unesvjest kako je sve odlicno ispalo
-------------------
gotov auto
 
E sad, sve je to super, imaju infrastrukturu za te stvari ali...
1. sva slicnost sa autenticnim autom se svede na eventualno sasiju, stakla i dio karoserije i nesto rasvjete (bilo da se radi o autenticnim ili original novim dijelovima) i tu je zapravo najbitnija raqzlika izmedju nages i njihovog shvatanja
2. u cijeloj prici ti samo slazes sve kao lego-kocke i sva potraga za dijelovima se svodi na tel. i internet
3. za tebe radi 10 ljudi, od kojih su mozda 4 limari, 1 dizajner a svi ostali se bave ugradnjom novih dijelova, niko nista ne popravlja, eventualno nesto prepravi po potrebi + kooperanti lakireri, tapetari, dobavljaci dijelova
4. kad sta zapne zoves specijaliziranog mehanicara da ti to rijesi
5. trebalo bi biti stvarno nesposobni idiot pa u tim uvjetima ne napraviti auto kako treba
 
Moj je utisak da se tamo navise cijeni onaj ko ima viziju na sta treba auto na kraju da lici, tj. onaj koji ce uvezati odluke koji motor, mjenjac diff, ovjes, boju unutrasnjosti i boju auta, a koji uistinu snosi odgovornost za odluke, a zapravo nista na autu ne radi.
Sad se pitam, sta bi bilo kad bi neko od nas imao 10% ovakvih uslova za rad?

I to je auto po mome guštu karoserija iz 70ih, a kočnice pomogućnosti iz 2020 a ne doboše stavljati na 300+ konja.:D
 

Offline DS71

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2372
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #12 : 01 Siječnja, 2011, 20:20:13 »
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 

Offline DS71

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2372
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #13 : 01 Siječnja, 2011, 20:24:10 »
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 

Offline DS71

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2372
Zanimljivo na "you tube"
« Odgovori #14 : 01 Siječnja, 2011, 20:31:03 »
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...