Autor Tema: Autoland Baden Württemberg  (Posjeta: 223313 )

0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Autoland Baden Württemberg
« : 09 Listopada, 2016, 14:18:39 »



Kako sam već napisao,  podijelit ću s vama neke oldschool sličice Stuttgarta i  okoline. Ne obećavam puno, zbog posla imam stvarno malo slobodnog vremena,ali eto šta uhvatim na cesti vidjet ćete i vi.
Cijelu Njemačku bi mogli nazvati Autoland, ali ipak mislim da je u ovoj jugozapadnoj pokrajini nekako najveća koncentracija svega vezanog uz aute,auto-moto sport,auto industriju i sl.
Danas,uz velike firme kao što su Mercedes,Porsche,Audi,Bosch u B.Württembergu radi preko 2000 manjih dobavljača za auto industriju. Tu je i mnoštvo muzeja, tunera, klubova, oldtimer događanja.

Evo čega se ja mogu sjetiti:

-Mercedes pogoni ,Stuttgart i okolna mjesta
-Audi pogoni, Neckarsulm
-Porsche pogoni, Stuttgart-Zuffenhausen
-Porscheova test staza Weissach
-Hockenheimring
-Recaro, Stuttgart,Kircheim/Teck
-Spiess, Ditzingen, rade motore za motorsport
-König sjedišta, Ilsfeld
-Lorinser,Waiblingen,treći u svetom trojstvu tunera AMG,Brabus,Lorinser
-Neoplan,Stuttgart-Mohringen,nažalost ostao samo muzej
-Drögmöller, Heilbronn, i opet nažalost od 2005. ne postoje
-Steinwinter, Stuttgart
-Strohm, Laichingen
-Rheinauer, Kehl
-Binz karoserije, Lorch
-Motor Presse Stuttgart,izdavači auto motor sporta,Motorklassik,sport auto,motorsport
                                   aktuell,Motorradclassic, Fuel (retro bikes) i ostalo
-MO, Stuttgart-Degerloch, časopis za motocikle
-Bosch, Stuttgart
-Mann Hummel, Ludwigsburg, Nr.1 za filtere
-Kolbenschmidt, Neckarsulm
-ZF, Friedrichshafen
-Getrag, Untergruppenbach
-KW, Fichtenberg
-Eberspächer, Esslingen
-Hirschmann antene, Neckartenzlingen
-Mahle i Behr, Stuttgart
-Keinath,Reutlingen
-Bob Forstner, Stuttg-Plieningen,zastupnik Paganija za Njem,servis Lambo i Bentleya
                      kod njega se mogu vidjeti rijetke zvijerke,oldtimeri...
-Gemballa,Leonberg,tuner Porschea,McLarena,nama su zanimljivi njihovi rani radovi iz 80ih
-Baur karoserista,Stuttgart-Berg ,ne postoje više (Bmw polukabrioleti e21,e30,e36...)
-Isdera,Leonberg,zanimljiva manufaktura, od 2005. preseljeni u Hildesheim   
-AMG,Affalterbach, svi znamo tko su. Moja firma im je službeni bus-prijevoznik
-Carola Daimler Cars,Stuttgart- Plieningen,mali salon oldtimera čija je vlasnica praunuka
                                                                                                 Gottlieba Daimlera
-Irmscher,Remshalden,opelaši sve znaju
-Rush,Straubenhardt,Bad Wildbad, Cobre,Lotusi
-Speed & Sport, Ruit, mjesto gdje napravljen Kodiak F1
-CX Basis,blizu Karlsruhea, Nr.1 za Citroene Cx u Njemačkoj a i šire
-BBS, Schiltach
-Ronal felge, Forst
-MK Krankenberg, Ötigheim, BMW tuner, bogata prošlost u motorsportu
-Techart, Leonberg, Porsche tuner
-Lenk, Aichwald, Opel tuner, Opel GT Spezialist
-Hamann, Hüttisheim, danas Laupheim, BMW tuner
-Asma, Lauda-Königshofen, Mercedes tuner
-JE-Design, Leingarten, tuner za VW family
-Nothelle, Vogtsburg im Kaiserstuhl, VW i Audi tuner
-Wolf Racing, Neuenstein, poznati Ford tuner
-Bitter, Metzingen, Aichwald
-Fiberfab (Bonito), Ilsfeld
-Lumma, Winterlingen
-Breyton, Stockach, BMW tuner

Bitni ljudi auto svijeta su rođeni ili živjeli u blizini:

-Wilhelm Maybach,kralj konstruktora
-Gottlieb Daimler
-Günther Irmscher
-Hans Mezger
-Carl i Bertha Benz
-obitelj Porsche
-Bela Barenyi
-obitelj Behr
-Rudolf Uhlenhaut
-Robert Bosch
-obitelj Auwärter
-Wilhelm Gutbrod
-Erwin Komenda
-Hans Herrmann
-Dieter Glemser
-Gotthard Drögmöller
-Roland Asch
-braća Winkelhock
-Felix Wankel
-obitelj Mahle
-Bruno Sacco
-Uwe Gemballa
-Max Sailer
-Hermann Lang

Oldschool društvu zanimljiva mjesta:

-Carl Benz muzej u Ladenburgu
-Mercedes muzej Stuttgart
-Mercedes Classic center Fellbach,cjelokupna podrška za Merc-oldtimere
-Porsche muzej Stuttgart-Zuffenhausen
-Erwin Hymer muzej Bad Waldsee
-Auto i tehnički muzej Sinsheim
-Neoplan muzej Stuttgart
-Motorworld Böblingen,stalna izložba,V8 hotel,susreti
-Retroclassics,priča za sebe,slike slijede
-Schloss Solitude Rennen, trad.utrka oldtimera
-Autovision muzej Altlussheim
-Tehnički muzej Speyer
-Auto muzej Volante, Kirchzarten
-Autosammlung Steim, Schramberg
-Oldtimer muzej Zollernalb, Hechingen
-Motormuseum, Öhringen
-Motorsport muzej Hockenheimring, Hockenheim
-Renault muzej Philipp, Sinsheim

Sigurno sam nešto i zaboravio,puno toga i ne znam pa vi dopunite...

« Zadnja izmjena: 26 Rujna, 2021, 12:06:59 sigmafahrer »
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg
« Odgovori #1 : 09 Listopada, 2016, 21:28:41 »
Nedavno sam sa društvom bio u teh. muzeju u Sinsheimu, ima svega,ali najveći utisak na mene ostavi Brutus, luda machina. U šasiju vatrogasnog Americana La france iz 1907. utrpali BMWov avionski motor !!! Prije tri godine nije bio ovdje,tad je bio izložen u muzeju u Speyeru. Sad je u Sinsheimu dobio svoj kavez,puštaju ga povremeno na slobodu (slijedeći put za javnost 13. i 14.05.2017. uživo u akciji).

Kako Njemačka poslije 1. svj. rata nije smjela imati avione,ostala je hrpa avionskih motora u rezervi.Jedan takav , BMW V12 od 47 litara je u ovom uvjetno rečeno "autu". Motor se ugrađivao u avione Dornier Wal,Focke Wulf,Heinkel...
Zanimljivo je da zbog različitih dužina klipnjača lijeve i desne strane motora desni cilindri imaju kubikažu po 4 litre a lijevi po 3,82 l.
 Snaga je oko 550 ks/1530 okr. a na kratko je moguće i 750 ks/1700 okr.
Prijenos snage preko original mjenjača 3 brzine i dva lanca na zadnje kotače.
Kočnice samo iza :shok:
Impozantan je, Brutus brutalus :shok:









Malo mu curi ulje ;D  Inače po cijelom muzeju se priča,glasno komentira,samo je oko Brutusa tišina,mir,kao u crkvi
« Zadnja izmjena: 23 Travnja, 2019, 12:49:49 sigmafahrer »
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg
« Odgovori #2 : 10 Listopada, 2016, 13:45:35 »
Za 89€ može se kupiti Brutus na platnu,umjetnika Hasipa Girgina. On bolje slika rukom nego ja 16mpx kamerom  :smile:



« Zadnja izmjena: 23 Travnja, 2019, 12:50:13 sigmafahrer »
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg
« Odgovori #3 : 14 Listopada, 2016, 10:25:04 »
 :focus:





« Zadnja izmjena: 23 Travnja, 2019, 12:50:52 sigmafahrer »
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg
« Odgovori #4 : 20 Listopada, 2016, 11:14:18 »
Prije par dana južno od Stuttgarta




« Zadnja izmjena: 23 Travnja, 2019, 12:51:13 sigmafahrer »
 

Offline frik-ri

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 4766
  • Thanked: 10 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Liburnija - Stato di Fiume (Rijeka) Killarney pri Majci Eire
  • Vozilo:: Renjol Kvatrisimus Maksimus Fortius (u srcu i izradi) & Renjol Petardix 1,4 Five
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #5 : 20 Listopada, 2016, 12:28:40 »
Može samo jedno pitanjce...  ;D Bez da se shvati kao, nedajbože, provokacija...  :friends:  :drinks:

Zašto si napisao da je Wilhelm Maybach ''kralj konstuktora''?  ;D

Eto, čisto da vidim, čujem, pročitam mišljenje.  :friends:

Inače, prije sam svako malo kad bi išao kod sestre u Muenchen išao na te njihove raznorazne sajmove i naravno, nezaobilazni Tehnički muzej u Muenchenu.  :yahoo:
Sajmovi starih diesel motora/mašina ili pak sajmovi avionskih motora na starom minhenskom aerodromu. Jednom prilikom su baš bili izloženi funkcionalni aviomotori zu nezaobilazno paljenje istih.  :shok:  :yahoo:
Te godine je baš i Brutus trebao biti izložen, ali sam ja promašio dan kad je Brutus bio izložen, paljen, vožen.
Nego... Vratimo se mi na pitanje.  ;D

Zašto je, po tebi, Wilhelm Maybach - Kralj konstruktora?  ;D  :drinks:
Ćeš da mi dovezeš neki delovi burki? Ajde živ ti maaajka, nemo da si takav, vidi bog. Sad kad vozaš drugi kolica je moraš vozit pijan da kompenzuješ nedostatak ljuljanje?
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #6 : 20 Listopada, 2016, 14:35:34 »
Zato što je:
-švabo
-ugledan član društva
-dobrostojeći
-imo čoek firmu
-radio premijum aute i stavljo im svoje prezime jer ko članovi obitelji bili svi
-čulo se za njega (dizajner katre je neki beskućnik koji ga je pijan nacrto, a cuga mu je bila plaća)
-švabo kažem opet
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline dmj

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3781
  • Spol: Muški
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #7 : 20 Listopada, 2016, 18:59:29 »
Možda zato što je čovjeku to uistinu bio nadimak?

I to, gle čuda, ne dan od strane sunarodnjaka, nego od - Francuza.  :drinks:
Via Ciro Menotti 322
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg
« Odgovori #8 : 20 Listopada, 2016, 19:43:28 »
Neki tamo Gottlieb ga nazvao tako. E sad je li po meni on kralj konstruktora,auto svijetu manje bitno,po meni je to pokojni deda Zdeno iz mog sela,ali to je neka druga priča.

Inače:
 -Saćasti hladnjak vode koji nam i danas hlade motore Maybachov
 -Princip rada i današnjih manuel mjenjača,Maybachov
 -bregasta u glavi motora,Maybach
 -motor Nikolausa Otta je tek zahvaljujući preradama Maybacha postao spreman za serijsku proizvodnju
 -doppelzündung ili twinspark,Maybach
 -i još puno toga
Švabe? Koliko god da su nam dragi ili nisu moramo im za puno toga što se tiče tehnike skinuti kapu i ostala pokrivala za glavu.
I koliko god Broj Jedan bio mudar,Alan Ford privlačan ženama,sir Oliver vičan trgovini,gdje bi bila grupa TNT da nije Grunfove teh.podrške i sredstava prijevoza   :perfeto:

« Zadnja izmjena: 23 Travnja, 2019, 12:52:10 sigmafahrer »
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #9 : 20 Listopada, 2016, 20:26:33 »
I gle sad slučajnosti, mjesecima nisam vidio nekog Maybacha i večeras izlazi iz dvorišta Mercedesove uprave na Möhringenu neka duža S-klasa,bar sam tako mislio.Pearl bijeli Maybach
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #10 : 21 Listopada, 2016, 08:24:15 »
gdje bi bila grupa TNT da nije Grunfove teh.podrške i sredstava prijevoza   :perfeto:

Stotine kilometara dalje i nekoliko godina u budućnosti  :biggrin:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #11 : 21 Listopada, 2016, 11:10:43 »
Nemoj tako o Grunfu, imao je on i svijetlih trenutaka :moto:
Znaš kako on reče jednom: "Bolje ispasti budala nego iz vlaka"
Kad sam već pisao o Brutusu,kažu da mu nitko nije smio isprobati najveću brzinu, najviše 200 kmh.Nikakvo čudo,drveni kotači i 10.000 Nm. I sad mi pade na pamet,Grunf bi to smio,pravi pilot za tu đavolju napravu  :biggrin:
 

Online sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2034
  • Thanked: 708 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #12 : 21 Listopada, 2016, 13:36:07 »
Prije mjesec dana, u susjednoj radioni









« Zadnja izmjena: 15 Travnja, 2018, 23:31:35 sigmafahrer »
 

Offline frik-ri

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 4766
  • Thanked: 10 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Liburnija - Stato di Fiume (Rijeka) Killarney pri Majci Eire
  • Vozilo:: Renjol Kvatrisimus Maksimus Fortius (u srcu i izradi) & Renjol Petardix 1,4 Five
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #13 : 21 Listopada, 2016, 13:49:26 »
 ;D

Hvala na odgovoru.  :thank_you2: Znatiželja mi je zadovoljena.  :byeg:
Ćeš da mi dovezeš neki delovi burki? Ajde živ ti maaajka, nemo da si takav, vidi bog. Sad kad vozaš drugi kolica je moraš vozit pijan da kompenzuješ nedostatak ljuljanje?
 

Offline frik-ri

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 4766
  • Thanked: 10 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Liburnija - Stato di Fiume (Rijeka) Killarney pri Majci Eire
  • Vozilo:: Renjol Kvatrisimus Maksimus Fortius (u srcu i izradi) & Renjol Petardix 1,4 Five
Odg: Autoland Baden Württemberg & Schwaben-lokator
« Odgovori #14 : 21 Listopada, 2016, 13:56:51 »
I da... Curenje ulja je nešto posve normalno za takve strojeve.
Pod ''takve strojeve'' ne mislim ''Njemac je to - mora sliniti ulje...''  ;D  :rofl: nego mislim em na stare strojeve (stare tehnologije izrade, drugačiji standardi dosjeda, drugačija maziva...) em na AVIONSKU mehaniku koja nije rađena da ''stoji na tlu u hangaru'', već da ''na nebeskim prostranstvima'' pokaže svu svoju snagu i raskoš i mogućnosti.
Pod opterećenjem i pod eksploatacijskim uvjetima (radna temperatura, naprezanja uslijed promjena temperatura (toplo, hladno na visinama...) makina ne troši ulje niti išta kaplje. Zato letjelice i imaju jedan sasvim drugačiji režim održavanja no što imaju automobili, ili pak - plovila.
Ćeš da mi dovezeš neki delovi burki? Ajde živ ti maaajka, nemo da si takav, vidi bog. Sad kad vozaš drugi kolica je moraš vozit pijan da kompenzuješ nedostatak ljuljanje?