Autor Tema: Putešestvije "malog diva"  (Posjeta: 22483 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bubuleja

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #30 : 31 Srpnja, 2018, 12:39:20 »
simpa
Adio mare
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #31 : 18 Kolovoza, 2018, 23:35:51 »
Nakon dugog radnog tjedna i popodnevnih obaveza oko kuće, R4 uspio sam malo vremena odvojiti pa da  ovdje napišem koju o posljednjem putešestvijanju sa mojim vjernim pratiteljem.

 

Radi ovakvih izleta cijela ideja R4 ima smisla. Neki će razumjeti neki ne, ali nije ni ideja da se svima svidi. Bitno je da ja uživam.

 

Daklem.......u zadnja dva vikenda sam sa R4 putovao na Pelješac i nazad za VD. Ništa spektakularno u tome, ali meni su baterije napunjene nakon svega.

Dva vikenda za redom, Petak popodne VD - Pelješac, Nedjelja popodne Pelješac - VD

 

Ruta je odabrana iz razloga što dugo nisam išao tim putem.

Malo sam vidio, neke skoro zaboravljene krajeve lijepe naše, koji su i inače bili slabije posječeni, a od kad je autoput do Ploča napravljen, skoro pa i zaboravljeni kao moguća alternativa krcatoj jadranskoj magistrali, popularnoj D8.

Kako R4 nema baš puno svrhe na autoputu (iako je i tamo dovoljno xxxxxxxxx) a magistrala od Splita preko Omiša do Makarske je u ljetno doba toliko krcata da se brže pješke prođe nego u autu, odlučio sam se na trasu kojom se nekad putovalo iz Zagreba prema Dubrovniku.

Malo je prilagođena mojoj početnoj točci puta pa trasa glasi

Vodice - Drniš -Sinj (preko Muća) - Trilj - Cista Provo - Šestanovac - Zagvozd - Vrgorac - Staševica - Ploče - Neum -  Ston - Hodilje (mjesto odma iza Stona9




 

Cesta je pristojna, ništa više od toga. Od cca 280 km nekih 50 je jako loše, loš asfalt, trava već izviruje iz zakrpa na cesti, uska cesta koja je postala još uža jer priroda lagano uzima svoje, grubi, jako zavoji koji nedopuštaju ni trenutak opuštanja jer se za tren možeš naći van ceste.

S druge strane cesta je prazna, par lokalaca i to je sve. Još do Sinja do Ciste Provo i ima prometa, ali nakon Šestanovca pa do Ploča ako sretneš auto u deset minuta možeš reći da je gužva.

Granice sam prolazio lako, u manje od 5 minnuta. Svaki put bi me policajac izvukao iz kolone i gurnuo u treći red koji je bio prazan ili jedan auto ispred mene.....uglavnom je bilo komentara i pitanja o R4 i mom putu iz (dalekih) Vodica, sluša li auto, oče li izdržati i tako nekih (uobičajenih) komentara kad me ljudi sretnu daleko od moje županije.

Put je trajao između 4,5 i 5 sati s tim da sam dosta stajao, slikao, gledao, razgovarao sa lokalcima.......putešestvijao........kako ja to zovem......putovanje koje je više  radi putovanja, a manje radi dolaska na cilj.

Pokret iz VD....trimer na krovu, nešto alata u gepeku.




 

Malo prije Drniša dočekala me rampa i vlak. ČEsto sam tuda išao ali ovo je prvi put da me rampa dočekala spuštena......drago mi je da radi....




 

Panorama Drniša sa vidikovca iznad grada




Obavezan selfi



 

Drniš ostavljamo iza nas


 

Sinj sam ovaj put preskočio slikati, ali neće ostati nezabilježen na slikama..


Trilj ispred nas




 

Poznati most preko Cetine.





 

I Cistu Provo smo prošli.



Od Šestanovca prema Zagvozdu i Vrgorcu puca pogled na impresivno BIokovo.....jednostavno mu se moraš diviti.




 

A cesta je na tom dijelu najgora. Još iz doba dok je Jugoslavija bila u cvijetu mladosti





Za tren eto nas u Zagvozdu




 

Cesta je i dalje loša iako se malo nakon Zagvozda širi i postaje široka kao jadranska magistrala, ali u puno gorem stanju.....jako puno potonuća asfalta, ispucanog asfalta.

Nekih 20km takve ceste i dolazi se do tunela Turija.





Iza kojeg puca pogled na dolinu prema Ravči i Vrgorcu




Za cca 20 minuta se stiže u Vrgorac.



Opet kreće borba sa serpentinama i velikim nagibima za R4 - jednostavno izgubi dah na uzbrdicama koje su duže i jače od cca 7%, a ovdje ih ima dosta. Svejedno on to odrađuje hrabro (iako malo sporije nego noviji auti), a nagrada nakon obavljenog uspona su nevjerojatni pogledi koji se pružaju.

Panorama plodne doline prema mjestu Staševica.



 
Nakon ovoga je pao mrak i fotografiranje više nije imalo smisla.

Za kraj ove seanse fascinantne Stonske zidine.



R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #32 : 18 Kolovoza, 2018, 23:41:09 »
Inace ljetujem u Stonu pa idem na kupanje u Prapratno,Hodilje,Broce,Supavu i Žuljanu.
Ove godine nisamo mogli ici zbog dugog puta ali iduce godine idemo najvejrojatnije.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #33 : 18 Kolovoza, 2018, 23:44:03 »
I na povratku je bilo nekih zanimljivih fotografija.

Ponovo nevjerojatne zidine Stona


 
Pogled na Ploče i ušće Neretve



Posjet slavnom pjesniku u Vrgorcu





 
Ulaz u Zagvozd

Cesta od "austrougarske" i kameni odbojnici na rubu asfalta





Napuštena kuća uz cestu u nekom zaseoku nakon Zgavozda prema Šestanovcu



Pravac za poželjeti, ali cesta je toliko rupava da brže od 60km/h nije humano ni za auto ni za vozača ( a putnike pogotovo)





Još malo Biokova i Svetog Jure


 
Ulazaj u Sinj


 

Zalaz sunca



Na putu prema Drnišu policija je zatvorila glavnu cestu (prometna je bila - gadna) i bacila nas na Čavoglave, a tamo je nezaobilazno slikanje dvaju moćnih strojeva


 

Toliko za ovaj put.

Nemojte me razapeti radi slika, jer su odabrane najzanimljivije sa oba putovanja, tako da vremenski slijed i nije baš korektan, a i primijetiti će te da je na nekim slikama trimer na krovu, a na drugim zapanjujuće nestane, pa se opet vrati.
 

Do slijedećeg nekog ovakvog putovanja stojte mi dobro i pratite boljke i glavobolje koje mi zadaje ovaj maleni stroj.
 :hi:
« Zadnja izmjena: 18 Kolovoza, 2018, 23:48:34 petak »
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #34 : 18 Kolovoza, 2018, 23:46:30 »
Inace ljetujem u Stonu pa idem na kupanje u Prapratno,Hodilje,Broce,Supavu i Žuljanu.
Ove godine nisamo mogli ici zbog dugog puta ali iduce godine idemo najvejrojatnije.

Ženini Dida i Baba su iz Hodilja i tamo smo svako ljeto barem dva tjedna.
Doduše žena i djeca su tamo minimalno dva tjedna, ja sam leteći radi posla.

Malo je dalek put, ali od kad je autoputa stvari su se jako popravile.
Doduše nama iz Vodica treba cca 2,5 - 3 sata do dole. Ovisno o stanju na granici.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #35 : 19 Kolovoza, 2018, 00:22:52 »
Meni treba malo vise a uz to ja nejdem autoputom.
Mozda se i nekad sretnemo dolje.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #36 : 19 Kolovoza, 2018, 00:35:33 »
Meni treba malo vise a uz to ja nejdem autoputom.
Mozda se i nekad sretnemo dolje.

Moji ne dijele moj entuzijazam za ovakvim goreopisanim načinom putovanja.Ali me i ne kritiziraju niti na bilo koji način ograničavaju takve moje izlete.
Ukratko, ja ne tlačim njih, oni ne tlače mene. Svi sretni i zadovoljni.
Doduše na kraćim relacijama se radije voze u R4 nego u velikom obiteljskom autu.

Možda nam se putevi poklope pa uspijemo pifce popiti na nekoj od plaža Pelješca.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Darjan

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #37 : 19 Kolovoza, 2018, 13:18:20 »
Drugi put okreni s Drniša prema Vrlici, cesta je ludilo, a i potez uz Peruču je za svaku preporuku (iako malo grbav).

I sa Sinja prema Otoku, i preko Graba na Trilj. :good:
"Ovdje postolar uči kirurga kako operirat slipo crivo, kirurg fudbalera kako igrat fudbal, a fudbaler postolara kako radit postole."
 

Offline YUGOABARTH

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1489
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Erkovčići (Hum)
  • Vozilo:: Zastava Yugo, Renault 4 TL
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #38 : 19 Kolovoza, 2018, 21:46:33 »
Svaka častt!  :perfeto:
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #39 : 19 Kolovoza, 2018, 22:28:54 »
Drugi put okreni s Drniša prema Vrlici, cesta je ludilo, a i potez uz Peruču je za svaku preporuku (iako malo grbav).

I sa Sinja prema Otoku, i preko Graba na Trilj. :good:

Od Sinja prema Otoku sam ovu zimu Iša. Tamo je bilo neko kolo XC zimske lige  . Uspon na Kamešnici. Brdski biciklizam
Evo slike baš sa te utrke.



Ali preko Peruče sam jednom išao davno.
Morati ću ponoviti.

« Zadnja izmjena: 19 Kolovoza, 2018, 22:32:39 petak »
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #40 : 19 Kolovoza, 2018, 22:44:45 »
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #41 : 14 Rujna, 2018, 13:17:39 »
Silni ovi kilometri divnim cestama lijepe naše su ostavili traga na trapu vozilice.

sajla ručne je proletila kroz rupu na ručici u autu. Očito je ruzina stisla sajlu i uspio sam oguliti bužir



Uzeo sam neke ADRIA AUTO sajle. Kažu mi majstori da su se pokazale neloše. Vrijeme će pokazati



Skinute sajle na unutarnjem dijelu.
Podignut auto





I skinut bubanj.



Ostatak kočnica je u dobrom stanju tako da nije bilo potrebe za ikakvom dodatnom intervencijom



Na prednjem kraju je nešto lupalo kod kočenja i kratkog stani kreni režima vožnje....trebalo je malo vremena da se detektira di je točan uzrok problema.

Pokazalo se da su otišli seleni na gornjoj vilici i tu je bilo plesanja.

Podignut prednji kraj



Gornja vilica



Upresani novi seleni



Primjetio sam da se i gumica na kugli krenula raspadati pa sam i nju odma promjenio
 


Vračeno sve na svoje mjesto




I odrađena optika trapa nakon svih ovih raštimavanja.




Okrenuto 208tkm.

Malac vozi kao da je nov. Bez nekih većih problema i štucavica.

Elektronsko paljenje (ACCUSPARK) radi savršeno već godinu dana i 18tkm.

Vozimo se dalje
 :hi:
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline bubuleja

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #42 : 14 Rujna, 2018, 21:07:06 »
To je to
Adio mare
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #43 : 16 Prosinca, 2018, 17:24:32 »
Malo sam naprtio mazgu danas ;D


A prošli tjedan se malo i po snigu provozao
Na cesti Trogir-Plano-Prgomet-Boraja-Vrpolje.
Zimske gume se i ove godine isplatile



Pičimo dalje u novu godinu.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #44 : 25 Siječnja, 2019, 10:28:04 »
malo novosti.

Prije nekog vremena (prije nove godine) sam čuo da mi u motornom prostoru nešto čudno bruji.....kontrolom sam skužio da mi bruji ISKRIN alternator.....punio je dobro, ali su ležajevi u njemu očito prošuškali.

Srećom imam rezervni VALEO pa sam ga brzinski zamijenio i Iskra je završila na stolu.

Prije rastavljanja sam kupio dva ležaja





i igra je mogla početi.

 

Skinuta kolotura i ventilator



Postavljen na moršu radi lakšeg daljnjeg rastavljanja


 

Klizni kontakti na rotoru potrošeni ali nije potrebna intervencija (tokarenje/poravnavanje ili zamjena)



Kupljena mala ultrazvučna kada (s namjerom da mi služi za čišćenje karburatora) pa sam se malo poigrao da vidim kako radi.





Dok se prva tura kuvala, a druga čekala na red malo sam bacio oko na stator

Uočio sam da je jedna žica podosta oguljena i da je izolacija puknuta.




 

Skinut pin sa kućišta



Razlemljena sa statora



Skinuta izolacija



Žica je bila u pristojnom stanju pa sam samo navukao termobužir na žicu i zalemio je nazad na njeno mjesto





Nakon čišćenja svih dijelova ultrazvučnoj kadi slijedilo je brzinsko slaganje nazad.

Uglavljen veći ležaj na svoje mjesto



Zatvoren zaštitnom pločicom



Stavljen rotor u kućište sa novim manjim ležajem





Zatvoreno kućište i sve stegnuto





 

Vraćena kolotura i ventilator te nosači za ugradnju na auto.



Fali još samo crna zaštita koju sam negdje spremio da ju mogu lakše naći kasnije,.....🤣





Spreman za ugradnju na auto kad Valeo izdahne.

U među vremenu mi je i aku prdnuo. pa sam mora novog staviti
Desetak dana ga nisam palio i starac se namusija i odlučija mi zapapriti.
11 dan ni da okrene anlaser. Ispitao napon baterije........9,5V
Kako ga nisam palio dugo , a bilo je jako zima stavio sam ga na punjač. Uspio sam ga oživiti na 12,7V. Upalio veselo. Alternator je fino punio na 14,5V. Taj dan sam otiša na posal i nazad i sve super.
Pomislih.......odlično, bezbolno riješen prazan aku.

Kako da ne.....Ujutro opet ista priča. Nevrti. Napon 9,5V. Odveo se do električara koji je ispitao akumulator i razveselio me konstatacijom da je novi aku neizbježan.

Kupio novi aku i vozi dalje....nema puno izbora.


Samo još jedan podatak......trenutno sam na 22tkm i godinu i 4 mjeseca od kad sam "uggradio" elektronsko paljenje. Ni neznam da je na autu. Za sad radi bezgrešno....nadam se da će tako i ostati.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji