Autor Tema: Putešestvije "malog diva"  (Posjeta: 22603 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #60 : 12 Listopada, 2019, 17:31:31 »
Drugi dan - drugi dio-

Skup nije bio rezerviran samo za R4. 

Sve marke i modeli su bili pozvani. 

Prema riječima organizatora preko 1000 starih vozila se skupilo.

Fićeki su imali posebno mjesto jer su pokušali oboriti Guinessov rekord najvećeg broja fićeka na jednom mjestu. Više od 300 ih je bilo



Jedan od starijih iz 1955. Riječki





Na hrpi



Defile fićeka 



I vrlo zanimljiva kombinacija 



Pa jedan znanac iz iste tvornice

101 Special



BMW Isseta





Škoda 120 koja nije dirana od kad je kupljena, sa svim ožiljcima vremena i korištenja.



Sabb 99



Mercedes SL





Citroen CS



2CV iliti spačeki



DS 23 Pallas -  Citroenova perjanica 70tih godina








I DS za "sirotinju" DS 19







I svakako ikona u povijesti Citroena

Traction Avant 



Sa perjanicom na haubi



Skup je završio oko 16h, nakon čega sam se pokupio nazad u kamp.

Srećom katramanijak i ljubavnica mu (ili cura - nikad neznam koja je koja) su ostali praviti mi društvo.

Kakav bi to skup bio bez roštilja, a kako se slovenci nisu iskazali, morali smo mi popraviti sliku








I dvije ikone


R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 
The following users thanked this post: sigmafahrer

Offline bubuleja

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #61 : 12 Listopada, 2019, 17:38:27 »
Bravo.!
Adio mare
 

Offline sigmafahrer

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2062
  • Thanked: 728 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Stuttgart
  • Vozilo:: Citroen CX, Mitsubishi Sigma, Jaguar XJR
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #62 : 12 Listopada, 2019, 17:46:00 »
Znaš uživati  :music:   :yes2:
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #63 : 12 Listopada, 2019, 17:47:58 »
Treći dan je bio naporniji nego prvi.

Plan je bio posjetiti braću Mlinar (Andreja ste upoznali, a Jan se tu negdje skrivao) i viditi njihove nove tvornice starih R4.

Put je vodio kroz Vodice ali ove nemaju mora 




Andrej me je dočekao na ulazu u njegovo mjesto (općina Žiri malo iznad LJubljane) i onda smo se penjali nekih 2 kilometra u brda gdje mu je radiona

P.S. Ovaj R4 iz 1978 mu je svakodnevno vozilo. Na njemu nije ništa rađeno (u vidu restauracije limarije ili otvaranja motora) od kad je izašao iz tvornice. Tako divnu jednu patinu korištenja ima da mi je to milina za gledati



Slike radiona Andreda i Jana nema jer se nisam sjetio slikati i bili smo prezauzeti razgovorom oko nekih detalja kod izrade R4 i kako nešto napraviti ili podesiti. 

3 sata su proletila i trebalo je krenuti jer me je čekalo još cca 400km do doma.

Cesta me vodila preko Logatec-a prema Prezidu, Čabru i Delnica.

I kod njih se radi, ceste su im u malo gorem stanju nego naše, ali se održavaju. 









Vratili smo se u Hrvatsku



Ali cesta je slična kao i u Sloveniji

Spuštanje sa D3 prema Fužinama



Pogled na Fužine



Put sam dalje isplanirao prema Novom Vinodolskom preko brda, ali sam se u jednom trenutku odvio prema mjestu Breze i na Drežnice pa na Jezeran.

Cesta do odvojka za Breze je uredu, obnovljen asfalt i dovoljno široka.

Od odvojka za Breze do spoja sa cestom Novi Vinodolski-Breze vozi se asfaltnim šumskim putem. Uzak i rub asfalta jako oštećen pa treba biti jako oprezan.

Kasnije je cesta pristojna. Vrlo široka (ako magistralni put) i vidi se da je nekad puno više se koristila, ali je s vremenom propala (što večih što manjih rupa) i ima jako puno ulubljenja na cesti, a uz to je jako zavojita pa treba dobro paziti kako se vozi da neoštetiš auto ili sletiš s ceste. Dojam je pogoršavala kišica i slinava cesta koja nije dopuštala greške.

Skretanje za Breze



Slija na tom skretanju (put u nepoznato)



Šumski asfaltni put



Kampiralište sa indijanksim Wigwamima





Dok sam došao do Jezerana noć je već bila debela, a starom ličkom su me čekala dobra 4 sata vožnje do doma. 

Nisam imao volje za tu avanturu posebno jer mi noć nije dopuštala uživanje u krajoliku kojim ta cesta prolazi.

Odlučio sam se popeti na Autoput i lagano doma.



Ono kad sa stotkom nisi najsporiji na autoputu....Juuuuppppiiiiiii. kamioni su padali ko muhe  





Malo prije 23 sam se dočepao svojim, morskih Vodica



Napravio sam nešto malo više od 1000km i potrošio nešto malo manje od 60 litara goriva.

Nemam točnu evidenciju goriva jerbo sam točio kad bi rezervar pao na 1/3. NIsam se htio dovesti u situaciju da sam blizu rezerve a neznam di je slijedeća pumpa



Sve u svemu super vikend od kojeg mi je osmjeh još uvijek na licu....



Do neke slijedeće putešestvije stojte mi dobro!

R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Zvonimir1985

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1545
  • Thanked: 75 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb, Črnomerec
  • Vozilo:: švabe i talijan te pokoji japanezer
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #64 : 12 Listopada, 2019, 22:28:56 »
Bravo! Baš lijepi trip!
 

Offline Katramaniac

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 555
  • Thanked: 27 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Renault 4 GTL 1990., Renault 11 1984.
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #65 : 13 Listopada, 2019, 10:48:46 »
Odlično  :drinks: evo, da se i ja izjasnim, bilo je stvarno odlično. Organizacija na razini, auti su bili posloženi po markama/državama proizvodnje, puno prijateljski raspoloženih ljudi. Vidi se da su Slovenci ipak malo zapadnija Europa.
Hvala petaku na društvu i roštilju (dobar je kuhar  :thmbup: ). Nemam puno za dodati jer je napisano sve, nadam se da će ovakvih druženja biti još, žao mi je jedino da kolege Slavonci nisu bili, ali valjda će to ispraviti drugom prilikom  :hi:
RENAULT - des voitures à vivre
 

Offline Marko8

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #66 : 01 Studenoga, 2019, 14:06:14 »
Prva liga ti je šporet, a još bolje što uživaš u njemu s ovakvim putovanjima  :good:  :good:
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #67 : 09 Siječnja, 2020, 18:52:36 »
Ne može se kuća napraviti bez R4.


R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #68 : 19 Siječnja, 2020, 10:31:51 »
Subotnje jutro umjesto kavice masne ruke.





Danas sam malo posložio prednji trap.

Obe unutarnje manžete poluosovine. Sasic stavljen, drugo nisan uspio naći.

Vanjske su Berner-ove i odlično se drže evo već dobre 2 godine.

Oba krajnika volana zamijenjena.

Seleni gornje vilice na lijevoj i desnoj strani. Nekako sam ih prelagano isprešao i uprešao. Moram nabaviti dvije gornje vilice da vidim ima li promjene.

Seleni uporne štange na obe strane.

Promijenjena su oba semeringa i oba Oring na poklopcu mjenjača gdje poluosovina ulazi u mjenjač.

Naravno slijedom svega ovoga zamijenjeno je ulje u mjenjaču i napravljena je optika trapa.

Da bi skinuo i vratio poklopac na mjenjaču morao sam brzinski improvizirati alat jer unutar motora nema mjesta za skinuti i vratiti poklopac na mjesto.

Nije najljepši komad alata ali je vrlo funkcionalan i jako koristan



Alat i poklopac



Alat na svom mjestu



Rupa na mjenjaču gdje ide poklopac. Tamo iza se vidi diferencijal



Poklopac i alat na mjenjaču spremni za stezanje



Pokušavam istjerati neke čudne vibracije i zvukove dok se vozim po lošim (rupavim) putevima.

Sutra ću znati više koliko je uspješno istjerivanje bilo.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #69 : 20 Siječnja, 2020, 10:45:18 »
Zaboravih napomenuti da sam kod zamjene manžete pronaša da je križ poluosovine rasut.
Zamjenjen je sa drugim polovnim križem sa druge poluosovine.
Izgleda da je to bio glavni problem vibracija koje sam osjećao.

Sad je većinom mir na cijelom režimu vožnje. od 0 do 110km/h (dalje nisam iša jutros)

Još osječam neke zvukove i udarce kod prelaska preko velikih poporečnih rupa.
Palo mi je napamet letvu volana provjeriti da se nije odpustila.

Još uvijek mi zadnji kraj zna poskakivati u zavojima na većim brzinama (90-100km/h)
Ali neznam šta bi tamo moga pogledati i provjeriti.
Možda su amortizeri oslabili pa nemogu više pratiti cestu i onda kasne sa odzivom i rade vibracije...nemam pojma, lupetam bezveze.

R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #70 : 27 Siječnja, 2020, 22:30:42 »
Dok čekam dvije manžete da složim jednu poluosovinu i vidim oču li riješiti vibracije pokušavam riješiti problem lupkanje u desnoj strani. 

Jako se osjeti lupkanje kod prelaska poprečnih neravnina. Preko policajaca lupkanja nema. 

Pregledao sam kugle (gornju, donju) krajnik i sponu od letve. Selene vilice, balans štange. Sve je čvrsto i tvrdo. 

Jedino gdje sam našao da ima lufta je na nosaču od čeljusti kočnice u vijcima/vodilicama. 

Na lijevoj strani isti taj nosač nema lufta. 

Evo tog nosača sa vodilicama 









Imam doma jedno pet šest tih nosača i vodilica i svi mi imaju sličan luft.



Izvadio sam te vodilice i vidio da je na jednoj gumeni završetak





Ima li ikakve nade da se ovdje nešto napravi pa da taj luft nekako eliminiram.

Ili moram nabaviti nove vodilice/vijke. 

Da li bi nešto dobio zamjenom gumenog dijela?

Hvala!
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Adam.

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #71 : 28 Siječnja, 2020, 22:01:07 »
Gumica se s vremenom raspadne, ili recimo ako dođe u kontakt s vodom ili kočionom tekućinom, nabubri
Zamjeniti gumicu i nebi smjelo biti puno lufta...
Također ako uopće nema gumice te (npr. da ju je netko prethodno skinio) isto se zna čuti lupkanje, nekad i prilikom kočenja...
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #72 : 28 Siječnja, 2020, 23:51:51 »
Probati ću staviti neku drugu gumu pa viditi kako će biti.
Zanimljivo mi je da je samo na jednoj vodilici gumica. Na drugoj nema ništa
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline Adam.

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #73 : 29 Siječnja, 2020, 20:49:33 »
Većinom bude samo na jednoj vodilici, nisam 100% siguran jel uvijek isto ili negdje bude na gornoj vodilici negdje na donjoj
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #74 : 04 Veljače, 2020, 19:56:31 »
Došle danas nove vodilice sa novim gumama.



Odma je išla zamjena.








Gumica je samo na jednoj vodilici i nju sam jedva nagurao na njeno mjesto.

Čeljust sad nema ni malo lufta, ali mi se čini da nisam riješio problem. Kad lupam rukom po gornjoj vilici čini mi se da se zvuk lupkanja čuje iz vijka i selena

Danas nisan stiga napraviti đir. Sutra testiranje.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji