Autor Tema: BMW e21 315 '83  (Posjeta: 2612 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tmil87

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 18
  • Thanked: 2 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zaprešić
  • Vozilo:: BMW e21 315
BMW e21 315 '83
« : 03 Rujna, 2019, 20:13:51 »
Ekipa,
u predstavljanju sam priložio nekoliko slika, a ova tema je lagani nastavak.

Ukratko, auto sam htio dosta dugo i dugo sam ga tražio (po nekoj povoljnoj cijeni) i uletio je ovaj.

Auto nije baš u najboljem stanju.
Ima jako puno "a je to" popravaka, ali ima i puno potencijala.

Plan je da auto većinu vremena bude u voznom stanju, i da se problemi lagano rješavaju.

Prvo što ću rješavati je jedan dio limarije (prag i prednji blatobrani), riješiti prve probleme s mehanikom (frgazer je naštelan na plin i loše radi u leru kad je na benzinu), maknuti plin...

Ovim putem vas molim da mi se javite ako prodajete ili znate nekoga tko prodaje dijelove za e21.
Također, volio bih dobiti preporuke za dobrog limara kao i majstora za podešavanje frgazera (Zagreb i okolica).

Evo nekoliko slika - kao što vidite gotovo svaki dio traži popravak ili zamjenu tako da će ovo biti jako dugi projekt.
















































 

Offline Adam.

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #1 : 03 Rujna, 2019, 21:18:33 »
Samo polako i sretno s radovima  :thmbup:
Dobro izgleda za to godište...
 

Offline jeep frik

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #2 : 03 Rujna, 2019, 21:36:54 »
OK kupovina manje više( obzirom na stanje),imam rastavljenog 315, krećem s uređenjem nakon jeep-a. Viška dijelova nemam, al ima ljudi ovdje sa e21 pa budes našao 100%. :good:
« Zadnja izmjena: 04 Rujna, 2019, 12:29:16 jeep frik »
 

Offline Čuvitar

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #3 : 03 Rujna, 2019, 22:57:46 »
Sad se vidi da posla ima.
Ali neka, polako,
"Da je strah ruke ka oči - nikad ništa"


Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Bellof

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #4 : 04 Rujna, 2019, 09:25:27 »
tmil87, ono šta ti mogu savjetovat je da se ne zanosiš snovima da ćeš se ti nešto lagano vozikat a da će auto se polako radit, od toga ti nema ništa.
Iako se na prvu čini kao solidno auto moraš bit svjestan da si kupia "smeće" koji su prijašnji vlasnici krpali i šminkali kako bi ga šta bolje udali nekom poput tebe.
Ti moraš odlučit da li želiš to auto uredit po zanatu i potrošit znatnu količinu novaca ili se krpat kao i dosadašnji vlasnici trošeći znatnu količinu novaca na iste kvarove kod majstora koji to odrade expresno.
90% dijelova koji tebi trebaju nećeš pronaći ni kod donora, ni kod ekipe u šupama, a i da pronađeš to je izraubani dio upitne kvalitete nešto slično kao što imaš na svom autu, znači osuđen si na kupovinu novog.

Iz ovoga napisanog se nude 3 opcije:
 1. prikupit sve dijelove od limarije do mirisnog borića i krenit radit auto
 2. dat auto radit čoviku/firmi koja će odradit sve, ti platiš i prst u uvo
 3. prodat to i zaboravit na te pizdarije dok ne dobiješ na lutriji
 
The following users thanked this post: Zvonimir1985, hary

Offline bubuleja

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #5 : 04 Rujna, 2019, 09:33:00 »
tipujem na br 3.
Adio mare
 

Offline Čuvitar

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #6 : 04 Rujna, 2019, 09:35:12 »
Ubiše čovjeka. @bellof
Ali bolje da si mu sad navrime reka nego da kasnije kaže vidi koliko ih je tamo na onom forumu pa mi niko nije istinu reka.
Jer zapravo je tako. Jbg.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 04 Rujna, 2019, 09:36:51 Čuvitar »
Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Bellof

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #7 : 04 Rujna, 2019, 10:04:14 »
Sitim se jednog kolege Jerrya, momak je pokupova desetak tih e21, ko zna koliko je vrimena provea čitajući, istraživajuči u želji da složi sebi šestaka ko iz magazina.
Godine prolaze, život ti nametne neke druge prioritete, prijatelji, meštri te izjebu da se čovik izgubi u svom naumu i na kraju spasi kad sve to odjebe.
Poanta priče je da imat staro auto može ili bogat novcem ili znanjem i alatom, sve drugo je prdac u prazno.
 
The following users thanked this post: hary

Offline romyo

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #8 : 04 Rujna, 2019, 13:16:18 »
.......imat staro auto može ili bogat novcem ili znanjem i alatom, sve drugo je prdac u prazno.

Apsolutno, a ja bih samo nadodao, i vrijeme, slobodno vrijeme.
Takav auto iziskuje stvarno puno slobodnog vremena.
Kod mene je slican auto, recimo da su identicno stanje.
A vjeruj ja ga nestignem oprat, ali doslovno popljuskat sa vodom,
i po par mjeseci zna bit prasine na njemu.

Tmil87, ali nedaj se, pusti ti nas....  :hi:
« Zadnja izmjena: 04 Rujna, 2019, 13:21:23 romyo »
 
The following users thanked this post: Adam., jeep frik

Offline jeep frik

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #9 : 05 Rujna, 2019, 20:21:32 »



Offline goran16v

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #10 : 05 Rujna, 2019, 23:06:35 »
Kao vlasnik identicnog modela moram se sloziti sa @Beloffom. Po slikama auto je jako tuzan. Lim je rjesiv, ali sve ostalo sto sam vidio treba raditi. Tapecirunzi na vratima losi, itisoni losi, komandna tabla ispucala, okviti oko instrumenata zdrobljeni, volan nakaradno presvucen, farovi korodirali, branizi natuceni, a mehanici prisli nismo!
 

Offline tmil87

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 18
  • Thanked: 2 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zaprešić
  • Vozilo:: BMW e21 315
Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #11 : 06 Rujna, 2019, 23:19:17 »
Dečki, uz pojedine iznimke, ovdje je samo negativa.
Kao da pokušavate odbiti pokušaj spašavanja relativno, sad već rijetkog auta.

U svakom slučaju, hvala na komentarima i iskustvu.

A što se pak tiče garaže i auta - nabavljeni su kritični dijelovi limarije i naručeni neki servisni dijelovi.

Kad bude nešto konkretnije, napišem.


 

Offline Bellof

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #12 : 07 Rujna, 2019, 10:31:46 »
Onda izvini, želim ti sve najbolje, tebi i meštrima koji će radit na tom rijetkom autu  :hi:
 

Offline gruđo

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #13 : 07 Rujna, 2019, 10:57:34 »
Sve se moze urediti i napraviti, pitanje je samo koliko mozes financijski i sta zelis. Polurestauracije nemoj ni pokusavati, jer ti je u suprotnom sve je bacanje novca. Za full restauraciju po sadasnjim cijenama pripremi barem 10000 eur. Ja sam prestao brojati kod svoje restauracije na 8000eur E, sada...uvijek se postavlja pitanje sta si mogao kupiti (bolje ili orginalnije) za 10000 eur.
 

Offline boscha

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 197
  • Thanked: 7 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Beograd
  • Vozilo:: BMW 315 E21
Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #14 : 08 Rujna, 2019, 20:40:44 »

Postova: 199
Thanked: 1 times
Spol: Muški
Profil Email Privatna Poruka (Online)
Lokacija: Beograd
Vozilo:: BMW 315 E21

Odg: BMW e21 315 '83
« Odgovori #15 : Danas u 20:39:52 »
Citat:UrediIzbriši
Potrosio 4 godine zivota, nekoliko puta bio ozbiljno pred razvodom, a u parama - platio auto 1500 (stanje bilo pristojno) i u restauraciju komplet - oko 14000.

Imaju na ovon forumu slike i tema posvecena mom radu.

Vidi, sad kad vratim film unazad - za 15000 sam mogao otici u DE i kupiti E21 sa 50000km i to mozda cak i 323i i sacuvati svoje zivce, ledja, vreme....

Jeste da ima svoju draz i kad srafis, rasrafljujes, cinkujes, peskaris, rovaris po celom svetu da nadjes delove...al posle nekog vremena to prestane biti hobi i gust, nego mnogo veliko opterecenje ne samo za tebe, nego za sve ljude oko tebe, jer pocnes misliti po ceo dan samo o kolima, delovima, zapostavis normalan zivot...

Zelim ti srecu u svakom slucaju, ali savet na kraju kao ludaka koji je to prosao:

Ako resis da restauriras idi do kraja, nikako da pocnes, dodjes do 25% ili 50% posla pa onda da odustanes (a to se desi vecini koje znam)