Sva sreća da imam dvorište u ovim karantenoidnim vremenima i da imam gušt kojeg mogu slagat.
Obično kad čitam postove volim da ima i puno slika tako da će u ovome biti puno slika :)
Žica od senzora brzine na diferencijalu je bila totalno raspadnuta tako da je to bio prvi zadatak ovaj vikend.
Očistio sam staru izolaciju i koroziju sa žice
Jednom davno sam kupio paket ovih "toplinskih" bužira
(bužiri koji se stisnu kada ih se grije) na ebayu za dolar-dva tako da sam im napokon našao primjenu. Od kada sam to izolirao, više nema skakanja igle brzinomjera, ko bi rekao.
Onda je pala vožnja po Sljemenu
Vozačevo sjedalo se raspalo, osim tkanine koja je popucala na mjestima, cijela donja spužva se odvojila od okvira sjedala. Nije ni čudo, originalne ušice su popucale tako da sam ja probušio nove i iskoristio originalne kopče i tu i tamo koju vezicu.
Ovdje se vide moji stručni popravci hehe, ali držat će dok ne odem do tapicera.
Napokon je palo i detaljno pranje motora, ovaj puta sa puno volje, četkiom za zube i dobrim odmaščivaćem. Zadovoljan sam kak je ispalo.
Nakon toga sam išao vidjeti zašto truba ne radi. Nakon rastavljanja prekidača na volanu sam bio prilično siguran da je tu problem.
Kontakti potpuno zmazani i korodirali
Nakon čišćenja:
Eh ali nije to bilo to, i dalje nije trubio pa sam skinuo volan da vidim je li tamo probem
Kad sam skinuo volan, na prvi pogled je sve bilo okej, no nakon čišćenja i tih kontakata, truba je proradila
Uvijek me mučio ovaj relej i "kondenzator" ili što god ovo drugo bilo ovako na "divlje" spojeni samo na akumulator.
Nakon malo guglanja imena i serijskog broja tog "kondenzatora", otkrio sam da je to zapravo truba koja ničemu nije služila. tj, nekoć je vjerovatno radila
S guštom sam sve to izvadio van
I za kraj sam išao malo poravnati pragove koji su bili spigani godinama dizanja auta na mjestima gdje nije namjenjeno da se auto diže...
Prije:
Poslije:
Zaštita:
Pozdrav svima!!