Autor Tema: buba kvačilo i zamašnjak  (Posjeta: 6047 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline rambo

buba kvačilo i zamašnjak
« : 15 Svibnja, 2019, 20:41:13 »
Poštovani narode, a pogotovo bubaši. Opet ja dosadan, imam nekoliko pitanja. Vjerojatno su banalna i jednostavna, ali ja se ravnam za onom tko pita ne skita  :))

ajmo ovako, nabavio sam zamjenski motor, stari 1300 DP izbacujem, jer mi se zamjerio jako, i ubacujem novi 1200. S konja na magarca, no meni je bitno da se vozim, 70 ili 80 km/h ne igra mi veliku ulogu.

Nabavio sam 1200 motor koji treba ubaciti. I da ne bude sve fino krasno, skinem stari 1300 i primjetim da je zamašnjak drugačiji, stari ima 130 zuba, i alnaser ima 9 zuba. Na novom motoru zamašnjak ima 109 zuba, i alnaser ima također 9 zuba, ali su deblji. Ok, kužim da ih moram upariti, ili skinuti stari zamašnjak i staviti ga na novi motor tako da i novi ima 130 zuba. Ili skinuti stari alnaser sa getribe i staviti ovaj novi (za 109 zuba). E, sad, na novom motoru nije dinamo nego alternator, i na njemu regler, gledam shemu piše 12 V. Znači da je radio dosada na 12 V. Ipak me strah staviti novi alnaser na 12 V, kolika mi je bio napon do sada. Jeli moguće da je taj alnaser predviđen samo za 6V ili može i na 12V, odnosno da li je moguće da je alnaser prerađen sa 6V na 12V? Nisam elektičar pa se ne kužim baš u te stvari. Jeli  strah opravdan ili sam ja skroz krivo skužio priču sa 6v i 12V?

Drugo  pitanje... Također sam primjetio da su korpe drugačije, na starom motoru je korpa sa prstenom, dok na novom nema prstena, već samo ona pera. Da li je to svejedno ili moram staviti korpu u zavisnosti od druk-ležaja?

ajmo malo slikica:

stari motor 1300DP
<br /><br />

novi motor 1200
<br /><br />

novi alnaser koji sam dobio sa motorom
<br /><br /><br /><br />

druk-ležaj
<br /><br /><br /><br />

i još treće pitanje, druk ležaj nije baš centriran na osovinu iz getribe, dali je to normalno ili nešto tu ne valja?
<br /><br />

hvala unaprijed na prosvijetljenju mene  :klinac:
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #1 : 15 Svibnja, 2019, 21:01:54 »
e da, i karburator je neki čudan,  takav još nisam vidio,  ima oznaku H30/31 PICT

<br /><br /><br /><br /><br /><br />
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #2 : 16 Svibnja, 2019, 09:31:53 »
prebaci zamasnjak i korpu sa starog motora (109 zubi je za el.pokretac na 6V)- mozemo se dogovorit ako namjeravas prodat el.pokretac i zamasnjak

za druk lezaj ne znam (mozda kad se stisne kvacilo onda dođe u centar)

za karburator google kaze da je za bubu, ghiu i t1
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #3 : 16 Svibnja, 2019, 14:35:40 »
prebaci zamasnjak i korpu sa starog motora (109 zubi je za el.pokretac na 6V)- mozemo se dogovorit ako namjeravas prodat el.pokretac i zamasnjak

za druk lezaj ne znam (mozda kad se stisne kvacilo onda dođe u centar)

za karburator google kaze da je za bubu, ghiu i t1
to je na tragu i mojih razmišljanja. Nadam se da pašu zamašnjaci na oba motora, jer sam vidio da neki imaju 4 a neki 8 rupa, vidjet ću kada skinem korpe sa oba motora.

prodat ću ja cijeli stari motor sa svim na njemu, ako treba... ima novi aupuh, novu lamelu, novu korpu, reparirani karburator i elektronsko paljenje... Samo da ovaj novi stavim u funkciju.
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #4 : 16 Svibnja, 2019, 14:54:16 »
hahaha, stvarno te napatio...

jbg......... slicnu muku sam i ja prolazia........ u biti kad si ne upucen svatko ti moze prodat pricu. nazalost, ja sam ucio na svojim greskama.

samo ti gustaj, lako cemo se mi dogovorit.


p.s.

po slici na "novom" motoru je dinamo a ne alternator

« Zadnja izmjena: 16 Svibnja, 2019, 14:57:59 lignja »
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #5 : 16 Svibnja, 2019, 15:27:44 »
hahaha, stvarno te napatio...

jbg......... slicnu muku sam i ja prolazia........ u biti kad si ne upucen svatko ti moze prodat pricu. nazalost, ja sam ucio na svojim greskama.

samo ti gustaj, lako cemo se mi dogovorit.


p.s.

po slici na "novom" motoru je dinamo a ne alternator


Je, u pravu si ... Nisam ni gledao previše, kada sam vidio kako se novi motor blista i sjaji, a dinamo da je drugačiji nego na starom motoru, odmah sam svršio  :dance4:
kada bolje razmilsim, alternator ne ide preko reglera, jer bi trebao imati elktroniku u sebi  :russian_roulette:

bitno je da puni akumulator,
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #6 : 16 Svibnja, 2019, 16:31:32 »
rambo izdrzi  :thmbup:i
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #7 : 16 Svibnja, 2019, 16:34:44 »
ej. jos jedan detalj.
mislim da ti lim od hlađenja povise getribe i do veznog lima nije isti od 1200 i 1300.
provjeri prije
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline bubuleja

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #8 : 16 Svibnja, 2019, 16:59:26 »
Nije isti lim 1300 dupljak ima rupu..
Zamasnjak nemoras prebacit samo stavi anlaser 12v.
Korpa i lamela moraju pasat i na jedan i na drugi
Zamasnjak ima 4 rupe

Korpe su japanski sesir obje.. Otvarat  ce sa ovim potisnim ali bolje je staviti ovu koja ima prsten...
Adio mare
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #9 : 16 Svibnja, 2019, 19:57:19 »
ej. jos jedan detalj.
mislim da ti lim od hlađenja povise getribe i do veznog lima nije isti od 1200 i 1300.
provjeri prije
1200 je sav kompletan, imam sve limove na njemu
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #10 : 16 Svibnja, 2019, 20:02:51 »
Nije isti lim 1300 dupljak ima rupu..
Zamasnjak nemoras prebacit samo stavi anlaser 12v.
Korpa i lamela moraju pasat i na jedan i na drugi
Zamasnjak ima 4 rupe

Korpe su japanski sesir obje.. Otvarat  ce sa ovim potisnim ali bolje je staviti ovu koja ima prsten...
nismo se razumijelu. Na getribi mi je već montiran anlaser 12 V, jer je bio motor 1300. Meni je problem što je na 1200 zamašnjak sa 109 zuba. Ako su mi lamela i korpa iste onda super, samo zamijenim sve komplet sa 1300 na 1200 (zamašnjak,  lamelu i korpu-jer ima prsten). I ubacim na getribu, tamo je već anlaser 12v
 

Offline rambo

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #11 : 16 Svibnja, 2019, 21:02:09 »
Još jedno podpitanje. Da li mi prilikom skidanja zamašnjaka treba kakav semering ili brtva ili tako nešto?
 

Offline CALY

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #12 : 16 Svibnja, 2019, 22:45:27 »
Ima semering i kad već skidaš promijeni ga...
 

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #13 : 17 Svibnja, 2019, 01:03:13 »
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline bubuleja

Odg: buba kvačilo i zamašnjak
« Odgovori #14 : 17 Svibnja, 2019, 06:45:05 »
Prebacit zamasnjak trebas onda nije to greda.. Samo obavezno mjenjaj semering.. Neki malo skuplji po mogucno
Adio mare