Autor Tema: Putešestvije "malog diva"  (Posjeta: 22487 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline petak

Putešestvije "malog diva"
« : 27 Srpnja, 2017, 08:29:35 »
Već neko vrijeme razmišljam o jednoj temi koja bi bila kao nastavak sage o mom R4 GTL-u.

Nastavak na temu R4 GTL-HOBI PROJEKT

http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=35870.0

a koja bi se ticala svega onog nakon što je auto osvanuo na cesti.

Putovanja, događanja, problemi, kvarovi, popravci, neka sitna unapređenja koja imam u glavi.

Kako to biva kod mene treba mi puno vremena da se nakanim.

A danas se dogodio jedan događaj koji me natjerao da temu i otvorim.

Moja malenkost i njegova uzvišnost R4 su imali jednu malu sporednu ulogu u reportaži novinara večernjeg lista Srđana Hebara.

On-line članak možete pročitati na linku ispod. (ima i papirnata verzija ako je netko kupio današnji večernji list)

https://m.vecernji.hr/lifestyle/turisticka-patrola-trogir-turizam-1184842

 

Sve je krenulo još ovu zimu, tamo negdje u trećem mjesecu kad me predsjednik Renault Kluba Hrvatska kontaktirao sa pitanjem da li sam voljan naći se sa nekim novinarom i popričati o R4.

Naravno da san pristao.

Već sam bio i zaboravio na to kad me početkom 7.mjeseca nazvao novinar i predložio susret.

Sve se super poklopilo jer je taman taj tjedan moj prijatelj iz Češke(Praga točnije) bio u Kaštel Sučurcu na odmoru.

Novinaru se ideja super svidila i tako smo jedno popodne proveli zajedno u razgovoru u marini u Trogiru.

Rezultate tog razgovora (uz male dodatke novinarske slobode) možete pročitati na gornjem linku.

Još nekoliko fotografija sa tog susreta









 







Za prvu objavu vjerujem da je dovoljno "bombastična"   :P
 

Sad se možete smijati  :lol:  i rugati   :rofl:
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #1 : 27 Srpnja, 2017, 11:24:10 »
Perilica sa platnenim poklopcem? Kad uključi centrifugu sve izleti kroz platno  :lol:
Lijepo je kad ljudima izgled nije bitan pa mogu veljeti nešto tako ružno  :))
Jel dosta ruganja?  :scratch_one-s_head:
Lijepo je da ljude povezuju kante sa šarmom i dugogodišnjom šljakerskom karijerom  :thmbup:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #2 : 27 Srpnja, 2017, 15:48:13 »
Znam ja da si ti ustvari ljubomoran što sam u novinama zajedno sa mašinom za robu, a ti nisi....  :P...... pa ti je oprošteno.   :byeg:
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline YUGOABARTH

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1489
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Erkovčići (Hum)
  • Vozilo:: Zastava Yugo, Renault 4 TL
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #3 : 13 Kolovoza, 2017, 13:56:47 »
Svaka častt!!  :good:
 

Offline zivorad

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 118
  • Spol: Muški
  • Lokacija: srbija
  • Vozilo:: zastava 850,fiat ritmo 105 tc
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #4 : 13 Kolovoza, 2017, 23:27:24 »
bas volimda citam o ovim putesestvijama,svak cast :yahoo:
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #5 : 05 Studenoga, 2017, 21:49:55 »
vrime je maslina, a di ćeš bojeg stroja od R4 za oti posal.




U daljini se i Vis nazire
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline YUGOABARTH

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1489
  • Thanked: 5 times
  • Lokacija: Erkovčići (Hum)
  • Vozilo:: Zastava Yugo, Renault 4 TL
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #6 : 06 Studenoga, 2017, 00:34:24 »
Prava slika,mali div u akciji  :thmbup:
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #7 : 08 Studenoga, 2017, 15:16:31 »
Evo malo vijesti iz ne tako davne prošlosti.

Prije lita san sve plastike proša sa sonax crnilom za plastike. Testiranje izdržljivosti sredstva na ljetnom suncu.

Dosta ljudi ga je hvalilo pa sam odlučio probati




 


Nakon cca 6 mjeseci ponovo se vide izblijedjeli dijelovi crne plastike. Ponadao sam se da će malo duže potrajati to crnilo.

Malo se i na sigurnosti radilo

Nabavljene gume za pedale. Za kočnicu i kvačilo se još i da naći, ali za gas je bio problem. Dugo sam tragao za tom gumom.





Kako su sajle koje drže haubu kod mene nastradale morao sam naći neko zanimljivo riješenje.

Mislim da će ovaj konopčić poslužiti svrsi.









A i prikladniji radio je upao.

Retro dizajna, ali modernih funkcija i zvuka AUNA TCX-1- RMD. mp3, USB, SD i CD. Vrlo solidno napravljen i vrlo uredan zvuk.









U međuvremenu se okrenula jedna fina okrugla brojka.




Hrabro gazimo dalje.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #8 : 09 Studenoga, 2017, 13:17:58 »
Još jedna novina je uskočila u R4.

Nakon dugo premišljanja i odgađanja ugradio sam mu "struju".

Elektronsko paljenje.

Izbacio platine i kondenzator i stavio modul koji očitava brjegove na osovini razvodnika paljenja.

Prvi razlog zašto sam se dugo nećkao je taj što auto nije bio 100% uštiman sa platinama, a nisam htio da mi elektronika "zamuti osjetila" pa da joj pridodam nadnaravne moći kojih možda u stvarnosti nema. Odnosno nisam htio da mi ona (elektronika) zamaskira možebitne probleme koje auto ima dok radi sa platinama.

A drugi razlog je taj što kad sam ga uštimao 100% (paljenje jelte) onda je radio super i nisam htio dirati nešto što radi super.

I radio je super nekih 6 mjeseci i onda su jednog dana platine rekle da su se umorile. Dok sam tražio druge platine za ugraditi pokazala se idealna prilika za ubaciti ovo čudo i malo testirati ponašanje.

Da nije samo dosadan tekst evo malo i slikica.

Kupio sam elektronsko paljenje od Accuspark za Ducellier razvodnik paljenja. Cijena vrlo prihvatljivih ( za ovu priču) 400 kn

Kad otvoriš "paket" dobiješ jednu malu kutijicu



I u njoj sve potrebne dijelove za ugradnju (ima čak i viška ;))



Onda odeš do auta i lociraš razvodnik paljenja



Skineš kapu sa kablovima, rotor i dobiješ jedan ovakav prizor



Onda odatle počupaš šta ti više ne treba i dobiješ ovako nešto



Ovdje su maknute platine, kondenzator i vijak koji provodi struju sa bobine na kondenzator i platine.


Sad slijedi ugradnja

Uzme se baza i pasta za odvod topline (ista se stavlja na ventilatore koji hlade matične ploče u kompjuterima)



malo šporkaš ruke



I zavidaš pločicu na njeno misto.....Pločica je napravljena tako da je ne možeš krivo ugraditi.



Onda uzmeš modul sa svojim kabelima (mora moći očitati kad bobina pošalje struju) i polugom



Provučeš kabele kroz rupu gdje je prije stajao vijak



I zavidaš modul za bazu i spojiš polugu za mehanizam vakuuma





Taj mehanizam omogućuje zakretanje točke paljenja ovisno o vakuumu koji se napravi u karburatoru stiskanjem pedale gasa

 

Ostaje nam još staviti prsten na osovinu razvodnika koji šalje informaciju gdje se nalaze brjegovi na toj osovini.

Ti brjegovi su prije služili za "otvaranje" platina. U tom trenutku otvorenih platina stvorila bi se iskra (poslana od strane bobine prema platinama) koju bi rotor i kapa prenijela na određenu (jednu) svijećicu odnosno cilindar.

Prsten unutar sebe nije okrugli nego je napravljen na način da sjedne na brjegove od osovine.



Sve skupa izgleda ovako



Na sve ovo stavimo poklopac i rotor



I pokrijemo kapom sa kabelima.

 

Treba još povezati modul sa bobinom i stvar je ugrađena



Nakon ugradnje potrebno je podesiti razvodnik i postaviti ga da  iskra pali svjećicu u trenutku kad je cilindar malo prije gornje mrtve točke. To je za ovaj motor +7°

 

Ostaje samo još sjesti za volan, okrenuti ključ i krenuti u vožnju.

 

Odlična stvar ovog elektronskog paljenja je što ne treba nijedan dio starog klasičnog paljenja sa platinama kidati ili prepravljati. Tako da se u svakom trenutku može za cca 10-15minuta paljenje vratiti na platine i kondenzator.

Ovo su dijelovi koje sam morao skinuti i koje mi stoje u jednoj kutijici ako kojim slučajem ova elektronika otkaže poslušnost


 
Ugradnjom ovog čuda sam osjetio puno lakše hladno i toplo paljenje auta, nekako mi mirnije motor radi, lakše se "zavrti" odnosno ode u više okretaje i manje buči u tim višim okretajima.

Dok sam se vozio sa platinama ubrzanja od 80 do 100km/h su bila relativno spora. i trebalo mu je vremena da uhvati 100km/h.

Sa ovim čudom to ubrzanje se dosta povećalo.

Nisam mjerio vrijeme ubrzanja i osjećaj je možda subjektivan, ali mi se čini da sad auto "poleti" kad na 80 stisnem gas i trebam ubrzati na 100.

Sa velikom dozom rezerve uzmite ono "poleti" jer auto ipak ima samo 34 kljusadi i jednog tovara za volanom.

Ali Vam mogu reći da pretjecanje kamiona koji vozi 80 više nije neki bauk.

Prije se nisam baš usudio odnosno morao je biti jako veliki komad ravne i prazne ceste
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline bubuleja

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #9 : 09 Studenoga, 2017, 19:13:37 »
Super si to opisao i poučno objasnio ..meni je recimo na 101 isto bilo elektronsko paljenje i mogu samo potvrditi da je sve ovo sa radom motora i ponašanjem na putu isto..mirniji je    ..
Ali pobogu 100 na sat u r4 na autoputu ..pih ja ju čvrku nisam nikad spuštao ispod 130 na zaobilaznici ..dobrih je to 34 konja..lipo su raspoređeni ..hehe
Adio mare
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #10 : 09 Studenoga, 2017, 19:28:50 »
magistrala je u pitanj bubuleja, magistrala. stotka je sasvim dobra i dovoljna za magistralu gdje stalno neko može izletiti na cestu.

To mi je đir do posla i nazad. 90-100 je "normalna" putna brzina na ovoj dionici i R4 ju sad tako lako uhvati i održava.

Autoput se normalno vozim 120-130 km/h
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline bubuleja

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #11 : 09 Studenoga, 2017, 19:37:49 »
Ma znam znam ..šalim se ja malo ..kruzing u tom autu na 9 banki je nenadjebiv osjećaj..eto i ovu nedjelju opet ja po jedan ljuljavi kredenc idem ..ostao je zaboravljen pa da ga uskrsnemo..hihihi..
Adio mare
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #12 : 28 Studenoga, 2017, 22:43:50 »


Prebacio se na zimske šlapice. Temperature su malo pale i počelo je štipati. S ovima se malo sigurnije osjećam na cesti.

I volan je tako lako okretati sad..... kao da servo imam ugrađen.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline petak

Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #13 : 29 Siječnja, 2018, 23:14:58 »
Evo malo veselja sa R4

Moj vjerni pratitelj je jutros odlučio da mu se neda na put pa mi je zadao dosta glavobolje.

Brava za paljenje je otišla i nisam mogao ni gurnuti ključ do kraja ni okrenuti cilindar u bravi, a kamoli upaliti R4.

Prije toga je triputa najnormalnije odradio paljenje i gašenje i onda je samo odjednom iznenada rekao dosta

Da ne kažem kako je volan ostao zakočen pa ga nisam mogao ni pomaknuti , a auto stoji parkiran unutar ograde lokalnog skladišta građevinskog materijala u kojem paradiraju, kamioni, šleperi, viljuškari raznih veličina i nosivosti puni armature i mreža za ploče.

Zahvaljujući malom mjestu i svakakvim poznanstvima auto je prebačen na obližnji parking na ulici uz pomoć vatrogasnih kotača za premještanje vozila. Male "kariole" velike nosivosti koje se stave ispod svakog kotača i auto se podigne i  guraš ga na "karijolamam". Kao oni kotačići koje prodaju za premještanje namještaja po kući.

 

Popodne poslije posla je uslijedilo rastavljanje plastika oko volana i izbijanje brave izvan stupa volana. Uz puno muke i pažnje da napravim što manju štetu.

Paljenje na žice (baš se fino i lagano upali na žice  :lol:) da bi odvezao auto do kuće

Slika nemam jer je nervoza bila velika, a strpljenja za slikanje nimalo.

Trenutno je auto opet u funkciji, a bravu je donirao jedan super5!

Ali (kako to obično biva kod mene) nisam zadaovoljan sa takvim stanjem jer sad imam jedan ključ za vrata, a drugi za paljenje, a to me smeta.

Ovo je samo privremena mjera kako bi auto bio pokretan, ali ja to moram riješiti.

Zato sam i jedan oglas otvorio, pa ako tkogod ima nek mi se javi.

Link na oglas!

http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=38078.msg527063;topicseen#msg527063

 

U svakom slučaju nikad dosadno sa R4!
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline spitfire MK1

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 808
  • Thanked: 67 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: čakovec
  • Vozilo:: triumph spitfire MK1, tomos automatic A3ML
Odg: Putešestvije "malog diva"
« Odgovori #14 : 30 Siječnja, 2018, 21:30:03 »
Nisam siguran, ali možda se može ta zamjenska brava prilagoditi tvojem ključu. Ako su fizički isti. Samo treba u bravi posložiti one "zubiće". Pogledaj kod nekog bravara/ključara. Oni to rade. Sretno.