Autor Tema: Renault Supercinq 1990  (Posjeta: 22867 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« : 29 Srpnja, 2011, 19:29:24 »
Dakle, radi se od Renaultu 5 Campus, proizveden 1990-te. Odnedavno u nasem vlasnistvu, t.j vlasnistvu moje zene.








Generalno, to je to...
Auto je presao oko 176000 km, radi se o starom Cleonu C1E (1108 ccm), unutrasnjost je generalno OK, mali upgrade sa satom od R19 i upaljacem od R18 :)









Od dana kada je dosao kod nas a bio je u jadnom stanju, kompletno sredzen prednji ovjes, promenjeno je sve sto se moglo promeniti, sve tecnosti, 4 komada novih guma i sredio sam felne.
Ostalo je jos srediti auspuh, zadnji lonac je u komi...  ali auto sluzi svrsi, vozi se svakodnevno bez problema. Regan je, papiri uredni. Zena svaki dan ide na posao hehe...



Kao sto se vidi, ima IPM karburator od Yuga... znaci, trazim Zenith 32 IF2 ili Solex 32 BIS, koji originalno ide tu...
I, cisto kao ilustracija, sta je neki nazovi ga majstor radio sa limarijom... kit probio na haubi, a ceo auto se ljusti.
U prolece ide lakiranje u originalnu boju 455 Bleu Nuit:

 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #1 : 29 Srpnja, 2011, 19:39:55 »
Kao i svaki auto, i ovaj ima svoju pricu, ali za razliku od tristaca - tuznu:
Ovo je do pre 4 meseca bio auto pokojnog oca moje zene. On je bio prvi vlasnik istog, kupio ga krajem 1990-te.
Zadnjih 10-ak godina nije bio bas pazen i mazen, a sluzio je i kao vozilo za prevoz gajbi breskva i sl. voca.
Od odrzavanja sve se svodilo na vezivanja zicom sta se moze vezati i prisposobljavanja za voznju. Pa tako nekako sam ga i doveo iz Kavadaraca u Strumicu. Vozeci polako... i sa strahom :) Bio je regan, a to je nekih 90 km, pa zasto da placam slepu hehe...

Nisu znali sta s autom... pa su mislili prodati ga nekom otpadu ili sl.

Ali, iz emotivnih razloga, ali i prakticnih, jer nam je potreban jos jedan auto, a ovo je simpa mala vozilica odlucili smo ga uzeti i udahnuti mu novi zivot.
 

Offline old dog

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #2 : 29 Srpnja, 2011, 19:55:32 »
Daleko je ovo od Supercinq nekoliko svjetlosnih godina ipak je ovo samo slovenski Campus;) ali to ne znaci da ne valja, imali smo u obitelji 3-4god ovakvu samo crvenu, vozio je tko je stigao i kako je stigao, trosila je oko 5-6L. Na kraju je pomijesala ulje i vodu i tako je stajala 7mjeseci jer je i registracija istekla a i nije nam vise bila potrebna. Prosli tjedan sam skinuo glavu i to rijesio, brtva je istrulila od starosti. Bas danas je prodana jednom poznaniku za smijesnu cijenu. Malo nam je svima bilo zao kad je isla iz dvorista ali i tako bi nam stajala samo.

Sretno s tvojom peticom, neka te vijerno sluzi:palac:

Edit, tek sad sam skuzio tablicu, nama je bila 445-HA :)
« Zadnja izmjena: 29 Srpnja, 2011, 19:58:08 old dog »
///// uno 1.9 TD
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #3 : 29 Srpnja, 2011, 20:09:08 »
Citat: old dog;250882
Daleko je ovo od Supercinq nekoliko svjetlosnih godina ipak je ovo samo slovenski Campus;) ali to ne znaci da ne valja, imali smo u obitelji 3-4god ovakvu samo crvenu, vozio je tko je stigao i kako je stigao, trosila je oko 5-6L. Na kraju je pomijesala ulje i vodu i tako je stajala 7mjeseci jer je i registracija istekla a i nije nam vise bila potrebna. Prosli tjedan sam skinuo glavu i to rijesio, brtva je istrulila od starosti. Bas danas je prodana jednom poznaniku za smijesnu cijenu. Malo nam je svima bilo zao kad je isla iz dvorista ali i tako bi nam stajala samo.

Sretno s tvojom peticom, neka te vijerno sluzi:palac:

Edit, tek sad sam skuzio tablicu, nama je bila 445-HA :)

Hvala...
Mozda sam supercinq malo pretenciozno napisao, ali vodila me saznanja sa francuskih foruma o petici, gde sve R5 druge generacije (1984-1996) nazivaju tako. Svakako, to je Campus iz IMV u Novom Mestu :)
S ovim karburatorom trosi oko 7-7.5 na 100, ali nadam se da cu naci njegov :)
U Strumici za njega se osim spona i jabucica skoro nista nemoze naci. Ili Skoplje ili Grcka.
Ja sam skoro sve dosada kupovao u Grckoj.
Pre nekoliko godina i ova je pomesala vodu i ulje, pa je menjana brtva... ali nisam bio siguran sta je tocno bilo i kakav je majstor radio pa smo opet menjali i ispitali glavu.

Kad smo kod tablica i prethodna je bila 445, ali u drugom registarskom podrucju.
 

Offline roki_actros

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #4 : 29 Srpnja, 2011, 20:15:49 »
Naziv je OK napisan. Supersinq ili Superfive je druga generacija Petica (PH1 ili PH2)..Campus je "narodni" model sa malo opreme, dostupan svima. Inace dobri auti..Mogu da zgaze milion bez problema ;) Kontaktiraj kolegu "Petak" mozda on ima karburator :)
Renault 5, tako mali a tako veliki...

http://www.projekt5.ba
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #5 : 30 Srpnja, 2011, 22:32:25 »
Od danas, trazim i podizace stakla svih vratiju osim vozacevih... Nemogu se nikako popraviti.
 

Offline Bayanero

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 496
Renault Supercinq 1990
« Odgovori #6 : 31 Srpnja, 2011, 15:27:08 »
Probaj staviti Zenit sa R4, bices zadovoljniji potrosnjim a i samim radom automobila. Ja sam ga jedno vrijeme vozio na svom automobilu.
Me & Mr Weber
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #7 : 01 Kolovoza, 2011, 12:19:18 »
Citat: Bayanero;251144
Probaj staviti Zenit sa R4, bices zadovoljniji potrosnjim a i samim radom automobila. Ja sam ga jedno vrijeme vozio na svom automobilu.
Bas cu da probam ovih dana, ima jedan komsija R4 (vidi se na jednoj slici) i brdo djelova za njega, pa nadam se da ima i karburator cisto da probam kako ide.
Ako je OK, zasto da ne?
Ako ne...ovih dana idem u Grcku, pa cu videti u Solunu za karb i podizace stakala.
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #8 : 05 Kolovoza, 2011, 18:12:35 »
Kaparisan karburator!
Slucajno pronadzena 5-ca kod cigana...
Isto tako kaparisani i branici (oba), kao i vrata rezervoara sa mehanizmom. Sve to za 50 eura.
Sutra to uzimam i montiram ako ima vremena.
« Zadnja izmjena: 05 Kolovoza, 2011, 18:23:28 kargh »
 

Offline JeepMKD

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 239
    • http://www.youtube.com/user/Raptor22f
Renault Supercinq 1990
« Odgovori #9 : 11 Rujna, 2011, 20:18:43 »
Strumix, znam da si jednom pitao na kajgana za R5, i znao sam o cemu se radi... Tek sad vidim temu, a i da R5 dobio nove tablice. Drago mi je da je ostao u familija a i bez da procitam drugi post pretpostavio sam da se radi vise o sentimentalnu vrednost :)
A da, vidim da ima i dobro drustvo, jel to 105 GTI u pozadini?
1970 Mahindra CJ 4  ////////  1971 Opel Ascona A 1.6S
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #10 : 11 Rujna, 2011, 23:52:08 »
U pozadini je 205, sastavljen od nekoliko raznih 205-ca, u kome brunda diesel, sada vec bivsi auto jednog susjeda.

U medzuvremenu, dobio je nove branike, t.j bolje polovne, zamenjena je vrata rezervoara, i jos neke sitnice.
Sta se karburatora tice, onaj R5 koji sam pronasao kod cigana je imao mono injection, tako da sam morao naruciti sa e-baya Zenith 32 if2, koji ce stici krajem septembra.







Preporucujem Sonax-ov plastic restorer... Branici su kao novi sada :)

Fotke su PRE upotrebe restorera
« Zadnja izmjena: 12 Rujna, 2011, 19:42:00 kargh »
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #11 : 24 Rujna, 2011, 23:10:37 »
nasa si zenit 32if2 na e bayu?koliko kosta i dali se moze birat setup dizni..jer taj karb se koristi isti ali s raznim diznama da 15ak auta u renaulta od 1.0 do 1.4
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

greg

  • Gost
Renault Supercinq 1990
« Odgovori #12 : 24 Rujna, 2011, 23:59:00 »
A di su slike poslije upotrebe Sonaxa,baš me zanima kako sad izgleda :gosp:
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #13 : 25 Rujna, 2011, 17:41:10 »
Citat: DinoST;257320
nasa si zenit 32if2 na e bayu?koliko kosta i dali se moze birat setup dizni..jer taj karb se koristi isti ali s raznim diznama da 15ak auta u renaulta od 1.0 do 1.4
Polovan je Zenith sa ebay.de, prosao je 97000 km, sa Renaulta 5, 1108 ccm. Placen je 45 eura. Novi nazalost nikako nisam uspeo naci. Jedino novo sto sam uspeo naci bio je Solex 32 bis, NOS, ali je cena otisla na 160 eura sto je za mene bilo previse.
Citat: greg;257329
A di su slike poslije upotrebe Sonaxa,baš me zanima kako sad izgleda :gosp:

Slike nemam posle Sonaxa, ali poslikacu, pa cu postirati ovih dana.
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #14 : 11 Listopada, 2011, 14:55:54 »
Evo konacno nesto novoga:

Fotke od danas, skoro 3 meseca nakon SONAX plastic restorera:





Mozda se ne vidi bas najbolje, slikano je mobitelom, dobile su plastike onu tamnu boju koja treba biti...a i auto nije opran, a vozio se ovih dana po kisi...

Dosao i Zenith 32 IF2 na svoje mesto:





Fotke montaze i karba samog nemam, ali prvi utisci su da auto radi puno smirenije, buka je manja... o potrosnji jos nista neznam.
Treba opet otici do majstora, malo da ga postela, jer kad se ohladi motor barem malo, nece da upali bez coka. Isto, trebam postaviti jos jedno crevo dovoda zraka u filter vazduha. Prikljucena i ona CARTIER kutija, valjda tranzistorsko paljenje.
Resio sam i podizace stakala, ostaje mi jos zadnji levi, pa da sve funkcionira kako treba.