Autor Tema: Renault Supercinq 1990  (Posjeta: 22917 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #30 : 20 Listopada, 2011, 18:47:20 »
sad mi je jasno, a za tako nešto moram naći bakrenu cijev.
međutim, sad mi nije više oglavu, riješiti ću to kroz idućih tjedan-dva. danas sam ga registrirao, a to je bilo hitno pošto je svakodnevnoj Corsi A rega istekla.
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #31 : 20 Listopada, 2011, 23:15:46 »
@ petak:
Kako si uspeo izvaditi ostatke cijevi iz mehanizma za okretanje?
Meni se to cini neverojatnim.
Jedino da ga busim nekako...
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #32 : 23 Listopada, 2011, 21:22:50 »
hahahaa tako sam se ja sexao dok nisam kupio rđave el podizače pa skoro prvi put spalio auto :-) sad kad stanu kise mogao bi staviti i desni pa udrem mini tutorial...i da najbitnije je da sipka podizaca pase u vrata,meni u milimetar a napamet kupovao -> da kucnem o drvo :-)
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #33 : 24 Listopada, 2011, 16:23:04 »
Citat: DinoST;262901
hahahaa tako sam se ja sexao dok nisam kupio rđave el podizače pa skoro prvi put spalio auto :-) sad kad stanu kise mogao bi staviti i desni pa udrem mini tutorial...i da najbitnije je da sipka podizaca pase u vrata,meni u milimetar a napamet kupovao -> da kucnem o drvo :-)

Lepo bi dosao jedan tutorial :) A kako ga zamalo nisi spalio? Losa instalacija ili lose povezivanje?

Oko auta:

Danas smo isli malo van grada s autom. Ima nekih zajebancija sitnih s kocnicom. Kad koci pri visim brzinama, malo se trese auto, i papucica postaje meka, i treba malo nadrukati da bude OK.
Prosli smo oko 160-170 km ukupno, i mislim da je auto potrosio oko 8 litra goriva, sto je zadovoljavajuce.
 

Offline petak

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #34 : 24 Listopada, 2011, 18:49:51 »
Citat: kargh;262228
@ petak:
Kako si uspeo izvaditi ostatke cijevi iz mehanizma za okretanje?
Meni se to cini neverojatnim.
Jedino da ga busim nekako...

Jedva nekako.

Slomio plastiku na raz mehanizma, bušilicu u ruke i malko veći borer od unutarnje rupe plastičnog bužira.
Bušilicu koja ima regulaciju brzine vrtnje sam stavio na najmanju moguću i pustio da borer "zagrize" bužir.

Vrlo brzo je ljepilo koje drži bužir za kućište mehanizma popustilo i onda sam špičastim klještima izvukao bužir vani.

Dosta muke i osjetljivog rada (da nepukne kućište mehanizma) i uspio sam izvaditi bužir vani.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #35 : 25 Listopada, 2011, 14:53:24 »
skoro sam ga spalio jer mi je dio kabela (debela izolacija) ostao ispod stakla na dnu vrata i svaki put kad bi spustio prozor do kraja on bi udarao po kablu dok ga nije rascjepio i napravio kratki spoj...e sad osigurac je zastitio motoric ali se + i - zapekao prije pa je dimilo...
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #36 : 02 Studenoga, 2011, 22:03:25 »
Danas promena svecica, dobio je nove EYQUEM RC32LS, silikonske kablove, platina, kondenzator...
Ocigledno ima neke probleme oko grijanja... mislim da je nesto oko sajli, ali to cu za vikend valjda srediti.
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #37 : 25 Studenoga, 2011, 12:16:54 »
Otisla vodna pumpa... auto je kod majstora, cekamo novu pumpu... srecom, sve je proslo bez posledica po auto.
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #38 : 22 Prosinca, 2011, 21:14:33 »
Evo jedne zimske fotke:
Pao danas prvi sneg i vozni park je u belom... Tristac tu ne spada, on ceka strplivo u suhoj garazi prekriven ciradom...


Promenjena vodna pumpa, auto pali i vozi savrseno... u prolece lakiranje, 99% ide gore faltdach sa twinga kojeg jos nisam nabavio i neke felge iz kasnih 80-ih ili ranih 90-ih, naravno 13-ce.
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #39 : 24 Prosinca, 2011, 20:29:32 »
ajd molim te vidi mi na karburatoru kad budes ima vremena na kojoj ti je visina poluga ona koja okomito strši kraj gasa...ona koja druka gorivo kad stišćeš papučicu gasa...znas o cemu pricam?
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #40 : 25 Prosinca, 2011, 00:21:07 »
Citat: DinoST;275616
ajd molim te vidi mi na karburatoru kad budes ima vremena na kojoj ti je visina poluga ona koja okomito strši kraj gasa...ona koja druka gorivo kad stišćeš papučicu gasa...znas o cemu pricam?
Mislim da znam o cemu pricas, sutra cu to poslikati, postaviti tu, izmeriti... i napisati :)
To je ako se ne varam, sa desne strane?
Edit:
ispod sajle gasa?

Ne vidi se tu na slici...
« Zadnja izmjena: 25 Prosinca, 2011, 00:25:16 kargh »
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #41 : 25 Prosinca, 2011, 02:47:50 »
netrebas sutra :-) a nije to je ova sipka sta stoji uspravno kraj mjesta gdje se hvata sajla od čoka (sauga)
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #42 : 25 Prosinca, 2011, 12:09:04 »

Znaci, to je ona sipka krajnje desno na slici, koja ide skroz gore, savijena pod 90 stupnjeva :) S tim da sam juce mislio da ide krajnje levo, ali je krajnje desno.
Izmerio sam 2.8 cm od grane do pocetka sipke.

P.S. Sretan Bozic!
« Zadnja izmjena: 25 Prosinca, 2011, 12:12:55 kargh »
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #43 : 27 Prosinca, 2011, 20:58:13 »
hvala i tebi...jao kako sam se nasmijao..tek sad vidim da ja nemam onaj feder mali sta stoji okolo šarafa ler gasa(jel to problem ili da nabavim nesto tu???) e da i meni stoji drugačije ovaj mehanizam čoka hahaha(u mene je zenith if2)..i promjeni sajlu gasa tako aće ti se iskidat i ostat ces bez gasa ko ja na autoputu ...provjeri jeli ti zavidana do kraja dizna ler gasa malo ti kao curi gorivo...hvala i pozdrav
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #44 : 27 Siječnja, 2012, 22:41:10 »
Evo nekih novosti:
Nabavljeni retrovizori s podesavanjem iz kabine, komplet podizaci stakla :) (sad imam 3 u rezervi), obloge vratiju kao nove, da zamene ove unistene koje su trenutno na autu.
Steta da je neko pre mene uzeo originalni analogni sat sa petice, pa tako da gore ostaje onaj od R19 za sad.
Ako sutra ne bude neka minusna temperatura sve ce to na auto, pa bice i poneka slika.
@DinoST: Neznam dali taj feder igra neku ulogu, a i ovaj karb je Zenith 32 IF2. Mozda te buni to sto sajla coka je pricvrscena neoriginalnim nosacem i srafom. Ler gas dizna je sada OK, hvala ti. A sajla gasa... bice i ona ovih dana hehe...
« Zadnja izmjena: 27 Siječnja, 2012, 22:44:26 kargh »