Autor Tema: koči ali ne koči baš  (Posjeta: 21279 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline linoleumboy

koči ali ne koči baš
« : 21 Kolovoza, 2016, 20:39:54 »
imam problem pa bilo kakav savjet je dobrodosao

dakle problem je takav da moram malo napumpat kocnicu da koci kak treba a to je malo zajebano ako treba naglo stat....stalno mi šišti zrak kod pedale i cuje se u kabini, auto je normalno kocio i nakon stajanja od nekih 10mj je poceo problem, stavio sam novi glavni kocioni, odzracio i opet isto, pa sam promijenio servo bubanj opet isto, probao drugo crijevo sta ide do usisne nista, neki dan stavio treci bubanj i opet isto, probat cu ga sad jedan dan ponovo skroz ispustit ulje i ponovo odzracit....vise nisam pametan sta da radim
If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline OLD WEBER

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #1 : 21 Kolovoza, 2016, 21:23:30 »
Kreni od početka . Najprije riješi ; dali je u pitanju servo ili cjev , ili je u pitanju hidraulika tj cilindri i kočnice . Na ugašeni motor , napumpaj kočnicu i stisnutu drži . Ako propada traži grešku u kočionom sistemu , ako drži i nepropada , onda je greška u servu . Ako propada , moraš vidjet , dali si dobro ozračio ili je glavni kočioni cilindar . Za početak - dovoljno . :hi:
dmdeweber@gmail.com /091 165 18 07 viber , whatsapp
 

Offline romyo

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #2 : 21 Kolovoza, 2016, 21:43:13 »
Mozda najlakse za pocetak...

Pogledaj dali su ti felge sa unutranje strane masne...

Nedavno sam imao iste probleme.
 

Offline linoleumboy

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #3 : 21 Kolovoza, 2016, 22:34:47 »
na ugaseni motor....napumpam i otvrdne donekle ali ne onako kako bi trebala, kad upalim auto odmah otpusti, sto se tice servo bubnja pa bas da imam toliko srece da kupim 2 komada i oba su neispravna, ne kosta me puno i opet kupit novi kocioni

pogledat cu dal su kotaci masni...jel sugeriras da je mozda neki odzracnik/anlihter mozda otpusten
If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline OLD WEBER

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #4 : 21 Kolovoza, 2016, 22:47:46 »
Napumpaj i gledaj ako propada . Kad upališ je normalno da propadne . Dali si provjerio dali gubiš ulje ? To bi bilo prvo šta si trebao vidjet .Ako ne gubiš , a kočnica propada , probaj još jednom odzračiti sve kotače i ako je i dalje sve isto , mjenjaj glavni kočioni .
dmdeweber@gmail.com /091 165 18 07 viber , whatsapp
 

Offline linoleumboy

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #5 : 21 Kolovoza, 2016, 22:51:29 »
ulje stalno isto, a da gubim ulje na odzracniku nakon vremena bi ostao skroz bez kocnica tako da nevjerujem da curi....prvo cu probat odzracit pa vidjet kak se ponasa
If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline old dog

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #6 : 22 Kolovoza, 2016, 01:47:31 »
Najcesce je servo ali moze biti i do vakumpumpe ako je dizlo ili nepovratni ventil ne drzi ili je crijevo do serva suplje.
///// uno 1.9 TD
 

Offline linoleumboy

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #7 : 22 Kolovoza, 2016, 06:06:03 »
prvo je i meni servo bio glavni krivac i dok sam ga jedva nabavio ono isto...sad stavim treci i opet isto

na nepovratni ventil mislis na onaj plasticni komad sto se nagura u servo i nanjega se spaja crijevo do usisne....skinuo sam njega i puhnuo u crijevo i on ne propusta zrak

radi se o lancia y10...dakle najobicniji sistem kao na unicu
If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline igor kribl

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 409
  • Spol: Muški
Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #8 : 22 Kolovoza, 2016, 08:37:51 »
Ako se čuje da šišti zrak onda nemož biti ništa drugo nego crijevo  što ide do usisa ili servo bubanj.A pošto kažeš da se čuje kod pedale unutra onda je definitivno guma u servo bubnju. Pošto kažeš da imaš dva probaj jednog raspertlati i rastavit pa češ vidjet u kakvom stanju je ona velika guma unutra. Nemaš šta izgubit. A i može se sastavit nazad. Bar češ znat na čemu si.
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #9 : 22 Kolovoza, 2016, 08:40:36 »
Ako ne gubiš ulje možda nisi dobro i po redu odzračio'
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline igor kribl

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 409
  • Spol: Muški
Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #10 : 22 Kolovoza, 2016, 08:47:52 »
Mislim da odzračivanje nema veze ako mu se čuje zrak da šišti kao što kaže. Mislim da definitivno negdje gubi vakum. Pogotovo ako je prije sve bilo uredu sa kočnicama. Mislim čak da i motor bi trebao nemirno raditi ako vuče falš zrak negdje na servu ili crevu.
 

Online OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #11 : 22 Kolovoza, 2016, 11:19:27 »
Dali se zrak čuje kod pritiskanja pedale ili uvijek?
To što si puhnuo u crijevo ne znači da pri većem pritisku ne pušta, probaj s drugim crijevom.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline linoleumboy

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #12 : 22 Kolovoza, 2016, 11:25:24 »
sisti uvijek, i na upalje i na ugasen motor

na ugaseno kad je pumpam nemogu je do kraja napumpat....jer nakon recimo 10 stiakanja papucice pedala bi skroz trebala bit tvrda da ae nemoze skoro ni malo pritisnut vise....

prvo cu probat opet crijevo promijenit pa onda odzracit pa ako ni to ne uspije onda kupijem opet novi kocioni
If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline ivmatic86

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #13 : 22 Kolovoza, 2016, 11:49:59 »
naopako si okrenija nepovratni ventil ili si ga oštetija puvanjen  :byeg:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline trajkeša

Odg: koči ali ne koči baš
« Odgovori #14 : 22 Kolovoza, 2016, 12:49:13 »
To što šišti, to se u sistemu nemože napraviti vakum jer negdi uvlači zrak