Pozdrav svima, posto vozim ne dovoljno star, stari auto predstavit cu ga ovdje
Od nedavno je u mom vlasnistvu bmw e34 518i iz 1993. s m40b18 motorom, malo mi se zurilo s kupovinom (sto nikad nije dobro) jer sam isao taman taj vikend u svatove i htio sam siber, a na e39 530d ga nemam
Kupljen od drugog vlasnika, prvi vlasnik navodno sogor od drugog vlasnika, pokazivao mi je covjek (50+g) nekakve papire al ga nisam skuzio previse, takodjer je tvrdio da auto ima 198kkm, na satu je 324kkm sada, ali je sat od 6cyl, ispis kilometara s tehnickog je boze sacuvaj, sa 32kkm na 120, pa na 60 pa 300 i tako.. dao mi je 3 kilometar sata uz auto, mozda je do toga
boja je brokatrot metallic, ne bas cesta boja (ako sam dobro guglao)
auto u jako dobrom stanju sto se tice hrdje, bilo posla na zadnjem lijevom blatobranu i malo na pragu, gepek zdrav, malo ima i na podu hrdje sto ce se rijesiti u sijecnju, ostalo vise manje okej osim losijeg stanja laka, ima na par mjesta po autu ispucanog laka, ali sve ce se rijesiti
Mehanicki auto bio vrhunski za te novce, malo slinio ulje sto je ocekivano (barem bilo meni), ovjes stvarno dobar, nakon prvih parsto kilometara se otkrio luft na zadnjem kraju koji ce bit rijesen kroz par dana nadam se
Posto sam odustao od nekog ozbiljnijeg projekta zbog novog posla, drugi grad (rovinj), nema poznanstava, nema mjesta za sarafanje, odlucio sam registrirat auto i vozit se, problem je jedino bio eko test koji sam rijesio stavljanjem novog motorica ler gasa, mafa i nove lambde
Unutrasnjost relativno dobra, nema sad nesto posebno pokidanih dijelova, auto treba kemijsko, vozacev sic poderan, zadnja klupa dobra, nebo okej, cak ni ne visi puno.. kroz par dana idem pogledati siceve s naslonima za ruku u super stanju pa cemo kreniti sredjivati tu unutrasnjost, cisto da uredna bude, nista posebno
Auto od neke dodatne opreme ima siber na struju koji radi i ne curi i to bi bilo to
Prvi problem - prije 2-3 tjedna su mi u voznji pootpadali neki sarafi oko zupcastog zbog nepaznje prilikom montaze (veliki servis kod proslog vlasnika) pokidali zupcasti i na kraju kaos, pomotani ventili, na jednom mjestu maaalo ostecena glava navodno itd. Trenutno je auto kod majstora koji ce rijesiti obradu glave, prebrtvit, novi remen, ventili... Sve se stavlja novo, svi ventili i popratno.
Planovi za auto su: lakiranje u sijecnju, novi sicevi u sto boljem stanju, sredit sve sto treba na ovjesu, rijesiti kocnice (vec su gore nove cijevi itd) u smislu diskova i pakni, nabavka jos dvije ili tri style 32 u 16 cola (dvije imam) i tad bi auto trebao bit stvarno dobar za vozit, vjerojatno ce tad i u prodaju zbog kupovine drugog vozila koje sam si nasao, a nije JOS na prodaju
Ako uspije stavit cu par slika, nadam se da vam se svidja bar malo, stavit cu i jednu mladjeg e39, jako rijetka boja, jako zanimljiv autic :)
U slucaju da netko ima viska dijelova za e34 (moze i za e39) slobodno se javite, lagano skupljam sta mogu naci za starije bmwe, uvijek zatreba za nesto :)
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk