Autor Tema: Golf 2 1989  (Posjeta: 686 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dado.gf

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 187
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Umag
  • Vozilo:: Zastava 750 M 1977, Golf 2 1989, Golf 2 1990
Golf 2 1989
« : 05 Veljače, 2024, 11:42:47 »
Nisam dugo bio aktivan na forumu, a u međuvremenu je došlo do nekih promjena u voznom parku pa da ažuriramo stanje.
Bijeli Golf 2 1988, tema na linku (http://oldschoolhr.com.hr/forum/index.php?topic=37097.0) je prodan te je sa njega skinuto skoro sve od dijelova što sam ugrađivao.

Da predstavim auto. Opet dvojka, opet dizlo, ali ovaj put puno bolje stanje,TD i švabo ju je osobno pravio.
Kratka povijest:
Kupljena krajem 2019., ajmo reći od prvog vlasnik.
Prvi vlasnik ju je kupio u Trstu 1990/1991, vožena stalno u Umagu, jako dobro čuvan i održavan auto. Nakon sto je vlasnik umro, sin ga je vozio još godinu-dvije za posao i za to vrijeme je dosta zapušten. Zatim stoji neregistriran godinu/dvije vani, te dolazi kod mene. Kod mene stoji garažiran i netaknut do početka 2023. kada krećem sa sređivanjem.

Golf 2 1.6 TD 44KW(60KS), takozvani Eco diesel (mala turbina, bosch pumpa bez "gljive", original katalizator)
Oprema CL, ne može manje od toga. Prvi lak, 270k kilometara, 99% original dijelovi na njemu, nikad skidana i otvarana unustrašnjost.

Evo par slika početnog stanja auta, jedino je prije skinuta kuka.














Nastavak slijedi...
« Zadnja izmjena: 05 Veljače, 2024, 11:59:29 dado.gf »
 

Offline Soksi

Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #1 : 05 Veljače, 2024, 12:44:07 »
sretno, pretpostavljam da će se selit dijelovi sa starog na ova "novi"  :biggrin:
Dupli Weberi sa trubicama, dve bregaste i nardi u rukama = savršenstvo!
 

Offline genscher

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Rijeka
  • Vozilo:: Audi A4 B7
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #2 : 06 Veljače, 2024, 02:40:48 »
Ovaj ce nadzivjet sve osmice i sedmice!

Sretno!!!
 

Offline sven

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1188
  • Thanked: 25 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: ZG
  • Vozilo:: youngschool punoljetnici
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #3 : 06 Veljače, 2024, 08:59:11 »
Sve na svom mjestu, čak i plastični poklopac kuke za šlepanje naprijed. Stvarno već rijetkost za vidjeti. 
 

Offline dado.gf

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 187
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Umag
  • Vozilo:: Zastava 750 M 1977, Golf 2 1989, Golf 2 1990
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #4 : 06 Veljače, 2024, 14:45:32 »
Da, dijelovi se sele na ovog tako da će biti jako sličan bijelom.
Očuvane i dijelove opreme koji nisu dolazili na TAS modelima je sve teže i teže naći, pogotovo kod nas u Istri. Jako malo dvojki je ostalo na cesti, čak ih ni bauštelci više ne voze :lol:.

Nastavak:
Prvo je riješen servis i mehanika šta je bilo za zamjenu.
Ulje, filteri, ulje u mjenjaču, antifriz, nosači auspuha, nosač motora, zadnji ležajevi kotača, kugle poluge mjenjača itd.
Naprijed su na original kočionim čeljustima, umjesto punih 12x239, stavljeni Ate ventilirajući diskovi 20x239, pločice, crijeva te iza nove pakne i cilindri.
Sada auto jako lijepo koči, ventilirajući diskovi 20x239 su dolazili na prvim GTI modelima od 100ak konja tako da je za ovu konjažu ovaj kočioni set i više nego dovoljan.







Rastavljen je, očišćen i podmazan anlaser, te su zamijenjene četkice.
Također je repariran i alternator, komplet rastavljen i očišćen, zamijenjeni ležajevi i četkice na regleru.








« Zadnja izmjena: 06 Veljače, 2024, 15:58:05 dado.gf »
 
The following users thanked this post: meshgrid

Offline dado.gf

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 187
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Umag
  • Vozilo:: Zastava 750 M 1977, Golf 2 1989, Golf 2 1990
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #5 : 08 Veljače, 2024, 11:18:00 »
Zatim sam se prebacio na unutrašnjost. Unutrašnjost lagana katastrofa, prljavštine, prašine i zemlje ko u priči.
Izbacio sve van, oprao tepihe, plastike, pojaseve i izbrisao sav lim unutra.
Nažalost nemam fotku nakon faze čišćenja  :dntknw:







Recaro sicevi koji su bili u bijelom golfu su se preselili u ovaj, ali sam odlučio napraviti nove vodilice iz nule. Stare vodilice su bile loše napravljene, sicevi su bili nagnuti u stranu i nagib sjedala mi nije nikako odgovarao.
Pa sam se bacio na posao.
Po original sicu složena šablona, tako da mi svi klizači budu u pravcu i na pravom razmaku. Od zeljeznih profila napravljena konstrukcija i spojena sa klizačima osječenih sa original siceva.
Bilo je tu dosta zezancije oko krojenje, pogotovo oko određivanja nagiba i visine.





Na kraju vodilice ofarbane,te montirane poluge i kopče za pojaseve.
Trebalo bi još neke sitnice prepraviti, malo pokitat i pobrusiti te ofarbati ponovno.





Vraćeno i montirano sve unutra. Oplate, volan, bunker; također sve prebačeno iz bijelog golfa.
Nabavio sam i sat sa obrtajima (iz bijelog mi nije pasao jer je za stari tip struje) i kupio nove tipske gumene tepihe Petex.




 

Offline DMGforLife

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 256
  • Thanked: 38 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: W123 280CE i R107 280SL
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #6 : 11 Veljače, 2024, 09:39:11 »
Vow,

Odlično....

Meni je prvi augo bil golf jedinica, pa sam za ovakvima slinio  k'o engleski buldog :cool:
 

Offline dado.gf

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 187
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Umag
  • Vozilo:: Zastava 750 M 1977, Golf 2 1989, Golf 2 1990
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #7 : 12 Veljače, 2024, 15:42:37 »
Nakon mehanike i unutrašnjosti došao je red na valjske dorade.
Stavljen komplet Hella front s 4 fara, zamijenjene zadnje lampe i poklopci prednjih žmigavaca, ispravljen prednji branik koji je ispao iz desnog nosača, ofarbani brisači, sanirana sitna oštećenja na karoseriji, ispoliran završetak auspuha...
Nabavio sam i original plastične rubnjake u jako dobrom stanju s minimalnim ogrebotinama. Na bijelom golfu sam imao nove zamjenske, ali nalijeganje na rubovima i kvaliteta plastike sa originalnim rubnjacima je neusporediva. Prije montiranja rubnjaka su svi rubovi očišćeni i zaštićeni voskom u spreju.











I na kraju obavljen tehnički i stavljene tablice po narudžbi sa godištem auta.



Daily brat blizanac bosanac iz 1990 i novi friško regani.



« Zadnja izmjena: 12 Veljače, 2024, 15:44:46 dado.gf »
 

Offline dado.gf

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 187
  • Thanked: 9 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Umag
  • Vozilo:: Zastava 750 M 1977, Golf 2 1989, Golf 2 1990
Odg: Golf 2 1989
« Odgovori #8 : 23 Veljače, 2024, 12:17:35 »
Dosta sam mozgao koje felge staviti. Bilo je nekolika opcija u igri. Prva opcija je bila staviti original čelične 14, ali već ih imam na daily golfu pa nebi bilo zanimljivo. Zatim sam mislio uzet original dvojkine 15ice  BBS RA ili BBS RZ, ali to je učestala i već pomalo dosadna kombinacija. Nove ili neke moderne felge također nisam htio.
Na kraju je odluka pala na Speedline Maracanna (original sa clia mk1 1.8 16v), felge iz tog vremena. Uvijek su mi bile interesatne te felge sa turbina uzorkom, mada ih nikada prije nisam vidio uživo, nego samo po fotkama.
Kad sam se bacio u potragu, naravno, niti jedne nisu bile na oglasima. Nakon dosta vremena traženja našao sam set u Trstu.



Onda sređivanje, mislio sam ih prvo nositi na pjeskarenje pa sam farbat, ali nije mi se dalo zajebavati s tim jer ima dosta posla da se to napravi kako treba, pa sam ih odlučio odnesti na pastifikaciju.




Kako je original dimenzija guma na golfu 185/55 R15, a planirao sam stavljati 195/50 R15 jer je puno veći izbor guma te su dosta jeftinije morao sam odraditi atest.
Speedline ne mogu proć na atestu(ne postoje papiri i nije original), morao sam posuditi original felge s dvojke (Sebring g60) i montirati gume. Uzeo sam uniroyal rainsport 5.

Atest riješen u par dana i napokon su speedline sjele na auto. Uz to montirana i GTI ralica.








 
The following users thanked this post: meshgrid