UGLAVNOOOM . JA SAM IDIOT.
daklem, dvije godine vjerujem da su mi il karike lose il sjedala ventila lose, jer mi cilindar 2. i 4 lose rade. i uglavnom bi radili samo kad se motor fino zagrije il pod turazom. mejdutim , u medjuvremenu mi je auto pomijesao bengu i ulje , pa sam smatrao da je procurila membrana na pumpi goriva i nista, odlucio skinuti karter. kad ono.... slike :
prljav karter, ispralo se sve u motoru :
dekl ventila iznutra :
motor cist ko beba :
opran karter (jos se na metalnom dijelu vidi di je voda bila i morska sol papala) :
a ovdje vidite gresku zasto motor nije radio kak treba, i nije bilo do pumpe, vec su karbovi toliko goriva izbacili kod drugog i cetvrtog cilindra da eto, oslo sve u karter :
daklem, provjeri sve vise puta, ne uzimaj zdravo za gotovo nista kaj pise...
i sad kak dela s friskim uljem itd. ..
kad je auto upalio , napravio djir, auto kuri gume . jednostavno , pun kufer snage. a imao je snage i prije :D
al procurio je dihtung poklopca ventila jer je bio vani bar 5 puta i jebiga, pluto to ne trpi. novi bi me kostao u hrvatsku oko 40 eura, za isto smece od pluta. pa sam odlucio napraviti bolji .
proces :
kak sjedi na motoru :