T-5R
Slucajno ga vidio na njuskalu prije par mjeseci i nazvao vlasnika.
Dobre strane su da nije bio razbijan, da je unutrasnjost u mint stanju, ima svih 5 orginalnih Titan felgi i da je mehanicki u ok stanju. O limariji nista za reci, ruzina je za 850ku strani pojam.
Lose strane su lak koji je poguljen i ispucan i automatski mjenjac.
Kao i kod svakog ''trkaceg'' auta, i njegova prica je teska ali po onome sto sam uspio shvatiti prije 5 godina je bio intenzivno dotjeran. Evo ga ovdje predstavljen u medijima nakon:
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/legende-volvo-850-t-5r-svedska-kocka-na-atomski-pogon/398992/Uglavnom, izmedju ostalih zahvata uvezli su iz Svicarske T-5R-a sa malom kilometrazom i kompletnu mehaniku prebacili na ovog. Prica drzi vodu jer je unutrasnjost ocuvana i kod njih postoji opcija iscitavanja kilometraze direktno iz ECUa koja to potvrdjuje.
Sve je napravljeno super ali je tada orginalni rucni mjenjac zamjenjen automatskim.
Moj plan je dovesti ga u tip top orginalno stanje, sa eventualnim poboljsanjima.
Tako da je van orginala trenutno na Bilstein B12 pro kitu, pletenim crijevima i 302mm kocnicama iz novije generacije. Komplet silikon crijeva voda, turbo, vakumi - Samco i do88.
Radovi u zadnjih par mjeseci:
- kvrcnuta sajba zamjenjena novom orginalnom Volvo sajbom
- novi orginali Volvo adapteri za celjusti i 302mm diskovi
- 4 x ATE coated, high carbon diskovi i pripadajuce plocice
-novi orginalni Bougicord kablovi, Volvo filteri ulja i benzina, Volvo svjecice, Bosch kapa i ruka, Volvo brisaci
-K&N panel filter zraka
- vracene gume orginalnih dimenzija
4 x Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17
4 x Nokian WR A4 205/45R17
Sa njim su dosle i orginalne 16'' Volvo alu ali zbog 302mm diskova vise ne staju.
- promjenjen nosac motors straznji i donji
- popravljen tempomat koji nije radio
- nova crijeva hladnjaka ulja
- novi kileric/grijac kabine
- novi ventilator kabine
- sve oko klime novo - servisiran kompresor, novi isparivac, novi odvlazivac i novi vanjski hladnjak klime
- repariran anlaser
- repariran alternator
- zamjenjen zadnji desni prekidac podizaca prozora - dizanje nije radilo
- zamjenjen osteceni keder zadnjih lijevih vrata
- spricaljke sajbe zamjenjene onima iz novije generacije koje rasprsuju maglicu umjesto 2 mlaza
- zamjenjeni slomjeni prednji brisaci/peraci fara
- nova zadnja oba amortizera haube
- vracen orginalni radio
- pretapeciran krov na novo u orginalni stof
- sve lampice u instrument ploci zamjenjene
- popravljeno elektricno pomicanje sjedala vozaca i grijanje oba prednja sjedala
- okrugli nastavak auspuha zamijenjen orginalnim kvadratnim T-5R nastavkom
Kao sto sam prije rekao, u orginalu je bio rucni mjenjac tako da je kod mene napravljen swap na orginalni rucni mjenjac. Naravno otvoren, pregledan, zamjenjeni semerinzi, ulje i predihtan. Teoretski su mogle poluosovine od automatika ali su ipak stavljene od manualca jer su malo deblje. Slozeni homokineticni, nova mast i manzete.
Novi orginalni Volvo set kvacila - korpa, potisni i lamela za najsirim mogucim perima.
Promjenjen semering radilice kad je vec sve bilo dole.
Sta je ostalo?
Lakiranje komplet, staklo prednje desne maglenke je napuknuto, naci T-5R rucicu mjenjaca, promjeniti ruzinavu selnu tanka goriva.
Slika prije kupnje:
shell gasoline station near me