evo ima malo vijesti.
Lancia se svake godine rega i vozika tu i tamo. sa svim mogucim sitnicama se tu i tam malo promjene neke sitnice.
al uglavnom , visak je, dolazi par malo skupljih auta i ona mor ici na bubanj. ljudi dolaze od svakuda, al cijena je ta koju napisem i doista mi se ne da cjenakti, cak ni kad se razidjemo za 100 eura. A kaj je najgore, trasham ju zesce. tak se to dogodilo i ovaj put. covjek zica jel moze vidjet lanciu, jer je na index oglasu oglasena , i moja draga rijesava prodaju. ja sam onak, li la. cak je i ona li la, bi nebi prodali ju, jeftinije nam je dici cetiri stupa , nadstresnicu i nek stoje das afti dodatni. al covjek kaze da bi dosao vidjeti i sto je najvaznije , super je pristojan , pa kaj nebi. I tak dodje on, ja lijepo ispricam pricu kak je to stara lancia, daleko od savrsenstva al ono , vozi pali , tehnicki ispravna.
I sve 5, ono , ajmo ga upaliti. auto stoji od pocetka 10 mjeseca. u tom trenu , bilo je vec kasno , temp je bila u minusu. ja povucem cok, zaverglam i ona upali nakon par sekundi verglanja. fino radi , Maja se sjedne u auto i ja ni pet ni sest, pitam ju jel digla pritisak ulja, maja digne palac, a ja full gas okinem. jednom..... i ono autic zafrkti i spusti okretaje. Covjek kaze pa nemojte ju hladnu, a ja onak : ma nece njoj biti nista, i opet ful gas i zadrzim ga... i nest posteno prolupa u motoru i to je bilo toooooooo. motor radi al trese, lupa i ono, jedan cilindar ne dela. covjek pokisnut, i lijepo mi njega posaljemo doma XD :D
drugi dan ja lijepo idem provjeriti kompresiju i drugi nema kompresije.... bam bam baaaaaaam. u glavi si mislim... oso je usisni ventil, smrznuo ga hladni zrak i benzin i puknuo. narucim ja tako i usisni , i ispusni ventil, dihtun glave i ajd, uzet cu letece, pa skinem ja konzolu s klipnjace da vidim koja je, jel oversize il standard, i da vidim jel na drugom cilindru dobila po piksi mozda radilica.
uglavnom , 010 je , oversized. al radilica izgleda novo.
pa smo aftek izgurali van i cekali vucnu :
rastavio motor i bio sam u krivu :
oso je ispusni ventil :/
promjenio oba, vidio koliko je more izjelo glavu iznutra na drugom i cetvrtom cilindru, al ebiga, nije mi se dalo , i sve sam to preslozio u tipa 6 sati, sastavio auto i upalio ga. tam na proljece cu kupiti jos set ventila za cetvrti cilindar , jos jednu brtvu glave i sfrezat lijepo ventile i bit ce bombona. ak do tada ne ubijem opet ju nekak x D:D
uglavnom , zanimljiv VR4 MOTOR. vidi se da volkswagen zna krast dizajne :D