Fićo Stojadin i Jugo su bili dobri auti
fiati nešto možda manje kvalitete nego originali ali svakako u ono doba jako dobri auti. Stojadini proizvedeni oko 1971/2 su bili super kvalitetni koji su bili napravljeni za radničku klasu. Dakle svaki radnik je mogao doć do prevoznog sredstva. Na žalost u ono doba ako ste htjeli kupiti strani auto tada je trebalo državi platiti jedan stojadin u vidu carine i poreza pa je razumljivo da smo svi počeli na zastavi. Ja 18 a fićo od moje tete 19 godina -----kupila je bila novog pa je starog prodala, onoga sa kaubojskim vratima....citav tjedan trajale bi pripreme da bi se u subotu otišlo do diska udaljenog 15 km...i nazad 15 km...
...prvi priručnik je bio FIĆIN BUKVAR radionička knjiga za održavanje koju sam sa sobom odnio u vojsku...i nakon 12 mjeseci znao svaku stranicu napamet....moj pokojni bratić rastavlja svog fiću a ja mu pomažem....kada se očistili pištoni a ono na njima uskrsnule strelice....e sada kamo ih okrenut da li prema napred ili nazad.....sve složeno ali motor lupa....nije druge nego do barba Ivića po stručno mišljenje....strelice moraju bit okrenute prema napred.....
Barba ivić popodne složi fići motor i kaže nakon 500 km se javite da vam dotegnem glavu----evo nas ujutro kod barba Ivića a pita šta ne valja ? Pa reko 500 km,
triba glavu dotegnut....
nije bilo onda interneta ni knjiga, sve je trbalo iz glave uz pomoć starih majstora koji su čuvali tajne zanata...
mi smo odrasli na njima....