Autor Tema: Velleman kit  (Posjeta: 6985 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Velleman kit
« Odgovori #15 : 15 Prosinca, 2019, 22:53:04 »
 :thmbup:
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline ivmatic86

Odg: Velleman kit
« Odgovori #16 : 16 Prosinca, 2019, 08:23:09 »
Obavezno dobro hleđenje i makni od izvora topline. Ja san čak doda komad aluminija za bolje hlađenje i hladnjak mora bit otvoren vanka. Probivena rupa kroz plastiku da hladnjak izviri. Ugrađiva san ga i na jednu bubu, prigrija se u motornon prostoru i prigorija tranzistor. Onda san ga ugradija iza zadnjeg sica i bilo je super. Taj tranzistor se može zaminit manjin, jačin i temperaturno otpornijin ako prigori. ali neznan napamet kojin. Uglavnon dooobro lađenje  :byeg:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline Čuvitar

Odg: Velleman kit
« Odgovori #17 : 16 Prosinca, 2019, 13:40:00 »
Dobro znat. Za lito pogotovo. Tnx.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Dare

Odg: Velleman kit
« Odgovori #18 : 17 Prosinca, 2019, 16:24:26 »
Ja to imam u Fiatu 500 vec 6 godina( cca 10.000tkm napravljeno), zatvoren u kutijicu da voda ne može unutra i do dan danas nikakvih problema.

Sjecam se kad sam ga montirao da je na oko iskra bila jača i to prvo paljenje i davanje gasa je bilo življe nekako....
Porsche 911 obična je Buba s još dva cilindra