Bellof :
Prid kraj 80-tih je u Split doša prvi Vmax, ugostitelj koji ga je ima je drža motor isprid svog lokala koji i nije bia nešto posjećen zbog malo zavučene lokacije. E ali kad je doša motor priča se promjenila, i oni koji nisu bili u moto svijetu su dolazili gledat, to! Isprid lokala se odjedanput počela skupljat ekipa bikera, pomoraca, a za njima naravno i žene. Klasični dizajn, 145 konja, zadnja guma širine 150, najšira guma na svitu na serijskom motoru 85 kad je izaša, to je bilo nešto za divit se jer tih godina ni sportski motori nisu to imali. Par godina kasnije sam ima prilike provat od jednog drugog vlasnika "avion", iako već tad su ga drugi motori prešišali šta se tiće ležanja, držanja ceste, kočenja, Vmax je i dalje očarava svojom brutalnom snagom iznad 5000 okretaja kad bi se otvarali usisi za zrak i uz buku koja je posjećala na režanje bi osjetia kako zadnji kraj naglo zakucava u desno. Motor koliko god je bia "nevozljiv" je ili na prvu očarava ili odbiva, mene je očara i 2002 sam ga kupia, pokuša sam ga i preradit da bude vozan kao današnji xjr, gsx, cb, ali proda sam ga nakon par godina jer sam ima izdašnu ponudu a lova mi je tribala za neke druge projekte.