Autor Tema: Renault Supercinq 1990  (Posjeta: 22920 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #15 : 11 Listopada, 2011, 20:42:32 »
kako si riješio podizače stakala, jesi nabavio negdje, ili si kakvom kemijom poravio svoje ? imam isti problem, pa sve gledam kako bi umjesto one plastične cijevi što raspuca, upotrebio bakrenu. pritom ima "malih" problema oko pričvršćavanja bakrene cijevi na dosjede.

btw, ovdje na tvojoj zadnjoj slici je platinsko paljenje, obična bobina i vakumski razvodnik
na slici dolje je s elektronskim paljenjem

Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #16 : 11 Listopada, 2011, 21:08:43 »
Ma znam ja da nemam elektronsko paljenje, nego neznam kako je majstor to rekao da je ona kutija na kojoj pise CARTIER... dali tranzistorsko ili nesto sl. i cilj joj je da stiti platine. Vidi se na slici odma do bobine. Originalno je stajala sa druge strane bobine.
Oko podizaca...
I ja sam probao sve i svasta... razne cijevi, creva... i imao sam isti problem, nikako nemogu da ih pricvrstim na dosjede... ili, pricvrstim ga nekako, montiram, pa onda na prvom pokusaju podizanja stakla ode sve u pm. Obicno se otkace kod kurble :)
Resio sam problem tako sto sam na otpadu skinuo podizace s jedne vec oguljene petice. Zdravi su bili desni, prednji i zadnji, dok su oba leva bila popucana.
Kad budem imao vremena, probacu novi stos s podizacima.
Fali mi jos zadnji levi, pa cu pokusati da upotrebim zdrave delove cijevi sa mojih i da prikrpim jedan podizac zagrejavanjem cijevi slicno kao vodoinstalateri. Jos to nisam probao .
 

Offline DinoST

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #17 : 12 Listopada, 2011, 15:52:49 »
ja sam taj problem s podizacima rjesio kupnjom elektricnih po 50 kn :-)) i malo releja i žice  osigurača i puno živaca jer nisu original...
“Strpljivost je nešto čemu se divite vozaču iza vas, ali ne i onom ispred vas.”
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #18 : 12 Listopada, 2011, 18:00:05 »
http://forum.super5.free.fr/index.php?showtopic=9593

Na ovom linku je interesantna tema oko podizaca i popravka istih propraceno fotkama.
Ako znate francuski, OK, ako ne, Google translate je od velike pomoci.
Diskusija nakon tutoriala je ukratko oko toga sto je razlog pucanja cijevi.
Neko tvrdi da treba dobro podmazati, neko se ne slaze, a kao razlog pucanja navode to sto staklo tesko ide gore, a podizac je najslabija karika i zato puca.
Zato sam ja pre montaze podizaca podmazao i sine po kojima ide staklo kao i sam podizac. Nastelovao sam staklo kako treba, ali ipak ide teze gore nego sto se spusta
 

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #19 : 12 Listopada, 2011, 18:48:40 »
razlog pucanja cijevi je krtost plastike stare 20 godina. jednako tako pucaju i razne plastične kopče i ostali dijelovi od sličnog materijala, ali onda ljudi kažu "pa ne bi pukla da je nisam dirao". pa ne bi ni podizač pukao da ga se ne dira.
svakako da će trajati duže ako je čisto i podmazano, a staklo naštelano da ide lagano.
ono što je tamo na slikama prikazano spajanje električarskim termo bulžirom (Raychem - utipkajte u google), to sam probao, međutim, stara plastična cijev pukne na drugom mjestu. vjerovatno bi išlo ako se promijeni cijev.


Citat: DinoST;260271
ja sam taj problem s podizacima rjesio kupnjom elektricnih po 50 kn :-)) i malo releja i žice  osigurača i puno živaca jer nisu original...


mislim i ja pokušati tako nešto, imam el. podizača od alfe 75, ako bi se dali uklopiti u prednja vrata najvažniji dio problema bi bio riješen :)
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #20 : 12 Listopada, 2011, 21:28:33 »
AlfaZD, menjaj celu cijev... oni francuzi mislim da su celu menjali kad su stavljali raychem.
I, ako probas nesto s el. podizacima, bilo bi ljepo da postiras nesto kao tutorial ako nije neki problem :)
« Zadnja izmjena: 12 Listopada, 2011, 21:32:09 kargh »
 

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #21 : 12 Listopada, 2011, 21:45:22 »
tehnički mi je u planu idući tjedan, tako da trebam to hitno riješiti.
staviti ću slike, što god uspijem napraviti.
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #22 : 12 Listopada, 2011, 22:01:04 »
Kod vas ne pustaju na tehnickom ako stakla ne rade?
Kod nas je jos uvek divlji zapad :)
 

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #23 : 12 Listopada, 2011, 22:04:44 »
prednja 2 moraju raditi, zadnja ih ne zanimaju. a nekad ne gledaju ni prednje desno, kako im se hoće.
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #24 : 12 Listopada, 2011, 22:12:02 »
Kod nas, moraju biti ispravni trapovi, oko trulezi, osim na kriticnim mestima, su tolerantni, svetla moraju obavezno biti u redu, sa zagadzenjem se ne zamaraju... i osim za ugradzen plin ili promenu motora, za ateste ne pitaju :)
 

Offline petak

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #25 : 12 Listopada, 2011, 22:22:13 »
2AlfaZD:
Ja sam bio popravljao ručni podizač na R5 na način da sam plastičnu cijev zamjenio bakrenom. Ali kompletnu!
Sve je radilo odlično.
 Onaj dio gdje cijev ulazi u vodilicu, onaj plastični zglob, njega sam bacio i umjesto njega iskroio od tankog lima komad koji je odgovarao plastičnom zglobu. Bakrenu cijev sam "zavario" za iskrojeni lim i pop zakovicama uhvatio za vodilicu.

Dvije kritične stvari:
Jedna je precizno zavariti cijev za lim jer se može desiti da ti je sajla od podizača počne strugati po bakrenoj cijevi i onda imaš problem (meni se to desilo pa sam morao ponoviti postupak).
Druga, napraviti dobar radijus bakrene cijevi na dijelu koji se vari za lim. Nesmije biti preoštar jer onda sajla zapinje. Sreća pa je bakar mekan i može se fino korigirati.

Jedina muka je bila to staviti u vrata, jer bakrena cijev je ipak kruča od plastične i teško ju je provuči kroz otvore u vratima. Uz puno volje i malo natezanja je stalo i radilo. jaaakoooo dugo.

A onda sam nabavio električne podizače za R5.

Nažalost ovi bakreni podizači su otišli dalje tako da ih nemam. ali još rade kod jednog prijatelja.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #26 : 12 Listopada, 2011, 23:44:13 »
@ petak
bravo, to s bakrenom cijevi mi je bila prva ideja, drago mi je da si to napravio, znači može se :)
moram to riješiti u iduća 2 - 3 dana, naime, uzeo sam  R5, zamijeniti će mi za koji dan Corsu A u svakodnevnoj upotrebi

Citat: kargh;260392
Kod nas, moraju biti ispravni trapovi, oko trulezi,  osim na kriticnim mestima, su tolerantni, svetla moraju obavezno biti u  redu, sa zagadzenjem se ne zamaraju... i osim za ugradzen plin ili  promenu motora, za ateste ne pitaju :)


a gledaju i stiskaju sve više i više. truleži ne smije biti baš nigdje, udareno ne smije biti ništa - na to popusta nema, (auti se slikaju prilikom tehničkog pregleda), dimenzija guma mora biti upisana u prometnu, desni retrovizor obavezan, razne nadogradnje tipa spojleri/krila ne prolaze ako nisu upisani, pretjerano spušteni auti ne prolaze (+ na ulazima na kanale su namjerno podignuti pragovi visine 10 cm), eko test mora štimati, ispis se prilaže s registracionim listom..... ako se netko netkome i progleda kroz prste za štogod, može biti jedino nešto izvanka nevidljivo.
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline kargh

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #27 : 19 Listopada, 2011, 23:52:26 »
Evo malo novosti:
Postelan karburator kako treba, sad auto pali i radi kao sat :)
Primetio sam da kad se stisne kocnice zadnja svetla rade neki cudni light show, pa sam i to sredio, prmenio sam ploce oba svetla imao sam ih doma i sad sve radi OK.
Na sugestiju jednog majstora, podmazao sam sajle podizaca motornim uljem i sad idu glatko. Bojao sam se da se opet ne izlomi cijev, ali sada bi trebalo biti kako treba.

I, malo off, ali sve sta sam napisao oko tehnickog kod nas, povlacim!

Nosio sam Xsaru danas na tehnickom, sutra istice registracija, i iznenadio sam se koliko su temeljni. Ne pustaju vise da sam ides s autom unutra, nego ga oni preuzimaju, ti gledas sve na kameri, proveravali su sve i svasta, merili izduvne gasove...uglavnom detaljno, koliko sam gledao...
I, decko s decentnim spojlerom na BMW kockici pre mene nije prosao zbog spojlera, pa se svadzao s ljudima u tehnickom...
Rekli su ljudi da imaju od skora neki novi pravilnik koji je u skladu s takvima iz EU.

@AlfaZD:
Jasi li iskemijao nesto s podizacima?
 

Offline AlfaZD

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #28 : 20 Listopada, 2011, 00:23:31 »
za sad nisam uspio, fali mi prednji desni i zadnji lijevi. pokušao sam izraditi cijevi za pr. desnog od aluminijske cijevi (što sam imao pri ruci) na stolu radi, ali kad se montira i dobije opterećenje stakla ne može izdržati. ne čudim se, aluminijsku cijev i plastiku nema nekog sigurnog načina spojiti.
namjestio sam oba da se mogu spustiti, i idem ujutro na tehnički :ghh:
Alfe u srcu, Alfe u garazi, u Alfi na cesti
 

Offline petak

Renault Supercinq 1990
« Odgovori #29 : 20 Listopada, 2011, 10:03:59 »
2 alfaZD:
 Zaboravio sam napomenuti da sam bakrenu cijev provukao i kroz onaj mehanizam za okretanje.
 Znači izvadio sam dio plastične cijevi koja ide kroz mehanizam i provukao bakrenu cijev.
 Na toj bakrnoj cijevi sam napravio maleni otvor dovoljan da onaj mali zupčanik koji okrečeš ručkom radi bez problema.
To je bilo nužno da bi mehanizam izdržao težinu stakla.
A onda ti je lakše i fiksirati mehanizam na pravom mjestu.
Jer je bitno da mahanizam ručkice ne hoda gore dole po sajli. Ako počne hodati, zupčanik uhvati bakrenu cijev i sve blokira
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji