Autor Tema: Pjeskarenje vs konvertor hrđe  (Posjeta: 16414 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline izigoing

Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« : 10 Svibnja, 2018, 12:43:58 »
Citam.. cujem.. razna misljenja kako se restauracije tribaju radit...

Netko voli/radi ovako.. netko onako...

Pa da konkretno pitam kakva su vasa misljenja na temu dali je bolje ici na hrđu sa konvertorom.. ili pjeskarenje pa dalje...

Koje su negativne strane za jedni i za drugo?
I koji problemi kasnije mogu nastat kod jednog ili kod drugog slucaja.

U cemu je razlika.. zasto netko ide na pjeskarenje a netko na konvertor?

 
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #1 : 10 Svibnja, 2018, 13:38:09 »
Nisam stručan ni iskusan, ali koliko sam shvatio problem je što se pjeskarenjem veće plohe mogu deformirati, a i čišćenje pijeska  može bit muka.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #2 : 10 Svibnja, 2018, 14:20:57 »
Koji dio ,koliko hrđe,površinski.
Dali cijeli auto ili ne.
Dali se slaze i sve supljine otvaraju ili ne?
Konvertor hrđe nemoze sloj 1mm hrđe pretvoriti.
Dobar je tamo gdje je korozija napravila rupice u debljem materijali a to nemozes izbrusiti i iucetkati van.
Najbolje je brusenje ako ide.
Moras neki primjer dati.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline bubuleja

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #3 : 10 Svibnja, 2018, 15:51:10 »
Najbolje je guljenje..skidanje sa oštrom špatulom...ali nema niko živaca za to..pa pjeskare..
Ili mažu...a mazanje nemoze pobijediti pjeskarenje...pjeskarenje se moze odraditi i sa manjim pijeskom sitnijim pod manjim pritiskom ..nećete isto šasiju tretirati i truli krov...
Adio mare
 

Offline izigoing

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #4 : 10 Svibnja, 2018, 20:00:27 »
Opcenito pitam.. usporedba postupka..

Konkretno razmislja o svojoj bubi koja i nije trula puno...  al rastavljat ce se skroz.

Al opcenito me zanima pozitivna i negativna strana oboje.
 Nekako mi se uvik cinilo bolje pjeskarenje  komplet i sve na novo...
Al vidim da dosta majstora ide na konvertor pa me zanimalo zasto...
Znaci bolje nije nikako.. samo mozda jednostavnije?
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #5 : 10 Svibnja, 2018, 20:34:33 »
Ja bi rekao ako ide sve na rastavljanje najbolje je skidanje spahtlom i zamjena komplet panela.

Ako ide pjeskarenje opet zamjena komplet panela i otvaranje svih rupa i ispuhivanje cijelog auta.
Mukotrpan posao.

Ako ima malo hrđe na mjestima najbolje obrusiti,zakrpati i namazati konvertorom pa dalje kako vec ide.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline ivmatic86

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #6 : 10 Svibnja, 2018, 20:57:03 »
Najučinkovitije uklanjanje ruzine je potapanje u melasu (šećerni sirup) koji dan i ispiranje vodom- ko to ovde radi- niko. Slike bi dosta pomogle... Ali ako se rado o manjoj ruzini- brušenje ili četkanje, konverter, epoxy primer, filler, šprickit i bojanje u šta očeš. Podvozje obavezno polyuretan i poviše plastobit  :hi:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #7 : 10 Svibnja, 2018, 23:15:27 »
Ekipa nikako da skuži ili da prožvaće što bi to bio rust converter.

Ruzinava ili rđava površina se tretira OBAVEZNO tako da se ukloni ruzina.
Kad je ruzina odnosno rđa uklonjena... kad je nema, pazi ovo opet - kad ruzine nema,
i kad je ta površina očišćena, kad je GOLO ŽELJEZO, ali čisto i suho 100%, e onda
se na tu površinu nanese sloj rust convertera, pusti se da se to posuši i dalje kako oćeš.
Ali opet nakon svega toga mora bit sloj temeljne ili ti ga prajmera.

I gotovo... ništa ali, kako, vamo, namo.

Namjena rust covertera je usporavanje nastanka nove ruzine, kod već starijih površina od metala.
Postoji više vrsta rust convertera. Također, pod raznim tehničkim terminima dolaze na tržište, ali to je opet to.
Iz prakse znam, da rust converter dosta usporava nastanak nove ruzine...
Ruzinu ili rđju ništa ne može zaustaviti, ali je može usporiti, zato je ovo odlična stvar.

Radim sa time ohoho godina, doduše na teretnim brodovima, ali željezo je željezo.
Pokušat ću snimit mini filmić u vlastitoj produkciji vezano za taj rust converter.  :wink2:
 

Offline bubuleja

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #8 : 11 Svibnja, 2018, 07:16:12 »
Ekipa nikako da skuži ili da prožvaće što bi to bio rust converter.

Ruzinava ili rđava površina se tretira OBAVEZNO tako da se ukloni ruzina.
Kad je ruzina odnosno rđa uklonjena... kad je nema, pazi ovo opet - kad ruzine nema,
i kad je ta površina očišćena, kad je GOLO ŽELJEZO, ali čisto i suho 100%, e onda
se na tu površinu nanese sloj rust convertera, pusti se da se to posuši i dalje kako oćeš.
Ali opet nakon svega toga mora bit sloj temeljne ili ti ga prajmera.

I gotovo... ništa ali, kako, vamo, namo.

Namjena rust covertera je usporavanje nastanka nove ruzine, kod već starijih površina od metala.
Postoji više vrsta rust convertera. Također, pod raznim tehničkim terminima dolaze na tržište, ali to je opet to.
Iz prakse znam, da rust converter dosta usporava nastanak nove ruzine...
Ruzinu ili rđju ništa ne može zaustaviti, ali je može usporiti, zato je ovo odlična stvar.

Radim sa time ohoho godina, doduše na teretnim brodovima, ali željezo je željezo.
Pokušat ću snimit mini filmić u vlastitoj produkciji vezano za taj rust converter.  :wink2:
  :good:  :thank_you2:
Adio mare
 

Offline Dario1806

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #9 : 11 Svibnja, 2018, 08:49:04 »
Ja osobno sam svog audija rastavio do zadnjeg šarafa, sve,ali sve što se moglo sam špatlom ogulio, ono što se nije moglo je išlo brusilicom, četkom na bušilici i ostalim metodama.
Nakon dolaska do golog lima se opralo nitrom i rust converter ( tannox, cca 22eur 1L ), pa na to mobihel onaj zeleni primer i onda na to 2k epoxy temeljna, tek kad je odstajao koji mjesec tako je otišao lakireru
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #10 : 11 Svibnja, 2018, 08:53:23 »
Koliko je meni poznato, rust converter, kao što mu ime kaže, služi za konverziju/pretvaranje hrđe u neaktivan spoj. Zapravo mu namjena nije ni čišćenje/uklanjanje hrđe niti zaštita zdravog metala. Više bi bio za metal koji se neda spasiti ni očistiti jer je totalno korodiran (ne samo površinski) pa se na njemu "deaktivira" hrđa da bi se proces truljenja usporio. Dakle, odgađanje limarskih radova. A da štiti od hrđanja sam po sebi određeno vrijeme - štiti.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Alfa Veloce

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #11 : 11 Svibnja, 2018, 10:57:52 »
Moje iskustvo govori da se sva hrđa mora kompletno ukloniti. Bilo pjeskarenjem, brušenjem, suhim ledom, orahovom ljuskom ili nekako drugačije. Poslije toga jako je bitno što ranije nanijeti zaštitu. Konverter hrđe ili epoxy temelj? Po mom iskustvu najbolji je epoxy i to onaj za kamionski program.
"Nothing drives like an Alfa!"
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #12 : 11 Svibnja, 2018, 12:22:42 »
Koliko je meni poznato, rust converter, kao što mu ime kaže, služi za konverziju/pretvaranje hrđe u neaktivan spoj......

Pogrešno....
Kako se može ruzina pretvoriti u nešto ? Da je nema ? Nema te fore.
Kako se može neutralizirati ta ruzina, da je zaustaviš ? Nema te fore.
Priča o aktivnim/neaktivnim spojevima i slično.... Bezveze priča.
Možeš je 'zagušiti', ali to je sve kratkoročno.
Ona se jedino mehaničkim putem može i mora ukloniti.

Konverter bi značio pretvarač...
Dakle, stara ruzinava metalna ploha je mehaničkim putem očišćena.
Ona je i dalje vizualno ruzinava, ali ruzine nema, radi se tu o dotrajalom materijalu.
Jedna ruka rust convertera na toj plohi, napravit će vizualno fenomalnu površinu.
I hoće, nakon par sati kad se rust converter osušio, dojam je woooow.

I ponavljam, rust converter dosta dobro usporava ruzinu.
Jasno, na starim metalnim površinama, ruzina spava.
Na novijim metalnim površinama, ona se tek rađa.

To je to.

 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #13 : 11 Svibnja, 2018, 12:34:14 »
Ma nisam ni mislio da "nestane". Površinsku odvojivu hrđu otkloniš mehanički, ali ako ti je kompletan komad metala dubinski zahrđao, možeš ga čistit do besvjesti, ispod je opet hrđa. Onda je ovaj pretvarač uspori u napredovanju i raspadanju metala. Jel´ tako?  :confused:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #14 : 11 Svibnja, 2018, 12:48:18 »
Ima, ima svakakvoga alata. O da...

Više - manje na brodovima se koriste zračni alati.
Neznam to objasniti na hrvatski, ustvari znam, ali to je primorsko mornarski žargon.
Piketine na zrak, takozvani needlegunovi ili needlescaleri... Izvrsna stvar.
Snop iglica koji udara u sitne rupe/pore. Mogu bit i oštre zvjezdice, polumjeseci i slično.
Ukoliko je jako duboko i nepristupačno, a usko... Npr. cijevi i tuneli.
Onda se to udara sa water blastanjem, ajmo reć miniwash, ali hebeni miniwash itd.
I tako dalje, duga priča, ne toliko bitna za temu.

Evo jedan video sam našao na brzinu, moj kolega piči u noćnoj...
Odmah staviti video na 1:30 da se vidi taj needlegun.