Autor Tema: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja  (Posjeta: 6436 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ivmatic86

Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #45 : 12 Ožujka, 2019, 13:35:44 »
Odgovor je jednostavan- NE. Zašto?? jer nije primjerene klase čvrstoće (onaj mali broj na glavi vijka). Vijci nisu odabrani sa baš tom klason bez razloga. čvršći vijak nije bolji, a ni slabiji. Tako da jedino original ili pocinčani  :hi:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline Alfa Veloce

Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #46 : 12 Ožujka, 2019, 14:02:34 »
Mi čekamo tebe da iskočiš iz prosjeka i pokreneš situaciju.

Nešto si negdje vidio ili čuo i misliš da sve znaš. Ne znam zašto onda ovdje uopće propituješ nešto!? Ipak, koliko si na kraju stručan govori ovo što si napisao;

"Osim toga vijci od M10 pa na više imaju fini korak navoja koje nećeš naći u inoksu, pa moraš takve vijke izrađivati što oduzima puno truda i vremena."

Zar stvarno želiš reći da se vijci u inoxu ne izrađuju s finim navojem? Dalje. Od kud ti podatak da fini navoj počinje s M 10? Fini navoj počinje od M1 gdje je korak kod normalnog navoja 0,25, a kod finog 0,20. U auto industriji fini navoj se najčešće koristi od navoja M8 na dalje. Usput. Da li si ikad pomislio zašto Ferrari, Lamborghini, Porsche i slični proizvođači, čiji auti vrijede nekoliko stotina tisuća eura, ne koriste inox vijke? Zar misliš da oni to rade radi smanjenjenja troškova?


« Zadnja izmjena: 12 Ožujka, 2019, 14:10:50 Alfa Veloce »
"Nothing drives like an Alfa!"
 

Offline A-B

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 131
  • Spol: Muški
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #47 : 12 Ožujka, 2019, 14:20:50 »
 :)) :)) alfista pa kak ti se da, odi rade nekaj srafiti, ili se najdemo kod grofa na pivi, pogledaj jel ti istekla vozacka :yahoo:

to je sad aktualno, hebes srafe, nebudes tu nis objasnil :no:
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #48 : 12 Ožujka, 2019, 14:42:52 »
Inox je i tak aut, sad su in titan/titanium, kevlar/ugljična vlakna i kojekakve legure i slitine.  ;D
Nekoć davno nisam mogao odvrnuti onu aluminijsku kapicu ventila (nije uspio ni vulkanizer pa je potrgao i ventil i felgu  :no: ), dali je problem nastao u spoju aluminija i onog mesinga ili što već je od čega je ventil izrađen ili reakcija između aluminija i gume oko ventila?  :lol:
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Alfa Veloce

Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #49 : 12 Ožujka, 2019, 15:08:27 »
:)) :)) alfista pa kak ti se da, odi rade nekaj srafiti, ili se najdemo kod grofa na pivi, pogledaj jel ti istekla vozacka :yahoo:

to je sad aktualno, hebes srafe, nebudes tu nis objasnil :no:

Ne znam ni sam!? Piva važi. Imam nekaj kaj bi te moglo zanimati.
"Nothing drives like an Alfa!"
 

Offline A-B

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 131
  • Spol: Muški
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #50 : 12 Ožujka, 2019, 16:55:27 »
nazovem te v jutro  :drinks:
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #51 : 12 Ožujka, 2019, 16:57:48 »
Nešto si negdje vidio ili čuo i misliš da sve znaš. Ne znam zašto onda ovdje uopće propituješ nešto!? Ipak, koliko si na kraju stručan govori ovo što si napisao;

"Osim toga vijci od M10 pa na više imaju fini korak navoja koje nećeš naći u inoksu, pa moraš takve vijke izrađivati što oduzima puno truda i vremena."

Zar stvarno želiš reći da se vijci u inoxu ne izrađuju s finim navojem? Dalje. Od kud ti podatak da fini navoj počinje s M 10? Fini navoj počinje od M1 gdje je korak kod normalnog navoja 0,25, a kod finog 0,20. U auto industriji fini navoj se najčešće koristi od navoja M8 na dalje. Usput. Da li si ikad pomislio zašto Ferrari, Lamborghini, Porsche i slični proizvođači, čiji auti vrijede nekoliko stotina tisuća eura, ne koriste inox vijke? Zar misliš da oni to rade radi smanjenjenja troškova?

Iz mog iskustva koliko sam najviše šarafio po Peugeotima, Suzukijima, Opelima sam viđao da su M8, M6, M4, M3 i niže mjere grubi navoj, a M10, M12, M14 i viša mjera imaju fini navoj iz razloga težeg samoodvrtanja bilo mehaničkog ili toplinskog naprezanja materijala ako me to pitate. Normalno postoje i fini navoji za M8, M6, M5 i niže, ali ja to na automobilima nisam viđao da stavljaju.
Kod nas nisam vidio da prodaju inoks sa finim navojem, odmah bih kupio jer nemam se vremena zafrkavati sa izradom, radije vratim originalni nego da čekam 2 tjedna da stigne, ali ove od M8, M6 i niže mjere prilikom reparature kada radim nešto i ako su u lošem stanju momentalno bacam i stavljam inoks. Ja tvrdim da je M8 najčešće obični grubi navoj u automobilskoj industriji, a sa finim navojima počinju tek od M10, evo baš sam sada išao za svaki slučaj provjeriti M8 vijke od getriba i motora, stavljam ruku u vatru.

Porsche je u takvim dugovima i gubitcima da im nema druge nego stavljati pocinčane šarafe, zato ih VAG uzdržava. :biggrin2:
Ferrari, Lamborghini neznam, što vi mislite, galvanske struje i mikroiskrenja na kliznim površinama dijelova motora, evo neznam točno koji je njihov razlog?
 

Offline jeep frik

« Zadnja izmjena: 12 Ožujka, 2019, 18:30:53 jeep frik »
 

Offline alfa fun

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 812
  • Thanked: 115 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dalmacija
  • Vozilo:: neka auta i motori
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #53 : 12 Ožujka, 2019, 18:56:36 »
Porsche je brand.
 1984 ili 1985, da ne pogađam, je radi loše procjene prodaje u Americi (Japanci puno tome pomogli) otišao u vjetar. Što se dogodilo? Promjenio se glavni dioničar i posao se nastavio (bez prekida).
Htjedoh reči, i ako ga neko "uzdržava" - koliko god to smiješno zvuči, da je bio, je i biti će brans i dalje. Glavni dioničari su nebitni.
Nisam mehaničar, nisam megaextrajednistveninezamjenjivi autoexpert. Samo volim prometala. Običan sam. Vulgaris.
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #54 : 12 Ožujka, 2019, 20:16:26 »
Slažem se, Nijemci će se uvijek prikazivati da su uspješni ma koliko god imali gubitke ili afere, potpuno nebitno pošto oni upumpavaju milijarde u svoju ekonomiju i industriju godišnje, a imaju dugove preko glave koje neće nikada vratiti kao ni mi s tom razlikom da se tamo nešto aktivno radi i realiziraju ideje, a ovdje kod nas ništa i opet dug raste.
Švabe čak registriraju nove automobile preko nekih kuća koji nisu nikome prodani da se hvale statistikom kako su najprodavaniji po medijima za reklamu, a auti zapravo stoje i čekaju prave kupce, naziv za takve aute je Tageszulassung i imaju 0km na satu.
« Zadnja izmjena: 12 Ožujka, 2019, 20:24:21 Megatron »
 

Offline Boxer

  • Administrator
  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3115
  • Thanked: 144 times
  • Spol: Muški
    • http://alfa-corse.com
  • Lokacija: Čakovec
  • Vozilo:: Ponovo Alfa Romeo Sprint QV
Odg: Inoks vijci na karoseriju, ovjes, kočnice...mišljenja
« Odgovori #55 : 12 Ožujka, 2019, 20:56:58 »
Ključ na temu jer je izgubila svaki smisao a zaključak na pitanje u istoj smo davno dobili.
Hrđa bez granica
 
The following users thanked this post: Bellof