Autor Tema: Veći karburator na Zastavu 750  (Posjeta: 4658 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tomtom

Veći karburator na Zastavu 750
« : 12 Studenoga, 2019, 13:13:43 »
Dečkovi ima li smisla stavljati drugi, veći karburator na Zastavu 750, njen originalni motor 750ccm?
Imam dobar motor, malo se vozi pa ako i troši ulja ne dolazi do izražaja, ali ne dimi, iberlauf spojen, stojički podnosi torturu visokih okretaja....
Ali evo, pitanje čisto iz radoznalosti, želje za friziranjem i izvlačenjem maksimuma iz mališe.
Ako tko ima kakvih iskustava, saznanja, ideja.... pozorno čitam.
Svaki komentar dobro došao, naravno opcija jačeg motora tipa 850 ili 903 je uvijek tu, ali zanima me da li se da nešto sa ovim postoječim. Uz napomenu da otvaranje motora nije opcija - sve njegovo originalno pokušavam čuvati. Zbog tog pišem da je opcija jačeg motora u igri.

Hvala  :hi:
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Števa 071

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #1 : 12 Studenoga, 2019, 13:21:44 »
Možda će ti ići malo bolje ali samo će vise trošiti ja sam jednom na svoj 850(specijal zbrušen do kraja) stavio dupli delorto i trošio je 10 l imao malo bolji šus ali max brzina je bila i dalje 140 /h, možda 2-3 km brže ,ja bi na tvom mjestu stavio glavu i bregastu od sc/850  i auspuh /granu ,samo kaj imaš kemiju s serafima glave jer su deblji


Sent from my iPhone using Tapatalk
elektrika i mehanika ,Ex Volvo servis.   http://www.autoklima-hrastinski.hr
 

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #2 : 12 Studenoga, 2019, 13:27:59 »
potrošnja je sporedna u ovom slučaju. Montirana je grana 4 -2, veći/otvoreni filter zraka, a kako sam napisao dirati sam motor nije opcija. Samo igra preiferijom samog motora.

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Števa 071

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #3 : 12 Studenoga, 2019, 13:28:56 »
A da znam , onda 903 ccm tranu i gas


Sent from my iPhone using Tapatalk
elektrika i mehanika ,Ex Volvo servis.   http://www.autoklima-hrastinski.hr
 

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #4 : 12 Studenoga, 2019, 13:34:34 »
Volio bih vidjet/probat može li se što od mališe dobit.
A više naginjem motoru 850 nego 903. Vodena pumpa za 903 je sveti gral, a opet puno lakše se nađe motor 903 nego 850....
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Števa 071

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #5 : 12 Studenoga, 2019, 13:36:21 »
Je ,istinu zboriš i ja bi radije na tvom mjestu 850 jer je ipak to original motor od čofa


Sent from my iPhone using Tapatalk
elektrika i mehanika ,Ex Volvo servis.   http://www.autoklima-hrastinski.hr
 

Online lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #6 : 12 Studenoga, 2019, 14:14:11 »
makni filter goriva iz motornog  prostora


www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline jeep frik


Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #8 : 12 Studenoga, 2019, 16:08:15 »
Jeep, pročitao tu i tamo ponešto, naravno. Nego evo baš jedna mala tema da se forumska iskustva sakupe na jednom mjestu. Figuara je puno, stariji svašta kemijali, zamima me bas iskustvena strana. Ja je zapravo i nemam, a ovo malo što sam se igrao rekao bih da se svaki pa i najmanji pomak na ovako slabašnom motoriću osjeti. Stoga i pitanje sa početka. Isplati li se ulaganje, da sutra odem i na nazivno jači motor, karb je nešto što mogu prenijeti i na taj novi motor.

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline jeep frik

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #9 : 12 Studenoga, 2019, 17:05:27 »
A gle par konja ces sigurno dobit, dalje bi trebalo bar usisne kanale proširit. To znam.Pošto ne želiš dirat motor jer je kao apoteka razmisli o nabavi drugog.Kažu da SC dobra baza.

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #10 : 12 Studenoga, 2019, 17:12:26 »
SC-a bi najrađe. Ipak on slovi kao tvornički friziran motor, ozbiljno, njega bih odmah sad išao ugradit. 850 je realnija opcija za pronać, i nema straha od pregrijavanja... 903 postoji na svakom ćošku, al traži rijetku vodenu pumpu, ili dodatni kiler naprijed.....

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #11 : 12 Studenoga, 2019, 17:16:00 »
SC-a sam vozio, i usporediti ga sa 750 je nemoguće. Razlika u tih 6ks je čudo, motor se veselo vrti, ide lako u visoke okretaje, startniji je neusporedivo i po svemu je zapravo idealan za figuara baš kao i 850.

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline jeep frik

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #12 : 12 Studenoga, 2019, 17:20:35 »
Zivlji je zbog bregaste.

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #13 : 12 Studenoga, 2019, 17:22:45 »
Tako je, a razlika je i u getribi.

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Čuvitar

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #14 : 12 Studenoga, 2019, 18:07:18 »
A znaš da ću se javit.
U nekoliko postova kako vrime i razvoj teme bude dopuštalo.
Ja radin sve sam, dakle jebeno učin na svojim greškama. I još neman pojma.
Moja iskustva, prvo ne znan na koji veći karburator si misli i kako to izvesti s usisnom granom. (Nisan vidi nešto gotovo da bi se zavidavalo na oriđiđi glavu od Fiće), ali mislim da samo sa karburatorom nećeš profitirat. Zašto to mislin, ja san ima onaj blok od 850 (bregasta u njemu kao u 750 specijala) i na njemu glavu od yuga zavidanu. 1.Karb od yuga - lipo je Iša
2.karb Weber 30 DIC - puno lipo a kad otvori drugo grlo JUHUUU
Ali doša mu je kraj. Poanta svega- ubacija san motor 903 - spuštena glava, stavija Weber 32 DMTR ( dakle još veći)
i nije, jbg nije to to, ne vrti se ko ovi prije spomenuti. Vratija 30 DIC I opet ništa. Da se razumimo, ide on, ali fali ona "explozija" snage. Dakle po ovome mislin da veći karburator nije rješenje za ono šta ti želiš.
Ali smo vidit di će tema otić za detalje. I ja bi volija nešto naučit jer i mene to upravo kopka. A ima ovde ljudi šta znaju upravo to, detalje, šta s čime upariti. Uf dopizdija i sam sebi... Pozz

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk
Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija