Autor Tema: Veći karburator na Zastavu 750  (Posjeta: 4696 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #15 : 12 Studenoga, 2019, 18:38:59 »
Ej Čuvitar, sve oko teme me zanima, krećem od nule... tabula rasa Tako da svaki upliv u temu ima smisla.
Pitanja je sto, pa se nadam da kako će ić tema, da će ić pitanja i odgovori. Ima Figuara tu na forumu, pa vjerujem i znanja, e sad koliko smo znanje spremni podijeliti, to je već drugi par opanaka.
Prvo pitanje je ima li smisla nešto takvog, drugo što/koji karb pripasati. Dali možda samo veću duznu u postojeći karb? Koju? Najlakše je uglavit drugi motor, svakako najjednostavnije, al posjedovanje figuara zaziva baš te male modifikacije koje puno znače, vesele... A imaš na druženjima i o čemu pričat.

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline asconaextreme

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #16 : 12 Studenoga, 2019, 19:41:19 »
nabaviš karb od fiće specijala,fiće 850,fijata 850 ilitiga popularnu fićinu 30-seticu :big_boss:
 

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #17 : 12 Studenoga, 2019, 19:45:28 »
Ajmo reć da bi tako nešto pokušao. Dali ima smisla, i kakvog efekta od takve kombinacije?
Usput pitanje, zar 850 nema ist karb kao 750?

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline ivmatic86

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #18 : 12 Studenoga, 2019, 19:45:38 »
Ovde sa radi o mašini 750- maaalaa mašina. Tako da najveći karb šta moš stavit a da nije neko bacanje para je karb od yuga 45 i malo se poigrat sa diznama dok ne uštimaš jer ti sigurno neče odgovarat ko na 45-ici. Grana može od 45-ice. i to sve je više/manje jeftino. Ali... onda če ti plovak karba gledat ustranu, a triba bi uvik prema naprid- tako da na nizbrdici priguši gorivo, a na uzbrdici omogući bolji protok. Kemijanje neke grane- može, ali onda češ morat kemijat i sajlu gasa... Jel se isplati- da, ako je za zabavu. Ili moš samo zavidat karb i granu od 45 ice, ali moglobiti malo prilivat gorivo kad žešće skreneš udesno  :big_boss: Još voziš na platinama- ugradi tranzistorko paljenje  :drinks:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline asconaextreme

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #19 : 12 Studenoga, 2019, 19:50:09 »
Ajmo reć da bi tako nešto pokušao. Dali ima smisla, i kakvog efekta od takve kombinacije?
Usput pitanje, zar 850 nema ist karb kao 750?


fićo spec. i 850 imaju isti (30-ticu),na običnom fići je 28-ca
 

Offline Čuvitar

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #20 : 12 Studenoga, 2019, 20:01:46 »
Od y 45 ne paše grana. Fićina je na dvi vide a yuga na 4, tako da bi trebalo bušit glavu. Ova 30 tka spomenuta je mislim vrhunac šta moš dobit bez ozbiljnijeg kemijanja. Koliko dobit? Možda baš onoliko koliko želiš.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #21 : 12 Studenoga, 2019, 20:22:30 »
Decki bez bregaste i posloziti glavu i dobrog karburatora nema kruha.
Investirati prvo u bregastu onda dalje.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline Števa 071

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #22 : 12 Studenoga, 2019, 21:20:00 »
Decki bez bregaste i posloziti glavu i dobrog karburatora nema kruha.
Investirati prvo u bregastu onda dalje.
Točno to ako neće drugo ništa dirat, ipak od sc /850 je bolja / otvorenija bregasta


Sent from my iPhone using Tapatalk
elektrika i mehanika ,Ex Volvo servis.   http://www.autoklima-hrastinski.hr
 

Offline Bellof

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #23 : 12 Studenoga, 2019, 23:09:51 »
Bit ću kratak, kao šta vidiš imaš prijedloge od raznih kolega koji pobijaju jedne druge sa iskustvima, saznanjima pa i pogrešnim informacijama, moj prijedlog ti je da se obratiš "provjerenim" kolegama koji su napravili sve, kad pišem sve, mislim na doradu motora od pizdarije do najvećeg mogućeg tuninga di je samo nebo granica kako u financijskoj konstrukciji tako i u izradi pojedinih dijelova koji su nedostupni.
Pogledaj od kolege stLete koji je napravia par komada,a vrhunac je negov TCR koji je bez problema pronaša kupca van naših granica, to je čovik koji će te uputit šta možeš dobit, izgubit, sa svojim planovima, željama.
 

Online lignja

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1301
  • Thanked: 88 times
  • Spol: Muški
    • http://www.vespaclubcroatia.com
  • Vozilo:: VW 1300 ('67). Vespa; VNA1T, SS 180, PX200.
Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #24 : 12 Studenoga, 2019, 23:41:21 »
www.vespaklubsplit.hr                    www.vespaclubcroatia.com
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #25 : 13 Studenoga, 2019, 01:09:36 »
Sve to stoji ali mislim da je rijec o maksimali 903ccm.
A Letica ima Abartha pod haubom sta nema veze nikakve s ovim motorima.
A i sve do 903 ccm bez naglih pokreta trpe ispavne poluosovine i prirubnice.
Sve preko toga ne.
Iskreno po meni 903ccm dobro poslozen i dobar karburator za serijsku getribu i ostalo ti je dosta.
Investiraj u pumpu vode i najjeftinine ces proci.
Za ostalo moras malo dublje gurnuti ruku u dzep.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline tomtom

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #26 : 13 Studenoga, 2019, 06:08:19 »
Da Igore, znam i vjerujem da je najlakše baš ovo što pišeš. Al to mi je onako, najjednostavnije i nije toliko privlačno. Dolazi zima i gledam da  se malo zabavim, poigram, a opet neku korist iz te igre izvučem.
Pisao sam već gore, nekako mi dobar 850 izgleda kao najbolja opcija jer vidim kako tema ide da se samo javljaju nova pitanja. Naravno upravo radi tog i postavio pitanje.
Pišemo da karb od 850 ili Y45 ne ide na glavu 750 jer ne pašu rupe. Grana/prirubnica se napravi nova odgovarajuća.... karb Y45 otpada i zbog njegove orjentacije, ostaje onaj sa SC-a ili sa 850. Oni su isti jel tako, barem tako par postova ranije piše.
Znači treba nabavit karburator sa 850-ke i izraditi granu/prirubnicu za prihvat istog na glavu od 750. Pičkin dim, pis of kejk! :wink2:
« Zadnja izmjena: 13 Studenoga, 2019, 06:10:09 tomtom »
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #27 : 13 Studenoga, 2019, 06:45:42 »
Ja karb od yuga nebi nikad vise stavljao.
Samo orginal weber.
A ako mislis ozbiljno onda kreni od slaganja glave.
Vecih ventila.
Jace bregaste.
Slaganje kanala.
Ispuh imas.
Obavezno elektronsko paljenje komplet a ne tranzistorsko.
Itd.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 
The following users thanked this post: Dobi

Offline Števa 071

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #28 : 13 Studenoga, 2019, 07:37:37 »
Ja karb od yuga nebi nikad vise stavljao.
Samo orginal weber.
A ako mislis ozbiljno onda kreni od slaganja glave.
Vecih ventila.
Jace bregaste.
Slaganje kanala.
Ispuh imas.
Obavezno elektronsko paljenje komplet a ne tranzistorsko.
Itd.
Slažem se u potpunosti


Sent from my iPhone using Tapatalk
elektrika i mehanika ,Ex Volvo servis.   http://www.autoklima-hrastinski.hr
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Veći karburator na Zastavu 750
« Odgovori #29 : 13 Studenoga, 2019, 08:46:25 »
Bolje ovaj motor arhiviraj, a složi polako 903 kak treba, znači karike, glava, usis, prijenos i kočnice. Jedno povlači drugo, sam karb ti neće puno pomoć.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.