Autor Tema: Peglica i branici  (Posjeta: 4311 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Peglica i branici
« Odgovori #15 : 05 Travnja, 2019, 17:23:11 »
Zato što je prednji branik niži od stražnjeg i zato što su u USA parkinzi veći i nema naguravanja jedan iza drugog ko u EU...osim u centrima nekih megagradova kao NY i sl. Branik po USA standardu ti neće pomoći kad te netko opali stražnjim krajem.

Pomaže u situacijama kada se netko parkira, pa ne gleda dobro ili kada se netko šminka na semaforu, a auto u D modu puzi i udari.
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Peglica i branici
« Odgovori #16 : 05 Travnja, 2019, 17:55:52 »
Užas!  :stop:

Ali se možeš sjesti za marendu da bez veze ne stojiš...
Tako je Volvo dolazio tih godina na Europsko tržište sa takvim branicima pa se nitko nije bunio ili zgražao, svima je takav izgledao normalno.
 

Offline chaos

Odg: Peglica i branici
« Odgovori #17 : 06 Travnja, 2019, 01:33:25 »
ajuuu..... kad ste već otišli u kukumare
ja na mom Stvoru iman ovakve nosače plastičnog branika i sprida i zguza , a jadnik nije rađen za USA-kljusa tržište

ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Peglica i branici
« Odgovori #18 : 06 Travnja, 2019, 02:16:49 »
Vidim piše Volvo na amortizerima branika, iz koje godine je, koji model?
Velim Volvo je 70-ih i 80-ih radio američke branike i za Ameriku i Europu jednako, dok ostali su škrtarili za Europsko tržište pošto nije bilo zahtjevno po tom pitanju.
« Zadnja izmjena: 06 Travnja, 2019, 02:20:22 Megatron »
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Peglica i branici
« Odgovori #19 : 06 Travnja, 2019, 07:33:10 »
Drago mi je da su skrtarili inace bi poruznili kompletnu proizvodnju.
Ovako su sjebali samo za americko trziste.

AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 
The following users thanked this post: Adam., jeep frik, alfa fun

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Peglica i branici
« Odgovori #20 : 09 Travnja, 2019, 08:37:36 »
Ta im je ideja bila tako dobra da su je napustili kroz 90-e kao i one glupe "ravne " farove. Što se tiče sigurnosti europskih vozila za USA tržište usporedi kočnice i ovjes kojima je glavna cijena sniziti krajnju cijenu vozila.
Svi koji tvrde kako branik i pojas spašavaju život nek pogledaju snimku kamatarke u tunelu. To bi trebalo u autoškolama puštat samo ih je strah da će pola kandidata odustat.
« Zadnja izmjena: 09 Travnja, 2019, 10:30:10 OVERDOSEDSPEEDJUNKIE »
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Peglica i branici
« Odgovori #21 : 09 Travnja, 2019, 14:50:32 »
To je istina da su kočnice za njihovo tržište poddimenzionirane ili naprijed uopće ne stavljaju ventilirajuće diskove, već obične pune diskove i sve to rade zato da bude jeftinije, a i nema potrebe jer su kod njih ograničenja brzina niža nego kod nas, a kada prekoračiš, ideš u zatvor, dok u Europi osobito u Njemačkoj možeš raspaliti koliko ide. Ovjes isto negdje pojednostavljuju na nekim modelima da bude jeftinije, plastike isto, ali branici su im ipak na nivou kao i pasivna sigurnost.