0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Meni je pala na pamet lešinarija e28 vura jel večinini iscure baterije po pločici i sjebe el. elemnte kiselina
Cuke su iznutra iste.Ja sam imao slozenu od E23 do 260,ali problem je u zupcanicima,ako bus ih isao skidat postoji dobra sansa da ce ti se smrvit pod prstima.Ne biti ljen naruciti novo,i koliko vidim cjena je palahttps://e28goodies.com/product/12-tooth-odometer-gear-a-k-a-the-one-that-breaks/
Prva faza 6ice nije ni slična E28, ja imam mehanički brzinomjer na sajlu bez onog oil servicea, economy i bilokakih baterija. Tek od kasne 1981 je taj tip brzinomjera, kad je i E28 izašao
E jebiga od svih tih starih modela jedino E24 nisam imao.Mislim da sam na sajlu imao samo E21Mislim da E24 djeli sve sa E12,mozda neke sitnarije sa E28
E24 od 1976-1981 je u biti E12, podvozje i ovjes je isti. E24 od 1982-1989 je E28.Znači kočnice, vilice, mostovi, diferencijali - sve je isto
Jebote zivot pa kaj su ga do 89.g radili To nisam znaoPogledaj nutra 89, čuke sa ekonometrom itd, sve od novije(tadašnje)generacije mislim cak imao i Airbag.
koji je imao digitalni sat a ne na kazaljke ?
Ako mogu pitat info radi koliko kosta takva zajebancija?