Autor Tema: BMW 633CSi restauracija  (Posjeta: 87221 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Žein

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #255 : 07 Prosinca, 2019, 20:38:53 »
Meni je pala na pamet lešinarija e28 vura jel večinini iscure baterije po pločici i sjebe el. elemnte kiselina

Cuke su iznutra iste.

Ja sam imao slozenu od E23 do 260,ali problem je u zupcanicima,ako bus ih isao skidat postoji dobra sansa da ce ti se smrvit pod prstima.

Ne biti ljen naruciti novo,i koliko vidim cjena je pala

https://e28goodies.com/product/12-tooth-odometer-gear-a-k-a-the-one-that-breaks/
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #256 : 07 Prosinca, 2019, 20:57:30 »
Cuke su iznutra iste.

Ja sam imao slozenu od E23 do 260,ali problem je u zupcanicima,ako bus ih isao skidat postoji dobra sansa da ce ti se smrvit pod prstima.

Ne biti ljen naruciti novo,i koliko vidim cjena je pala

https://e28goodies.com/product/12-tooth-odometer-gear-a-k-a-the-one-that-breaks/

Prva faza 6ice nije ni slična E28, ja imam mehanički brzinomjer na sajlu bez onog oil servicea, economy i bilokakih baterija. Tek od kasne 1981 je taj tip brzinomjera, kad je i E28 izašao
 

Offline Žein

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #257 : 07 Prosinca, 2019, 21:22:24 »
Prva faza 6ice nije ni slična E28, ja imam mehanički brzinomjer na sajlu bez onog oil servicea, economy i bilokakih baterija. Tek od kasne 1981 je taj tip brzinomjera, kad je i E28 izašao

E jebiga od svih tih starih modela jedino E24 nisam imao.Mislim da sam na sajlu imao samo E21

Mislim da E24 djeli sve sa E12,mozda neke sitnarije sa E28
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #258 : 07 Prosinca, 2019, 21:52:11 »
E jebiga od svih tih starih modela jedino E24 nisam imao.Mislim da sam na sajlu imao samo E21

Mislim da E24 djeli sve sa E12,mozda neke sitnarije sa E28

E24 od 1976-1981 je u biti E12, podvozje i ovjes je isti. E24 od 1982-1989 je E28.
Znači kočnice, vilice, mostovi, diferencijali - sve je isto
 

Offline Žein

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #259 : 07 Prosinca, 2019, 22:03:15 »
E24 od 1976-1981 je u biti E12, podvozje i ovjes je isti. E24 od 1982-1989 je E28.
Znači kočnice, vilice, mostovi, diferencijali - sve je isto

Jebote zivot pa kaj su ga do 89.g radili  :shok:

To nisam znao
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Offline jeep frik

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #260 : 07 Prosinca, 2019, 22:45:16 »
Jebote zivot pa kaj su ga do 89.g radili  :shok:

To nisam znao
Pogledaj nutra 89, čuke sa ekonometrom itd, sve od novije(tadašnje)generacije mislim cak imao i Airbag.

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #261 : 08 Prosinca, 2019, 11:34:09 »
Unutrašnjost 10.1975-07.1977
<br /><br />

Unutrašnjost 10.1977-negdje kasne 1981
<br /><br /><br />free unlimited photo hosting<br />

Od 1982 je do kraja (1989) u biti bio isti samo su neki imali zračni jastuk
<br /><br />
 

Offline veky

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #262 : 08 Prosinca, 2019, 22:07:08 »
Onda je logično ostaviti sve kaj se može od naj auta na svijetu, od e28  :))
Pomozi podjeli sredi : )
 

Offline stnightrider

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #263 : 09 Prosinca, 2019, 11:55:45 »
koji je imao digitalni sat a ne na kazaljke ?
HIGH & FLY
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #264 : 09 Prosinca, 2019, 16:17:21 »
koji je imao digitalni sat a ne na kazaljke ?

Kazaljke su bile negdje do sredine 1979, onda je bio digitalni. 2 serija digitalni od pocetka (kockasti)

Edit - ako mislis na sat za vrijeme na komandama za ventilaciju
« Zadnja izmjena: 09 Prosinca, 2019, 16:19:13 LeonardoL »
 

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #265 : 20 Siječnja, 2020, 18:20:29 »
Evo i mjenjač došao sa reparacije, sad će moći sve unutra

5 brzina repariran



4 brzine u dijelovima "ako zatreba"


 

Offline jeep frik

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #266 : 20 Siječnja, 2020, 18:43:13 »
Ako mogu pitat info radi koliko kosta takva zajebancija?

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #267 : 20 Siječnja, 2020, 20:11:55 »
Ako mogu pitat info radi koliko kosta takva zajebancija?

Znači rastavili su ovu 4 brzine izvadili zupčanik za pinjon i uprešali na izlaznu osovinu 5 brzina.
5 brzina otvorena zabrtvljena, novi semerinzi.
800kn kod Franca.
 
The following users thanked this post: jeep frik

Offline LeonardoL

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 458
  • Thanked: 107 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633 CSi, 1978 630 CS, 2016 Audi A6
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #268 : 29 Ožujka, 2020, 11:50:49 »
Evo malko pomaka. Makar neznam jel pametnije ovako ubacit motor i getribu zajedno ili prvo motor pa getribu, nema baš mjesta...





 

Offline Diaz

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #269 : 29 Ožujka, 2020, 12:34:50 »
Ja sam uvijek ubacivao zajedno sa getribom, moza najlakse kad bi auto stavio na poviseno pa zajedno sa prednjim mostom, ja sad moram iz e39 vadit v8, ici ce dole skupa s mostom i getribom...

Poslano sa mog RNE-L21 koristeći Tapatalk