Ja sam ga nabavio prije 20 godina. Nisam mogao živjeti sa saznanjem da 15 km od mene stoji godinama Biturbo u nevoznom stanju, dao sam za njega reg Capria 2.8. Osim već od prethodnih vlasnika saniranog oštećenja iza, limarija je bila u dobrom stanju,za razliku od mehanike. Motor je jedva upalio, snage nije imao, trebalo je popraviti mjenjač, kočnice zablokirane, curio je na simerinzima, brtvama, klasična priča kod dugog stajanja. Kako tada nisam imao interneta oslonio sam se na nešto literature koju sam imao, telefonske razgovore sa Maserati klubom u Njemačkoj i kontakte sa bivšim vlasnicima. Trajalo je, nije bilo jednostavno ali doveo sam ga u vozno stanje. Koliko znam auto je u HR iz USA došao najprije u Sisak, pa Osijek, te na kraju u moju blizinu. Još znam i da je u međuvremenu bio ukraden, pronađen u Beogradu i vraćen vlasniku u HR. Ivane, podatke iz prometne možeš zaboraviti, 225 je popularan naziv izveden iz kasnijih oznaka za Biturbo modele (2 vrata, 2.5 motor) ali koliko ja znam kao 225 u programu nije postojao.
Snaga deklarirana u prometnoj isto tako ne štima.
Moja saznanja su da se radi o Maseratiju Biturbo 2500 Export za američko tržište. Kad sam radio generalno motor vidio sam da je netko motor već mijenjao i unutra je bio 2.0 za evropsko tržište i pripadajući mjenjač. Ono što je ostalo od 2.5 je diferencijal čiji se dugi prijenos nije slagao sa mjenjačem pa je ukupni prijenos predug. Bila je avantura ući u to oživljavanje tada, ali nije mi bilo žao niti jednog trenutka niti kune uložene u njega, služio me par godina i uživao sam.