Dilema je bila uzeti, ne uzeti,kemijanje sa zatvaranjem financijske konstrukcije,ali uletio kupac za mog kađu
i već sam drugo jutro bil na busu za Županju.Na slikama je super izgledao,ali obično je to varka,ali reko idem pa šta bude.Nakon probne vožnje(srećom nigdje plavaca) i pregleda koliko se to može ovako izvana i ispod,odluka je pala i išli rješavati papire.Otac vlasnika kupio novog u Njemačkoj,original bio 1.6 S,a stari ubacio 20E i getribu sa 5 brzina.Izbačene platine i stavljeno elektronsko paljenje,kao i dupli fergić,koji nemam pojma jer pada kiša i nemogu sve točno pregledati.Put do Zagreba laganini 110-120 km/,ugodna vožnja i začudo udobni sicevi,izgledaju kao novi.Grijanje urnebesno,dok nisam smanjio na minimum,skoro se skuhao
.
Sve u svemu super zadovoljan,mada ima radova na njemu.Njegov stari radio generalku,kaže sve novo,bušeno na 1. spec. novi klipovi,leteći.ležajevi radilice.Glava uređena,aaaali,nije baš sve super ,jer troši ulja,vjerovatno na 4. cil. jer masti svjećicu.Otvorićemo mašinu,pa se bu vidlo.Dobio rezervnu glavu i pun gepek novih dijelova,tako da je guzica pošteno sjela + četiri felge sa relativno dobrim gumama.Lajsne oko prozora su dobre,ali ih treba malo ispolirati ,ništa strašno.
Da bi dobio probne tablice,morao sam ići na preventivni teh. hebate bolje koči nego novi auti,ustvari nije ni čudo,jer je sve novo na kočionom dijelu.Tako da komotno može na regu i gas.
Evo par slika uz nekoliko kišnih kapi,a najbitnije čekam stručno mišljenje kod suočavanja sa Božidarom
Sicevi su stvarno super očuvani,mada sam dobio potpuno nove presvlake u crvenoj boji.
Trebam hitno desni retrovizor,jer sam ko ćorav na jedno oko bez njega
i za kraj,privjesak koji je dobio kad je kupljen auto