Autor Tema: SAAB 900 GL  (Posjeta: 24206 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline romyo

Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #15 : 06 Ožujka, 2016, 21:25:13 »
Aj bravo, baš mi je drago.... Onaj iz Osijeka ?

Mislim da je to jedini takav SAAB na forumu. Sretno !  :hi:
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #16 : 06 Ožujka, 2016, 23:13:00 »
Aj bravo, baš mi je drago.... Onaj iz Osijeka ?

Mislim da je to jedini takav SAAB na forumu. Sretno !  :hi:

Hvala ti!
Jest,iz Osijeka je i jako tesko sam se odlucio da ga uzmem....sad mi nije zao al nikad nije kasno,he!
Nazalost,jedini je tu na Forumu a nemam ni podatak koliko ih je prezivjelo u Hrvatskoj.Iskocilo ih je nekoliko u lokatorima a ima li ih jos,cista nepoznanica...
Sve stoji dok se auto ne prebaci u Krizevce.
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline frik-ri

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 4766
  • Thanked: 10 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Liburnija - Stato di Fiume (Rijeka) Killarney pri Majci Eire
  • Vozilo:: Renjol Kvatrisimus Maksimus Fortius (u srcu i izradi) & Renjol Petardix 1,4 Five
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #17 : 07 Ožujka, 2016, 10:47:24 »
Iz prve ruke savjet... Imao sam jedno kratko vrijeme 900-tku. Isprečekiraj svu struju. Meni se dva puta zadimila kontrolna tabla u tih 15-ak dana što sam ga imao. Prvi puta je zatinjalo oko kontakt brave prilikom paljenja... Drugi put, što i je kumovalo tome da ga se riješim sa tim kvarom (uzeo mi ga je električar koji je  popravio kontakt bravu i sugerirao da ''popravim struju da ne dođe do kaosa'') - zadimila mi se kontrolna tabla do te mjere da sam mislio da je pola auta izgorilo.
Inače - fora autić za voziti. Ima neke ''svoje cake i draži''.
Sretno u daljnjoj eksploataciji.  :drinks:
Ćeš da mi dovezeš neki delovi burki? Ajde živ ti maaajka, nemo da si takav, vidi bog. Sad kad vozaš drugi kolica je moraš vozit pijan da kompenzuješ nedostatak ljuljanje?
 

Offline Looka-zg

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 7322
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb - Maksimir
  • Vozilo:: Hillman Avenger mk1 1971.
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #18 : 07 Ožujka, 2016, 10:59:17 »
Zasto nazalost sta je jedini na forumu ... tim bolje,ljepse vidjet sabba nego kadette i bube npr kojih ima ko sodera,manje su zanimljivi postali .. nema predaje uredi to i uzivaj :) ... pratim temu svakako

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #19 : 07 Ožujka, 2016, 11:53:49 »
Imam struju na umu!
Jedan apsurd,naime,nije cudo da nakon 35
0 000 ode brtva glave,prijasnji vlasnik je auto htio voziti na registraciju pa je trazio brtvu koju,naravno,nije mogao naci u nijednoj trgovini pa mu je mehanicar nasao na Ebay i prodao mu spiku da kosta cca 200 e,ovaj je jadan to toliko i platio.Kakav moras bit gnoj tako oderat covjeka samo zato jer se ne koristi Internetom....
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline linoleumboy

Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #20 : 07 Ožujka, 2016, 11:58:04 »
to mi je jedan od onih auta koji su mi prekrasni u svoj svojoj ruznoci....jos da imas puvaljku pod haubom sreci nema kraja

If I could get all the money back I ever spent on cars, I'd spend it on cars
 

Offline bubuleja

Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #21 : 07 Ožujka, 2016, 12:06:30 »
Iz prve ruke savjet... Imao sam jedno kratko vrijeme 900-tku. Isprečekiraj svu struju. Meni se dva puta zadimila kontrolna tabla u tih 15-ak dana što sam ga imao. Prvi puta je zatinjalo oko kontakt brave prilikom paljenja... Drugi put, što i je kumovalo tome da ga se riješim sa tim kvarom (uzeo mi ga je električar koji je  popravio kontakt bravu i sugerirao da ''popravim struju da ne dođe do kaosa'') - zadimila mi se kontrolna tabla do te mjere da sam mislio da je pola auta izgorilo.
Inače - fora autić za voziti. Ima neke ''svoje cake i draži''.
Sretno u daljnjoj eksploataciji.  :drinks:
..sve što kolega frik piše je apsolutno točno, tj apsolutno moraš pregledati svu struju na tom autu..jer..svi ti nazovimo ih krcati struje auti iz 80 tih imaju jedan mali problem, a to je izolacija te iste struje koja tijekom godina exploatacije sama po sebi "istruli"..
Evo primjer jedan kod švedske cigle Volva..krcati su bili struje svi pa i dvojka i na svim tim autima..govorim sad o 2xx i 7xx modelima instalacija je bila ok za to doba do negdje 1986godine..jednostavno se nakon 30 godina raspadala,
.Ima i potvrde za tu tvrdnju jer puno frendova koji su vozili ,a i ja sam vozio dosta ciglana u razgovoru smo zaključili da su one intalacije do 86 bile za qurac jer nisu izdržale čak ni 20 godina
e sad ima još jedna VELIKA stavka koja je to još više ujebala, a to je da su se razno razni majstori tijekom godina vatali tih auta pa prespoji ovde dodaj osigurač tamo i ispadne kuršlus..opet govorim iz iskustva nažalost,,, :read:

ali opet kažem nije to bauk i nije to novo smeće kod kojeg moraš svaki puta kad bi htio nešto provjeriti uštekaš kompjuter i onda blejiš i čekaš..biće to sve ok  :drinks:

lp  :hi:
« Zadnja izmjena: 07 Ožujka, 2016, 12:14:43 bubuleja »
Adio mare
 

Offline fuzzy

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 506
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #22 : 07 Ožujka, 2016, 12:21:56 »
JEsem ti miša  :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:

Koliko si ga platio?

BTW, za one koji se time, vijek izolacije vodiča je 20/25 godina. Dovoljno je da je struju projektirao dobar inženjer i odredio klase izolacije točno prema očekivanim min i max temperaturama u eksploataciji (tj. maksimalno iskoristio žicu) pa da se izolacija "pokvari" nakon 20 godina.
 

Offline fuzzy

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 506
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #23 : 07 Ožujka, 2016, 12:22:26 »
(Image removed from quote.)
imam ti original felge od njega..ako je 4x114.3 a mislim da je... ako te zanimaju..pozz

paše na starog swifta?
 

Offline bubuleja

Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #24 : 07 Ožujka, 2016, 12:27:23 »
danas je riječ exploatacija na tapetu vidim..baratamo vokabularom nema šta  :anal:
Adio mare
 

Offline dmj

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3780
  • Spol: Muški
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #25 : 07 Ožujka, 2016, 13:52:31 »
Super ulov. Jako zanimljiv auto, lijepo ga je uvijek vidjeti na cesti!
Via Ciro Menotti 322
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #26 : 07 Ožujka, 2016, 14:08:17 »
Cijena nije bitna jer sam ga preplatio,da sad ne lazem.Decki na SCS(SAAB Club Serbia) su dali slobodnu procjenu za aute takvog stanja max.500 e.To je zato sto Saabova svih godina u Srbiji ima dosta pa su cijene manje.Tamo uredjena 900tka Turbo kosta kao i na
Nekom stranom oglasniku i tu nema dileme,slabiji modeli kostaju isto a ovako neuredjeni primjerci se prodaju za sitne pare.No,napisao sam u drugoj temi da je onaj iz Crikvenice u puno boljem
Stanju od ovog sto se vec i po samoj fotografiji vidi.Ispaltivo je dati duplo vise novca za nesto sjedni i vozi.Stvar je u ovome
Sto sam ga
Vidio i probao i znam
Da je preko 20 godina bio u Osijeku i promijenio je tri vlasnika(blizi izvor informacija).Da sam imao vise para,kupio bih onog iz Crikve,posto nisam,kupio sam bazu koju cu obnavljati kroz vrijeme.Kazem,malo me brine LPG na K jetronic ali vec sam nasao drugi motor ako me ovaj bude klao.Nema predaje!
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #27 : 20 Ožujka, 2016, 21:57:49 »
Danas konacno sjeli kumashin i ja u kombi i iskoristili predivan
 prvi dan protuletja pa dovezli SAAB k meni doma,eno se kiseli u dvoristu.
Bacio malo izvidnicu oko svega pomalo i malo je bolje od ocekivanog s naglaskom na K-Jetronic.Radi ali ima neke smetnje krvave!Na benzu ne pali ali radi tek iznad1500 okretaja i ponekad stucne,na LPG radi dobro.
Iz auspuha ide dim beoooo ko Barry White u gipsu kad je ceo!!
Nemoram nikog pitati puno oko toga jer kontam da su karike gotove pa ide ulje u cilindre i tam gori.
Prvo bi trebao izmjeriti kompresiju pa onda viditi kud dalje.
Kocnice super,salta se fino,volan odlican.Prebirao po svim vidljivim zicama i nisam naisao na neke anomalije tipa,puca i drobi se.Sve od struje radi,centralno,retrovizori,prozori,grijaci sjedala,lampe i zaruljice.Jedino ne trzaju brisaci farova al vidio sam neke rastekane konektore tako da kako god bilo,radit ce jednom.
Limarija-rubnjaci,vrata,pragovi i oko farova iznenadjujuce dobra a unutrasnji blatobrani i podovi ostaju za pregled nakon junackog pranja na dizalici mada je proslo ljeto bilo sve dobro ako zanemarimo neobradjivane tragove varenja od popravaka.
Uglavnom,dobra svedska kvrga za hobi projekt.Eto,nakon 13 godina konacno moj! :yahoo:
-Pretpostavka je majka pogreške-
 

Offline Chaser

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1011
    • psychobrothers garage
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #28 : 20 Ožujka, 2016, 22:01:23 »
Saab - 900 (1978 - 1988)

PCD:4x114.3
Center Bore:71.5
Offset:45
Mounting:Nut/Lug - 1/2

pase sve sa starih japanaca..samo prosirit centralnu rupu...

Offline boresky

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1297
  • Thanked: 25 times
  • Lokacija: Križevci
  • Vozilo:: | SAAB 900 1981 |
Odg: SAAB 900 GL
« Odgovori #29 : 20 Ožujka, 2016, 22:14:29 »
Feldzoni?
Gore su org SAAB ,malo bezvezne ali u jako  dobrom stanju.
-Pretpostavka je majka pogreške-