Update
Promjenjeni nosači motora i getribe sa čvršćim heavy duty (diesel) nosačimastari lijevi nosač je bio u potpunosti odlomljen i uopće nije bio utegnut u motor sa lijeve strane tako da je motor doslovno odskakivao od njega odnsono samo amortizirao
Novi poklopac distributera i rotoroksidirani konektori i prilično loše stanje originalnih djelova
Predihtan komplet motor svega iznad bloka. Apsolutno sve nove brtve osim brtve glaveMotor je bio prilično prljav i ima jako puno gareži i zgorenog ulja u glavi i usisu. Izgleda da je ulje bilo jako jako rijetko mjenjano i bog zna što i kako se točilo unutra tokom godina. Svakako će trebati kemijski čistiti glavu pa je u planu kompletan engine flush sa aditivima za čišćenje/topljenje gareži. Također serijske brtve su bile doslovno mrve, krute kao kamen i kompletno ispucale tako da vjerujem da je na sve strane puštalo i vuklo falš zrak. Kako smo sve skidali/stavljali bilo je hrpa vijaka koji uopće nisu bili stegnuti ili su kompletno falili. Neki vakumi nisu bili ni spojeni ispravno nit su uopće dihtali.
Injektori su skinuti i ultrasonično ću ih očistiti u kadici uronjene u carb cleaneru te će biti kompletno predihtani sa novim dihtunzima.
Sljedeći vikend:Flush diferencijala i nova brtva diff covera
Skidanje svih originalnih cijevi goriva dok čekamo nova + odlazak u VEP hidrauliku po fittinge za fuel sustav
Kompletiranje motora: mjenjanje svih vakum cijevi silikonskima, gumene K-jet tube usisa, novi kablovi, nova brtva poklopca ventila...
Kreiranje novog strujnog sustava za AEM 320lph pumpu koja je u dolasku (osigurač + relej - hardwire na pumpu sa signalom 12v iz starog kjet relaya)
Polako se bližimo paljenju i jako se veselim. Kako stvari stoje ako sve bude po planu Volvo će prodisati punim plućima negdje tokom prvog mjeseca. Nakon toga, plan je komplet skinuti ovjes, promjeniti apsolutno sve selene i zamjeniti sve djelove ovjesa novima, a vilice, ruke i sve ostale komponente koje se ne mjenjaju popjeskariti i plastificirati. Također imam set novih prednjih i zadnjih pakni pa će se i one zamjeniti, a čeljusti će se počistiti i prelakirati zajedno sa novim kočionim crijevima i dot 4.1 uljem.
Još jednom ultrapuno javno hvala kolegi Damianu bez kojeg bi sve ovo išlo puževim korakom