Autor Tema: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!  (Posjeta: 12484 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vetter

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 697
  • Thanked: 4 times
  • Spol: Muški
    • Nordic Renegade
  • Lokacija: Banjaluka
  • Vozilo:: Volvo turbo
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #60 : 11 Prosinca, 2019, 10:49:44 »
Na njega jos staviti ove Rial mesh 5x108 15 j7 et11

Rijetka stvar. Jedan od 4 seta koja sam vidio do sad u tom PCD-u.
Dva su kod mene. :)

@op
Bitno je da je školjka i unutrašnjost zdrava kao što izgleda, onda si na konju, jer je to u ovo vrijeme kad ih je većina ugažena u crnu zemlju prilično nerješivo.
Instalacija i konektori su prilična noćna mora, ali je bar na tim modelima do '86 makar od pravih žica a ne onih biorazgradivih drogiranja. A i sve je jako prosto i prilično dobro dokumentirano, pa nije teško u krajnjem slučaju složiti nanovo, neki put i jednostavnije nego popravljati za kućnim električarima.

A mehanika je strašno robusna i kameno doba, vjerovatno nakon serije 700 i 940 najlakši auto na planeti za popravljanje.

Sviđa mi se kuda ovo ide. Ako šta bude trebalo - tu sam.
« Zadnja izmjena: 11 Prosinca, 2019, 10:51:29 Vetter »
svenska trollkarlen
 

Offline ADRO3

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 24
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Volvo 244 GL
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #61 : 15 Prosinca, 2019, 23:03:58 »
Update  :drinks:

Promjenjeni nosači motora i getribe sa čvršćim heavy duty (diesel) nosačima
stari lijevi nosač je bio u potpunosti odlomljen i uopće nije bio utegnut u motor sa lijeve strane tako da je motor doslovno odskakivao od njega odnsono samo amortizirao





Novi poklopac distributera i rotor
oksidirani konektori i prilično loše stanje originalnih djelova




Predihtan komplet motor svega iznad bloka. Apsolutno sve nove brtve osim brtve glave


Motor je bio prilično prljav i ima jako puno gareži i zgorenog ulja u glavi i usisu. Izgleda da je ulje bilo jako jako rijetko mjenjano i bog zna što i kako se točilo unutra tokom godina. Svakako će trebati kemijski čistiti glavu pa je u planu kompletan engine flush sa aditivima za čišćenje/topljenje gareži. Također serijske brtve su bile doslovno mrve, krute kao kamen i kompletno ispucale tako da vjerujem da je na sve strane puštalo i vuklo falš zrak. Kako smo sve skidali/stavljali bilo je hrpa vijaka koji uopće nisu bili stegnuti ili su kompletno falili. Neki vakumi nisu bili ni spojeni ispravno nit su uopće dihtali.

Injektori su skinuti i ultrasonično ću ih očistiti u kadici uronjene u carb cleaneru te će biti kompletno predihtani sa novim dihtunzima.







Sljedeći vikend:
Flush diferencijala i nova brtva diff covera
Skidanje svih originalnih cijevi goriva dok čekamo nova + odlazak u VEP hidrauliku po fittinge za fuel sustav
Kompletiranje motora: mjenjanje svih vakum cijevi silikonskima, gumene K-jet tube usisa, novi kablovi, nova brtva poklopca ventila...
Kreiranje novog strujnog sustava za AEM 320lph pumpu koja je u dolasku (osigurač + relej - hardwire na pumpu sa signalom 12v iz starog kjet relaya)


Polako se bližimo paljenju i jako se veselim. Kako stvari stoje ako sve bude po planu Volvo će prodisati punim plućima negdje tokom prvog mjeseca. Nakon toga, plan je komplet skinuti ovjes, promjeniti apsolutno sve selene i zamjeniti sve djelove ovjesa novima, a vilice, ruke i sve ostale komponente koje se ne mjenjaju popjeskariti i plastificirati. Također imam set novih prednjih i zadnjih pakni pa će se i one zamjeniti, a čeljusti će se počistiti i prelakirati zajedno sa novim kočionim crijevima i dot 4.1 uljem.

Još jednom ultrapuno javno hvala kolegi Damianu bez kojeg bi sve ovo išlo puževim korakom  :drinks:

 :hi:

 

Offline ADRO3

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 24
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Volvo 244 GL
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #62 : 29 Prosinca, 2019, 23:19:10 »
Stigao i last piece of the puzzle  :yahoo:





bye bye stock setup i 2 pumpe, sa ovom pumpom se sve puno pojednostavljuje + trebala bi biti puno dugovječnija a i nedaj bože ako zatreba gura i do 1000 HP  :lol:



+ injektori su skinuti, ultrasonično očišćeni i zamjenjeni su originalni dihtunzi koji su bili tolko kruti da su se kod skidanja poraspadali a trebali bi biti gumeni mekani.



Ako netko ima ideju di bi mogao kupiti ovakve nastavke molim Vas da mi pomognete... VEP hidraulika? Netko treći?




donio bi im fuel filter na koji mi onda treba ovaj fitting muški navoj na "barb" a na drugoj strani kod povrata mi treba ženski na "barb" kako bi mogo spojit sa novim crijevima goriva koja će ići od rezervoara prema napred.

Update "soon"  :drinks:
 

Offline Bellof

Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #63 : 29 Prosinca, 2019, 23:48:51 »
Prerano se raduješ, ovakvi nastavci kakve tražiš možeš pronači u Hansafleks trgovinama a i ako nemaju mogu ti napravit na drugi sistem komplet instalaciju novu.
 

Offline ADRO3

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 24
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Volvo 244 GL
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #64 : 30 Prosinca, 2019, 00:19:37 »
Prerano se raduješ, ovakvi nastavci kakve tražiš možeš pronači u Hansafleks trgovinama a i ako nemaju mogu ti napravit na drugi sistem komplet instalaciju novu.

Hvala na optimizmu i na savjetu!  ;D
 

Offline ADRO3

  • Olschool apprentice
  • *
  • Postova: 24
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Volvo 244 GL
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #65 : 18 Siječnja, 2020, 17:54:51 »
Sve ide malo sporije nego planirano ali polako ide :)

Kompletno novi fuel sender sa 340lph AEM pumpom goriva spreman za ubacivanje.



Osim toga rezervoar je stigao i spreman je za ubacivanje. Crijeva goriva su također kupljena kao i novi filter i većina fittinga.

Sljedeći vikend spajamo gorivo i paljenje!

Danas smo malo estetski uređivali engine bay i promijenili do kraja sve nove vakume. Engine bay je sada 100% završen. Par slikica svega gotovog sljedeći put!





nakon puno puno četkanja, farbanje high temperature bojom.



osim toga sve je i prebrtvljeno sa novim brtvama na runnerima i na spoju sa drugim dijelom ispušne grane.



Moj sljedeći post je duboko se nadam i video paljenja  :yahoo:

 

Offline TheBIG

Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #66 : 18 Siječnja, 2020, 22:57:20 »
Extra samo naprid  ;D ;D ;D
 

Offline Matej123

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 847
  • Thanked: 3 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Petrinja
  • Vozilo:: Audi 80 "78, buba "72, T2 "78, Tomos A3, 4T, 15SLC, NSU 175&250...
Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #67 : 20 Siječnja, 2020, 14:47:57 »
Prekrasan Volvo i odlicna prica  :cool:

Izgleda bas mocno i luksnuzno, i ova boja mu savrseno stoji.

Sretno u daljnjim radovima  :drinks:
 

Offline mcquinn

Odg: 1978 Volvo 244 GL - BRICK - the incredible story!
« Odgovori #68 : 23 Rujna, 2022, 11:26:30 »
Pozdrav,
ova tema je zamrla a zanimao me nastavak priče...
Šta se radi, da li auto vozi?
Matija