Autor Tema: Kompresor klime R12- modifikacija  (Posjeta: 2641 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gvx

Kompresor klime R12- modifikacija
« : 11 Ožujka, 2018, 19:32:59 »
Zanimaju me iskustva oko punjenja sa jednim od novijih plina. Šta treba prepravljat?
Problemu treba dat težinu!
 

Offline vedran

Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #1 : 11 Ožujka, 2018, 19:59:26 »
Zamjena za taj plin je r-22
Samo ulje promjenis


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline DS71

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2372
Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #2 : 11 Ožujka, 2018, 20:04:48 »
zar nije r22 isto zabranjen?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 

Offline undertaker

  • Oldschool rookie
  • Postova: 49
  • Thanked: 6 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Osijek
  • Vozilo:: mercedes 190E
Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #3 : 11 Ožujka, 2018, 20:18:56 »
Ako je riječ o auto klimi preradiš na R134A i bok.

Ja sam konvertirao na svome W201 pri retrofitu. Znači, zamijene se sve gumice i ispere sustav od mineralnog ulja. Stavi se novi sušač i napuni s R134A i PAG uljem.
 

Offline DS71

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2372
Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #4 : 11 Ožujka, 2018, 20:26:15 »
ti imaš sve novo i nekorišteno tako da samo sipaj R134 ..eventuelno stavi vitonske gumice ..ako ti je u kompresoru več ulje onda to operi
Ja sam kupio novi kompresor i u paketu je bio još novi sušač i nove gumice. U kompresoru več je bilo novo ulje ..nisam još uspio punit plin  ;D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
 

Offline RI898RR

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 129
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: RIJEKA
  • Vozilo:: WILLYS MB
Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #5 : 11 Ožujka, 2018, 20:30:26 »
Prvi plin je bio R-22 a nakon njega je bio R-12. Ti plinovi su danas zabranjeni jer oštećuju ozonski omotač i ne proizvode se više. Nakon toga su razvijani daljnji plinovi koji su išli u smijeru R-134 a nakon njega je najzadnji R 404 koji je bezopasan za Ozonski omotač. U biti za stare klime sa R-12 a to su auti 20 godina stari se još inkognito kod ponekih radionica znalo pronać toga plina iz starih zaliha i to samo za stare mušterije. U čemu je štos i razlika ovih novih plinova? R-22 /12 je radio na oko 16-18 bara dok R 134/404 rade na 20/22 bara tlaka. Ekspanzioni ventil koji pretvara plin stlačen od kompresora u tekuće stanje  i šalje u isparivač kojim se hladi kabina je kompletno drugačije podešen tj ekspandira na drugom tlaku.
Stoga danas postoji retrofit kit za uređaj koji je za R-12 da sa današnjim R134  MOŽE RADIT i NE možeš ga slobodno OTPISATI ali će vjerojatno učin bit manji....zbog ovih razlika u tlakovima i temperaturi ekspanzije...

ovo ti je neki početni materijal

https://en.wikipedia.org/wiki/Chlorodifluoromethane

a ovo ti je direktni link na retrofit sa r 12 na r 134??




Dakle nije da ne može .....ali.....ovdje ti sve piše što sam ti ja iz operativne prakse naveo...

http://www.aa1car.com/library/retrofit.htm
« Zadnja izmjena: 11 Ožujka, 2018, 20:52:06 RI898RR »
 

Offline vedran

Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #6 : 12 Ožujka, 2018, 17:42:47 »
Prvi plin je bio R-22 a nakon njega je bio R-12. Ti plinovi su danas zabranjeni jer oštećuju ozonski omotač i ne proizvode se više. Nakon toga su razvijani daljnji plinovi koji su išli u smijeru R-134 a nakon njega je najzadnji R 404 koji je bezopasan za Ozonski omotač. U biti za stare klime sa R-12 a to su auti 20 godina stari se još inkognito kod ponekih radionica znalo pronać toga plina iz starih zaliha i to samo za stare mušterije. U čemu je štos i razlika ovih novih plinova? R-22 /12 je radio na oko 16-18 bara dok R 134/404 rade na 20/22 bara tlaka. Ekspanzioni ventil koji pretvara plin stlačen od kompresora u tekuće stanje  i šalje u isparivač kojim se hladi kabina je kompletno drugačije podešen tj ekspandira na drugom tlaku.
Stoga danas postoji retrofit kit za uređaj koji je za R-12 da sa današnjim R134  MOŽE RADIT i NE možeš ga slobodno OTPISATI ali će vjerojatno učin bit manji....zbog ovih razlika u tlakovima i temperaturi ekspanzije...

ovo ti je neki početni materijal

https://en.wikipedia.org/wiki/Chlorodifluoromethane

a ovo ti je direktni link na retrofit sa r 12 na r 134??




Dakle nije da ne može .....ali.....ovdje ti sve piše što sam ti ja iz operativne prakse naveo...

http://www.aa1car.com/library/retrofit.htm
R22 nije prvi plin nego r12 a nakon njega dolazi zamjena r22 koje vise nema ali da se nabavit.
R134 je najgori plin koji su izmislili i koristi se u autima i danas i u rashladnim friziderima do nedavno a r404 je sasvim drugaciji plin i namjenjen je vecim rashladnim sustavima i izlazi van upotrebe 2020
U klimama je nekad bio r22 i njegova zamjena je r407 ali nije dobar za aute jer su veci tlakovi
I zadnji plin do nedavno je r410 a sada dolazi r36


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline igor136

Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #7 : 13 Ožujka, 2018, 20:49:46 »
R12 sam zamjenio sa r134 i njegovo ulje i auto je tako hladio valjda 5 godina. Nije bila mecava iz resetaka. Mjerio sam 8 stupnjeva. Drugacije se palio kom klime ali je lijepo radio i hladio. Kad je riknuo imao je oko pola milje pa nije ni cudo.

Poslano sa mog SM-G532F koristeći Tapatalk

1-2-4-5-3                             [   ]==0000==[   ]
 

Offline gvx

Odg: Kompresor klime R12- modifikacija
« Odgovori #8 : 14 Ožujka, 2018, 21:33:31 »
Sve jasno. Pričao sam i sa majstorima, tako da nema problema. Jedino što treba Yuga prije složit.
Problemu treba dat težinu!