O čemu ti pričaš, kakva elektronska antena, misliš antena s pojačalom ili motorna teleskopska antena?
Ako misliš na antensko pojačalo napajanje glupo je u oba slučaja da ti je napajanje +12V spojeno konstantno na (+30 vod) jer ti preko noći troši akumulator. Ako spajaš na +12V preko ključa (+15 vod), to ti je pak glupo jer kada sjediš u ugašenom vozilu mora biti ključ kontakt brave zakrenut da bi antena funkcionirala i da bi imao signala, znači opet glupo rješenje.
Ispravno rješenje ti je da se pojačalo antene aktivira kada se upali radio bez obzira da li je vozilo upaljeno ili ugašeno, bilo da je ključ u bravi ili nije, a to se aktivira preko plave žice izlaza iz radia (REMOTE +12V) koja služi za samo za pobudu vanjskih audio uređaja poput pobude dodatnog izlaznog pojačala za zvučnike, pobude teleskopske motorne antene.
Imaj na umu da ta plava žica iz radia (REMOTE +12V) ne služi nikako za napajanje spomenutih uređaja već samo za pobudu da znaju kada da se upale, znači vanjski uređaji moraju imati svoje posebno napajanje preko svojih +12V žica određenih kvadratura presjeka za napajanje i preko svojih osigurača.
Znači batali te primjere po Youtube što sam vidio jer to je smeće od posla!
Znači ti trebaš napajati pojačalo antene preko konstantnih +12V (vod +30) i uzmi ga sa žice i osigurača kojom se napaja radio, znači žuta žica. Spoji u paralelu sa postojećom žutom žicom još jednu žutu žicu i dovedi je na mehaničke kontakte 12V univerzalnog releja (oznaka 30). Na + pol zavojnice releja (oznaka 86) dovedi plavu REMOTE +12V žicu koja će aktivirati relej, masu zavojnice releja (oznaka 85) spoji na masu, a na odlazni mehanički kontakt releja (oznaka 87) spoji napajanje +12V crvenu žicu koja strši iz pojačala koje si kupio. Ovakvim spojem će antensko pojačalo raditi samo kada je radio upaljen što je i najlogičnije.