Autor Tema: Ford Sierra MkI '86 1.8L  (Posjeta: 24583 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #45 : 15 Travnja, 2020, 15:23:15 »
Ok, hvala!
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #46 : 08 Siječnja, 2021, 23:41:16 »
Nisan pisa, al san svašta nešto kemija. Kako to sudbina oće, jednog dana san taggan u postu na fejsu. Kad san otvorio, odma san oša, pogleda- Da skratin priču, došla je nova Sierra doma. I ona će od sada bit primarni fokus. Par slikica:










Motor je 1.6, auto 85a godina... Za godine šta se tiče limarije u vrhunskom stanju, jako malo ruzine i ništa zahtjevno za odradit.
Kad san stavio na papir i u glavi koliko bi vrimena i novca tribalo za sivu dovest na cestu, skužio san da je pametnije uzet ovu, posložit sitnice i vozit se.
Planova nekih famoznih nema, osvježit je, regat i to je to. motor će ostat 1.6... Siva će poslužit za dijelove. Pa se naručilo i dijelova nešto:




I ono najbitnije... Jer je ona sama po sebi očajno visoka... Apex -40 mm opruge... I imaju TUV  :biggrin:


 
The following users thanked this post: sigmafahrer, jeep frik

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #47 : 08 Siječnja, 2021, 23:47:17 »
Pa smo nešto bezveze raduckali...
Volan, kožu i ručicu šaltunga sam odmah zaminio

Pa san se malo pozabavio oko filtera zraka. Moran i skužit koji je weber na njoj da nabavimi ispravan kit za reparaciju



 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #48 : 09 Siječnja, 2021, 00:10:03 »
Ali san onda malo stagnira, upalio bi je s vrimena na vrime...
Pa sam sada ovih dana počeo s malo zahtjevnijim stvarima... Prvo na redu su došli amorti i opruge. Trenutno sam samo naprijed promijenio, sutra se nadam zadnje opruge promijenit.
Takoder sam promnijenio i ležaje na amortizerima.








U međuvremenu san skužio da je slomljen jedan šaraf na glavčini i da su sa obe strane slomljene vide kojima se diskovi priljubu uz glavčinu. Pa da se nbe zezam bušiti i uprešavati vidu za kolo, prebaciti ću glavčine (ako pašu) sa sive, Onda će ići i novi diskovi i ploćice.
Također nazad idu novi doboši i pakne i sajla ručne.
Probao sam i krajnike prominit, ali su originalni i nedaju se baš, al kad njih uspijem skinit idu oni novi i manžete...

Krajnji rezultat je ovo:


Triba još past, al se vidi poboljšanje. Inaće stanu skoro dvije šake između kola i blatobrana..

Zasada toliko, do slušanja  ;D
 

Offline taxi80

Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #49 : 09 Siječnja, 2021, 13:37:02 »
 :cofee: :perfeto:
opel kadett d
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #50 : 15 Veljače, 2021, 12:10:33 »
Al je ladno ovih dana  ;D
Nije se puno radilo jer vrime nije baš bogzna šta, i ladno je u garaži.
Mk2 Ghiu sam djelomično posložio iznutra i proslijedio ju bratu da ju slaže


Neka im je sa srićom! :)

Šta se tiće plavojke,malo sitnica se radilo kad se uvatilo vrimena.
Namistio sam napokon brisaće. Kako sam čistio smeće ispod šajbe, odvojio sam jednom zbog lakšeg pristupa i naravno, nije se dalo vratiti. Pa sam to riješio sa malo vrućeg polyethilena  :biggrin:

Ovaj zglob, prvi od motoriča sam uprešao u vruću plastiku i pustio da stegne, podmazao, i radi bez greške. Nije najljepše, al za prvu ruku je ok.
Opiturao sam i nosače metlica, doduše nisam još montirao, ali nije priša. Također sam i nosač akumulatora i nosač crijeva usisa zraka obrusio i opiturao, jer su bili cijeli hrđavi.



Pa je palo i prvo pranje otkada je došla kod mene


 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #51 : 15 Veljače, 2021, 12:24:22 »
Dalje, na kraju sam vratio nazad original Motocraft svječice jer na novima jednostavno nije radila kako treba. Također, u međuvremenu sam promijenio bobinu (stara je dala svoje),pa kad sam već mijenjao promijenio i razvodnu kapu i kablove. Kapa i kablovi su poprilično bili oksidirali i smetalo je autu u radu. Također sam promijenio crijevo na klapni usisa vrućeg zraka i presložio vakume jer su manje više svi bili blindirani i auto nije radio kako treba.
Krajnji rezultat je auto koje napokon radi i prima gas kako treba


Kako sam se uvatio sitnica sad dok je hladno vrijeme, nadam se da ću i đirometar uspit složit.
U međuvremenu, od dvije loše instrument table sam složio još jednu rezervnu čisto iz zabave.


Toliko za sad!
 

Online MRAK

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 158
  • Thanked: 50 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Prosinec
  • Vozilo:: escort mk6, escort mk4, renault 5
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #52 : 15 Veljače, 2021, 13:33:14 »
Odlicna je ova plava sierra
Ajme koja prica
Donor za auto koji na kraju i sam postaje donor  :biggrin:
A one sive mi je bas zao sto je zavrsila onako kako je
Malo nisam vise bio u toku zbivanja odkako te nema na fordovom forumu  :P
No sad znam gdje te dalje mogu pratit  ;D
Essy mi dobar
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #53 : 15 Veljače, 2021, 15:05:21 »
Je, svašta se izdogađalo... Zasada je plava primarni fokus, a siva..  Nije isključeno da bi se moga na njoj učit limarit. Svašta mi se po glavi vrti jer iman rezervnih dijelova za 5 Sierra sastavit. Ali, da se ne raspršim i izgubim fokus Ghiu sam da bratu da ju sređuje, a ja sam se fokusirao na plavu. Kad završim plavu, siva bi mogla postat projekt... Nikad se nezna.
Hvala što pratiš! :drinks:
 

Offline straight

Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #54 : 21 Veljače, 2021, 17:38:05 »
S guštom pratim temu... Može li, molim te, malo više o vakumima na karbu...?
I još nešto... Zar nije malo štetno tjerati hladan motor na 5000 okretaja?
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #55 : 21 Veljače, 2021, 23:01:17 »
S guštom pratim temu... Može li, molim te, malo više o vakumima na karbu...?
I još nešto... Zar nije malo štetno tjerati hladan motor na 5000 okretaja?
Hvala kolega  :drinks:
Nije bio hladan, ugrijan je prethodno. A i ovako visoki điri su bili samo za test da li će raditi ispravno, teško da će više vidit ove okretaje.
A vakume, složio sam ih po sjećanju i uz pomoć Haynesa, ali isto ću morat to još jednom provjerit sve da budem 100% siguran da je ispravno. Što te točno zanima? Ako treba poslikam ti pa pošaljem
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #56 : 11 Travnja, 2021, 16:18:57 »
Plavojka spava u garaži, nešto malo se rastavljalo po Mk1 za dijelove, ništa značajno. Al je zato Mk2 dobila jako potrebni transplant karburatora i usisne i auto napokon radi relativno normalno i moremo nastavit s drugim stvarima. ima tu još posla za posložit kučište filtera, vakume i slično, al auto se sada može maknit s mista bez štucanja, pucanja i nabijanja obrtaja.

Kako mi je Weber uvik stvara probleme na njima, izvuka se Pierburg 2E iz mirovanja, prominjena crijeva vode i usisna grana skupa sa karburatorom, pumpa goriva, regulator pritiska i crijeva goriva... Kučište filtera zraka moramo restaurirat jer je nikakvo, al ima ih više u rezervi tako da ne bi trebao biti problem napravit jednog dobrog, ispravnog. Kratki video test vožnje:


Iduće za Mk2 je promjena ulja, filtera, ulja u kočnicama, kočione pločice, dihtung poklopca ventila, kartera... Ima toga, bude još koji update kako budemo ja i brat stigli radit na njoj.
I naravno, mora se testirat cili rev range i odziv na gas  :biggrin2: :lol:
 
The following users thanked this post: kargh

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #57 : 01 Svibnja, 2021, 20:23:40 »
Mini update. Napokon je legla i tabla od XRa nutra. Misec dana, lemilica iz Peveca i multimetar iz Lidla kasnije, napokon san spojio novi konektor i žice kako treba. Prije toga san prilemio elektroniku đirometra od Escorta XR3 u ovaj đirometar koji je inaće od V6. Hvala kolegi s foruma za pomoć oko toga. Iduće na popisu za riješit u tom segmentu je otkrit zašto signal sa davača temperature i goriva ne dolazi na čukice. Njih sam ispitao i rade kako treba, treba sad naći problem u instalaciji dalje. Ali sama tabla radi kako treba, pa će mo od toga krenit dalje.
Kako to sad izgleda:




I kratki video. Morat ću km/h sat sa GPS provjerit da li je u toleranciji
 

Online jeep frik

Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #58 : 01 Svibnja, 2021, 21:19:11 »
Jebate posla, meni je muka obrtaljku ugraditi na e21 kamoli ovako!
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Ford Sierra MkI '86 1.8L
« Odgovori #59 : 01 Svibnja, 2021, 23:52:47 »
Najteže je u principu bilo nać logiku kojom to funkcionira. Tj, za mene, neki autoelektričar bi vjerojatno to riješio za sat vremena. Kada san napokon, guglajuči, uspio naći princip po kom bi trebalo radit, onda je samo bilo pitanje ispratit vodove na staroj tabli za svjetla upozorenja i dovest žicu za đire. Doduše, i samo lemljenje me je iznerviralo :lol: