Plavojka spava u garaži, nešto malo se rastavljalo po Mk1 za dijelove, ništa značajno. Al je zato Mk2 dobila jako potrebni transplant karburatora i usisne i auto napokon radi relativno normalno i moremo nastavit s drugim stvarima. ima tu još posla za posložit kučište filtera, vakume i slično, al auto se sada može maknit s mista bez štucanja, pucanja i nabijanja obrtaja.
Kako mi je Weber uvik stvara probleme na njima, izvuka se Pierburg 2E iz mirovanja, prominjena crijeva vode i usisna grana skupa sa karburatorom, pumpa goriva, regulator pritiska i crijeva goriva... Kučište filtera zraka moramo restaurirat jer je nikakvo, al ima ih više u rezervi tako da ne bi trebao biti problem napravit jednog dobrog, ispravnog. Kratki video test vožnje:
Iduće za Mk2 je promjena ulja, filtera, ulja u kočnicama, kočione pločice, dihtung poklopca ventila, kartera... Ima toga, bude još koji update kako budemo ja i brat stigli radit na njoj.
I naravno, mora se testirat cili rev range i odziv na gas