Slaže se uskoro ovjes na jednoj Suzuki Swift školjki, a on uopće nije imao pocinčane šarafe nego su bili presvučeni nekom tamno zelenom patinom, mislim da su vijci pečeni u nekakvoj tekućini poput ulja i onda se dobije takav zaštitni film, ali svejedno korodiraju ti šarafi isto kao i ovi pocinčani. Još da kažem da ovi japanski šarafi pucaju kao ludi čim malo zapeku od korozije. Kada vijci korodiraju u navoju nekog aluminijskog bloka, korozija šarafa ugrize u navoje aluminija i kada odvrćeš takav vijak, počne kidati aluminijske navoje koji ostaju na vijku i vijak se vrti u prazno.
Kod tih Suzukija vijci u rukavcima selen blokova obavezno zapeku, nema druge do razrezati fleksericom vijke i staviti nove selene. Taj japanski čelik je nekako čudan i nema veze sa ovim njemačkim, nekako je krt i vijci pucaju, da li je do termičke obrade vijaka neznam, ali mislim da mi je jednostavnije stavljati inoks vijke i narezivati fine navoje na vijak mislim da bude to hodalo.
Osim toga postoje za kupiti inoks vijci i matice za felge, tako da te priče o lošoj čvrstoći inoksa ne hodaju.