Danas nastavak i završetak:
- priprema za bojanje Ferrari zlatne
- bojanje u 4 sloja
- lakiranje u 4 sloja
Bojao sam u 4 sloja jer sam radio tanko i s tim da na 3. i 4. sloju sam uhvatio fino sunce i sušile su se na suncu.
S lakiranjem ista priča, ali sam kod njega ipak deblje radio.
Evo par slika:





Rezime:
- trošak materijala kojeg sam kupio za sve postupke je cca 150 eura (brus papiri, trakice ovakve onakve, krep trake, boje i lak i sve što ide uz tu priču)
- sati rada , pogotovo brušenje (samo na ruke sam radio), sigurno preko 30 (nisam brojao)
Da li cijene od 40-60 eura za jednobojno pa do 100 za dvobojno vrijede toliko novaca? Vrijede ako radiš na žgance kao ja. Kad imaš uhodan biznis onda je to ipak malo pretjerano s tim da ono što mi svi kažu je da obnavljaju samo prednju stranu, a stražnju stranu ne. Ja sam ih u ovom slučaju radio obje, ali stražnju nisam lakirao.
Ali ok, treba platiti i to što se uložilo u obrt, plaće itd. S obzirom na cjelokupnu situaciju, problem je onda jedini što su gornje cijene nama još uvijek previsoke za standard dok negdje drugdje nisu.
Ono što je neprocjenjivo je to da sam prvi puta sam ovako nešto radio i sada vidim što su mi greške i kako to sve funkcionira. I to s posuđenim kompresorom. S obzirom da me vesele takve stvari, sigurno ću uložiti u svoj kompresor. Nije mi žao ni centa, a ja ću se s veseljem voziti sa svojim nesavršenim felgama :D
Za samo bojanje sam potrošio:
- 4dl crne mat boje
- 2dl ferarri zlatne boje
- 2.5 dl hertera
- jednu bocu razrjeđivača
- 2dl laka
- 1dl hertera za lak
Ostali materijal:
- brusni papiri
- najlon za zaštitu
- naočale
- maska za disanje
- rukavice
- krep papiri
Trebale su mi stić gume Quatrac 5, ali kasne. Vjerojatno stižu tek idući tjedan. Bit će to dugih nekoliko dana.