OldschoolHr forum
Youngtimeri => Youngtimeri => Autor teme: Dobi - 21 Ožujka, 2020, 12:23:02
-
T-5R
Slucajno ga vidio na njuskalu prije par mjeseci i nazvao vlasnika.
Dobre strane su da nije bio razbijan, da je unutrasnjost u mint stanju, ima svih 5 orginalnih Titan felgi i da je mehanicki u ok stanju. O limariji nista za reci, ruzina je za 850ku strani pojam.
Lose strane su lak koji je poguljen i ispucan i automatski mjenjac.
Kao i kod svakog ''trkaceg'' auta, i njegova prica je teska ali po onome sto sam uspio shvatiti prije 5 godina je bio intenzivno dotjeran. Evo ga ovdje predstavljen u medijima nakon:
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/legende-volvo-850-t-5r-svedska-kocka-na-atomski-pogon/398992/
Uglavnom, izmedju ostalih zahvata uvezli su iz Svicarske T-5R-a sa malom kilometrazom i kompletnu mehaniku prebacili na ovog. Prica drzi vodu jer je unutrasnjost ocuvana i kod njih postoji opcija iscitavanja kilometraze direktno iz ECUa koja to potvrdjuje.
Sve je napravljeno super ali je tada orginalni rucni mjenjac zamjenjen automatskim.
Moj plan je dovesti ga u tip top orginalno stanje, sa eventualnim poboljsanjima.
Tako da je van orginala trenutno na Bilstein B12 pro kitu, pletenim crijevima i 302mm kocnicama iz novije generacije. Komplet silikon crijeva voda, turbo, vakumi - Samco i do88.
Radovi u zadnjih par mjeseci:
- kvrcnuta sajba zamjenjena novom orginalnom Volvo sajbom
- novi orginali Volvo adapteri za celjusti i 302mm diskovi
- 4 x ATE coated, high carbon diskovi i pripadajuce plocice
-novi orginalni Bougicord kablovi, Volvo filteri ulja i benzina, Volvo svjecice, Bosch kapa i ruka, Volvo brisaci
-K&N panel filter zraka
- vracene gume orginalnih dimenzija
4 x Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17
4 x Nokian WR A4 205/45R17
Sa njim su dosle i orginalne 16'' Volvo alu ali zbog 302mm diskova vise ne staju.
- promjenjen nosac motors straznji i donji
- popravljen tempomat koji nije radio
- nova crijeva hladnjaka ulja
- novi kileric/grijac kabine
- novi ventilator kabine
- sve oko klime novo - servisiran kompresor, novi isparivac, novi odvlazivac i novi vanjski hladnjak klime
- repariran anlaser
- repariran alternator
- zamjenjen zadnji desni prekidac podizaca prozora - dizanje nije radilo
- zamjenjen osteceni keder zadnjih lijevih vrata
- spricaljke sajbe zamjenjene onima iz novije generacije koje rasprsuju maglicu umjesto 2 mlaza
- zamjenjeni slomjeni prednji brisaci/peraci fara
- nova zadnja oba amortizera haube
- vracen orginalni radio
- pretapeciran krov na novo u orginalni stof
- sve lampice u instrument ploci zamjenjene
- popravljeno elektricno pomicanje sjedala vozaca i grijanje oba prednja sjedala
- okrugli nastavak auspuha zamijenjen orginalnim kvadratnim T-5R nastavkom
Kao sto sam prije rekao, u orginalu je bio rucni mjenjac tako da je kod mene napravljen swap na orginalni rucni mjenjac. Naravno otvoren, pregledan, zamjenjeni semerinzi, ulje i predihtan. Teoretski su mogle poluosovine od automatika ali su ipak stavljene od manualca jer su malo deblje. Slozeni homokineticni, nova mast i manzete.
Novi orginalni Volvo set kvacila - korpa, potisni i lamela za najsirim mogucim perima.
Promjenjen semering radilice kad je vec sve bilo dole.
Sta je ostalo?
Lakiranje komplet, staklo prednje desne maglenke je napuknuto, naci T-5R rucicu mjenjaca, promjeniti ruzinavu selnu tanka goriva.
Slika prije kupnje:
(https://i.postimg.cc/HL4XgL5W/IMG-61be94c502469e9faa6524cc174336bc-V.jpg) (https://postimages.org/)shell gasoline station near me (https://gasstation-nearme.com/shell)
(https://i.postimg.cc/FFGpSTYF/IMG-a60b585c274e7ff5a55ff06332fcd351-V.jpg) (https://postimg.cc/grX3Fqy1)
-
Nek je sa sričom i da ga bude kakvog ga zamišljaš!
-
Također uzivaj, boja je pogodak jer su mi u sjecanju zuti karavani! Vec sam to spomenuo, odonad je bio najjači serijski auto sa prednjim pogonom!!!
-
pohvale za smjer slaganja u OEM+ :good:
plin ostaje ili su ga već prije izvadili?
ko klinac se zaljubil u karavana kad se je 90-ih pojavil u BTCC-u
-
Lipi auto. Guštaj i sritno.
-
Predobar komad auta, čuvaj to ko oko u glavi :thmbup: :thmbup: :thmbup:
-
Sritno i da što manje puta minjaš prednje gume :blink:
-
Krasan auto kolega i puno sritnih kilometara želim! Ako se ne varam, ovo je mašina sa 5 cilindara?
-
Odličan auto kao i tvoj smjer... OEM...
-
Strašan auto, švedska leteća tvrđava :cool: :hi:
-
Krasan auto kolega i puno sritnih kilometara želim! Ako se ne varam, ovo je mašina sa 5 cilindara?
Ne bi škodilo pročitat post kolege kad se već odlučiš javit u njegovu temu!
-
@ gvija
Plin je unutra, na mjestu rezervne gume.
Isto sve preslozeno, novi injektori itd.
Ovi motori su poprilicno zedni a radim dosta autoputa tako da plin ne dodje lose.
@chaos
Hvala, ja se nadam sto cesce ;)
Je, 2.3 je motor, 5 cilindara i zvuk je fantastican.
Uz to od opreme ima sve, dvozonska automatska klima, tempomat, sjedala el podesiva sa memorijom, grijana, pola koza pola suade, ista kombinacija se moze naci u Porscheima tih godina - po onome sto sam citao Porsche je i imao prste u tjuniranju motora i unutrasnjosti T-5Ra. Uz to 4 podizaca, el retrovizori sa grijanjem, el siber, putno racunalo, prednji zracni jastuci i SIPS (side impact protection system) - prvi auto sa bocnim zracnim jastucima i 5 pojasa u 3 tocke.
Zadnji naslon za ruku kad se otvori transformira se u djecju sjedalicu.
Kada je bio novi svaki kupac bi uz auto dobio Ray Ban T-5R naocale. Totalno cool.
-
T5R :shok:
Pojava sam po sebi, i apsolutna legenda..
Čestitam na kupovini, i molim te, ne štedi na slikama. :drinks:
-
Predobar komad auta, čuvaj to ko oko u glavi :thmbup: :thmbup: :thmbup:
+1
-
Ne bi škodilo pročitat post kolege kad se već odlučiš javit u njegovu temu!
Koja je poanta ovog posta? Pitao sam što me zanima, linkove rijetko otvaram (da, naknadno sam otvorio i vidio da je motor 5 cilindara).
@ Dobi- Da li je ovo motor koji se kasnije ugrađivao (izmijenjen) u Focus RS II?
-
Ako ne shvaćaš poantu ne mogu ti pomoć, mogu ti pomoć vezano za pukotine na tabli, evo ti link, otvori ga, pročitaj ako treba i par puta pa nam javi kako je tebi ispalo na Forda.
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1865940-DIY-Cracked-Dashboard-Repair-Pic-Heavy
-
Nisam u svadljivom raspoloženju, i neću odgovarati na sitne provokacije. Ali ću se zahvalit za link za tablu, odlično će mi doći i bookmarka sam ga!
Kolega oprosti za off u temi!
-
:hi:
-
anytime, anywhere!
(https://i.postimg.cc/7YCF2KzP/kljuc850r.jpg)
-
To si ključe bratu drpija ? :P
-
Recimo da su nekako zapeli kod mene... :drinks:
-
@ InsimaRS
Da, ST i RS su koristili Volvov T5 motor.
@Mihajlo
Van drzave sam trenutno, javim se za te kljuceve kad dodjem u Ri i ova Corona popusti. Pozdravi brata :drinks:
-
(https://i.postimg.cc/gjMdLdg7/IMG-1c12038379aae4a17091b277eb1fa43b-V.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/Yq9tKG9B/IMG-2747b1e1ff33c6342e941036be6da166-V.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/nh9ZryBd/IMG-517ed9a6898cad35d939ff2077825f91-V.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/vmRyV0vG/IMG-74919627ef64d6f68e2ee6daf45bf3f1-V.jpg) (https://postimg.cc/18KbxcTd)
(https://i.postimg.cc/pX6R2Whh/IMG-85708efedc3a3f7eeea770ee53139e8a-V.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/dQnJxmJ9/IMG-8a072f4d2ae9a34f96613a62ec792a7d-V.jpg) (https://postimages.org/)
-
Iako mi je receno da ne trosi ulje, cak i mojom uglavnom penzionerskom voznjom potrosnja je bila takva da na 1000 treba doliti (Castrol 10w60 stavljam) i to me nerviralo. Uz to jedan hidropodizac se poceo cuti. Nisam bio za polovicna rjesenja tako da je kompletan motor preslozen. Sve na strojnu, cilindri su bili u stanju novo - samo honovani, sredjena glava, nove karike i svi lezajevi, remenje, pumpa vode, spaner, hidraulicki ublazivac.. Itd
Nakon preslagivanja, u otprilike mjesec sam napravio blizu 4000km, sad je kako i treba biti.
-
(https://i.postimg.cc/4NtB3wn6/IMG-20200607-124245.jpg) (https://postimg.cc/564w7BBy)free picture host (https://postimages.org/)
-
Pošto većina današnje omladine ne zna kakav je ovo ustvari auto, jako dobro mu pristaje izraz "sleepeR" :biggrin:
Jednom sam imao prilku vozit se u 850 ali tdi i ostao sam oduševljen količinom mjesta koju auto ima na zadnjim sjedalima i kako je ogroman zapravo.
Ali R, e to mi je tiha patnja..
-
Imam nepunih 16 i potvrđujem da 99% ljudi pojma nema kakva je ovo makina.
OP fenomenalan auto! Imaš kakve planove imaš u vezi ćuninga :P ?
-
Volvo je jucer ukraden u Beogradu.
S obzirom da je specifican, ako netko kojim slucajem naleti na T5R dijelove u oglasima neka javi.
Hvala
-
Volvo je jucer ukraden u Beogradu.
S obzirom da je specifican, ako netko kojim slucajem naleti na T5R dijelove u oglasima neka javi.
Hvala
Ovakve poruke su mi jedne od najgorih koje možeš dobit u auto svijetu. Žao mi je i nadam se da će se auto pronaći ako bude sreće, drži se!
Poslano sa mog M2012K11G koristeći Tapatalk
-
Volvo je jucer ukraden u Beogradu.
S obzirom da je specifican, ako netko kojim slucajem naleti na T5R dijelove u oglasima neka javi.
Hvala
Ajme užas :(
Nadam se da ćeš ga iskopati natrag, kako si rekao, rijedak je.
-
:mad:
jučer sam baš naletio na ključeve u ladici i planirao te zvrcnuti ovaj tjedan...
nadam se da ćeš ga dobit natrag :friends:
-
Ojebatipasmilumater! Nadam se da će se pronać!
-
Uvesti odsjecanje ruke, ništa drugo ne pomaže.
-
Auff... Sranje, nadam se da će biti pronađen.
-
Ljudska zloba nema granica.. Iako su šanse jako male, držim fige za pronalazak!
-
Long story short, iskopao sam Volva nazad.
Auto je u komadu vise manje, samo sto su svi brojevi sasije izbrisani.
Na brodu sam do drugog mjeseca pa cu onda u Srbiju po auto. Pretpostavljam da ce papirologija biti nocna mora, ali to su sad vec slatke brige.
Poslao sam mailove policiji i CVHu, ali ako netko zna kojim slucajem kakva je procedura nakon kradje, ukucavanja brojeva i slicno neka napise.
Hvala
Pozdrav :drinks:
-
Jedino iskustvo imam kad mi je "limar" izrezao brojeve. Mora se prijaviti na policiji i čekati 2-3 mjeseca da neki eksperti pregledaju auto i dodijele nove brojeve koji se zatim ukucaju mislim na tehničkom. Nadam se da u slučaju krađe to ide brže.
-
Jedino iskustvo imam kad mi je "limar" izrezao brojeve. Mora se prijaviti na policiji i čekati 2-3 mjeseca da neki eksperti pregledaju auto i dodijele nove brojeve koji se zatim ukucaju mislim na tehničkom. Nadam se da u slučaju krađe to ide brže.
Odlično, čestitam!
-
Na čemu? Odustao sam od te procedure i na kraju je krš sprešan. Ili čestitaš kolegi što je našao auto?
-
Drago mi je! Ovo je prava sreća, ne znam koliko ljudi uspije povratit svoj auto u komadu
-
Ponesi papire iz Srbije da je auto bio ukraden, odeš na tehnički, predaš zahtjev za izdavanje novog broja šasije, priložiš slike, papire iz Srbije, dokaz da je auto i prije krađe bio tvoje vlasništvo i to je to. Tehnički ispuni sve, odnesešsve na policiju i u roku od 14 dana će krim tehničari pogledati auto, izdati rješenje i s tim rješenjem ideš na tehnički da ti ukucaju brojeve. Sve skupa 20ak dana i oko 100€ troškova
-
Super prosto ne mogu vjerovati da nakon vise od godine i pol si ga našao,odlično
-
Da, dosta dobar osjecaj vidjeti svoj auto nakon toliko vremena...obradovao sam mu se vise nego rođenju djeteta :biggrin2:
@Boxer: hvala puno na info :drinks: