Ako obrtaljka motora ima čip za pogon kazaljke, onda ima i varijanta da se kao na Opelu kombinacijom određenih nogica čipa spoje na masu, a neke nogice odignu od mase da se dobije pravilan korak kazaljke po skali, a nema nikakvog trimer potenciometra za podešavanje.
Kod mene na Vectri A kada sam stavljao obrtaljku 8000 RPM (Turbo 16V i atmo 16V) umjesto 7000 RPM (atmo 8V), komponente na PCB pločici su bile identične, a razlika je jedino bila da je pojedina grupa nožica na jednoj strani čipa imala drugačiju kombinaciju nožica spojenu na masu.
Kod Peugeota 605 koliko se sjećam također su bili identični elementi na PCB, a korak kazaljke je kompjutorski programiran preko nožica EEPROM čipa i tamo nisi ništa mogao promijeniti, jedino da programatorom uđeš u čip da podesiš korak kazaljke bilo za V6 ili za 4 cilindra ili dizel 6000 RPM, a proizvođač ne daje nikakve podatke o čipu na internetu.