Autor Tema: Instrument tabla sa đirima  (Posjeta: 3899 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #15 : 14 Veljače, 2021, 19:06:15 »
Da, ova oba su različita od mog, vjerojatno su od Mk2 Sierre. Ali. Našao sam, tj imam đirometar od 4 cil Escorta koji ima istu PCB nazad. Probao sam ovako na divlje oba đirometra. Od Sierre ne ide dalje od 4k rpm,od Escorta se vrti normalno do kraja. Sad si mislim, ako bih prelemio ovaj PCB od Escorta na đirometar od Sierre, da li bi to radilo kako treba?
 

Offline werdas

Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #16 : 14 Veljače, 2021, 21:41:56 »
Pa kaj nepase u kuciste?
Zamjenis samo papir i kazaljku da budu iste a ovo ostavi kak je.
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #17 : 15 Veljače, 2021, 10:49:05 »
Ne paše, od Escorta je đirometar drugačiji
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #18 : 19 Veljače, 2021, 10:32:49 »
Evo, da zaključim priču, na kraju sam prelemio PCB od Escortova 4cyl na Sierrin đirometar...
Radi bez greške.
 

Offline werdas

Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #19 : 19 Veljače, 2021, 13:23:42 »
Escort je najbolje prodavan ford pa nis cudno da spasava i ostale fordove.
Bas mi je drago da je uspjelo.
Nisi napisao odkud si uzeo signal za obrtaje?
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #20 : 19 Veljače, 2021, 16:38:44 »
Signal za obrtaje sam uzeo s bobine, s tim da mora biti i onaj mali filter biti spojen u liniji, da pegla signal. Kako je kolega undertaker objelasnio, PCB sa Escortova đirometra daje ispravnu frekvenciju da može raditi na 4 cyl
 

Offline werdas

Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #21 : 19 Veljače, 2021, 17:24:10 »
Supresor si ubacio...možda si mogao s alternatora potegnut pa bi radilo al nebitno sad...samo nek vozi :)
 
The following users thanked this post: Insima_RS

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #22 : 19 Veljače, 2021, 22:58:00 »
Zgodnije je sa bobine, ima dosta mista i lako za spojit. Doduše, kod Sierre u motornom prostoru svugdi ima mista, tako da je u biti svejedno.
Zar nisu za dizele vukli signal s alternatora? Misliš da bi to funkcioniralo i na benzincu?
 

Offline werdas

Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #23 : 20 Veljače, 2021, 00:02:21 »
Mislim da su do neke godine svi vukli signal s alternatora pa su kasnije napravili posebno za benzinca prek edisa i supresora a dizel je i dalje bio prek alternatora...davno sam petljal s tim pa vise nit neznam kaj je di bilo...
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #24 : 20 Veljače, 2021, 02:04:58 »
Mislim da treba imat neki kontakt sa oznakom W na alternatoru il nešto tako... Al šta kažeš, davno je to bilo
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #25 : 18 Listopada, 2021, 03:08:07 »
Ako obrtaljka motora ima čip za pogon kazaljke, onda ima i varijanta da se kao na Opelu kombinacijom određenih nogica čipa spoje na masu, a neke nogice odignu od mase da se dobije pravilan korak kazaljke po skali, a nema nikakvog trimer potenciometra za podešavanje.

Kod mene na Vectri A kada sam stavljao obrtaljku 8000 RPM (Turbo 16V i atmo 16V) umjesto 7000 RPM (atmo 8V), komponente na PCB pločici su bile identične, a razlika je jedino bila da je pojedina grupa nožica na jednoj strani čipa imala drugačiju kombinaciju nožica spojenu na masu.

Kod Peugeota 605 koliko se sjećam također su bili identični elementi na PCB, a korak kazaljke je kompjutorski programiran preko nožica EEPROM čipa i tamo nisi ništa mogao promijeniti, jedino da programatorom uđeš u čip da podesiš korak kazaljke bilo za V6 ili za 4 cilindra ili dizel 6000 RPM, a proizvođač ne daje nikakve podatke o čipu na internetu.
« Zadnja izmjena: 18 Listopada, 2021, 03:23:03 Megatron »
 

Offline Insima_RS

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 384
  • Thanked: 84 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Gornja Brela
  • Vozilo:: Ford Sierra MkI
Odg: Instrument tabla sa đirima
« Odgovori #26 : 18 Listopada, 2021, 13:21:55 »
Ja san ima sriću da sam imao sriću da san ima instrument tablu od Mk3 XR3 koja je imala isti PCB, ali za I4 motor, pa sam ih samo zamijenio. Izvuka sam lakši kraj u ovom slučaju😊