Autor Tema: Kompresor  (Posjeta: 65237 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

d&d

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #30 : 02 Ožujka, 2011, 20:23:28 »
evo slike



 

d&d

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #31 : 02 Ožujka, 2011, 20:32:13 »
Ne znam za sta je bio prije namijenjen al sad ce u jednu manju radionicu gdje će se upaliti maksimalno jednom u danu. Znaci vrlo mala potrosnja zraka.
Pretpostavljam i ja da je PS konjska snaga al mi malo neobično tolki trofazni motor a samo 1.3 kw. Dobro ipak je to napravljeno 1967.
Uzivo izgleda još boje nego na slikama
 

Offline gogot4

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 265
Kompresor
« Odgovori #32 : 02 Ožujka, 2011, 23:26:15 »
Kakav bi kompresor preporučili za hobi lakiranje auta?? Jeli 50l dovoljno? uljni, bezuljni kako li već?
 

Offline dvojka

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1741
Kompresor
« Odgovori #33 : 03 Ožujka, 2011, 00:46:00 »
hobi lakiranje, uljni 50l ti je dosta, s njime ces haubu izlakirat.... a alat na zrak nemres koristiti na njega nit pjeskariti...a opet da ides na 100l ili 200l+ je prevelika razlika u investicijama
vucna sluzba,najjeftiniji prijevozi: 098/9043 358
 

Offline covjek

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 182
Kompresor
« Odgovori #34 : 03 Ožujka, 2011, 09:41:21 »
Samo bi htio napomenuti rizik od krpanja korodiranih posuda kompresora.
http://weldingweb.com/showthread.php?t=48232&highlight=compressor
Welcome to the internet,a place where men are women,women are men and little girls are FBI agents.
 

Offline šarafko

Kompresor
« Odgovori #35 : 03 Ožujka, 2011, 15:21:57 »
Spremnik je popustio na dnu gdje je najjače pojeden od korozije. Prije bilo kakve uporabe nepoznati spremnik treba napuniti vodom i stlačiti na otprilike 20-30% jaci pritisak za svu sigurnost. Ukoliko to prođe može se koristiti. Ispitivanje je dobro ponoviti svake 2-3 godine.
 
P.S. na kompresoru je možda zatajio sigurnosni ventil.
« Zadnja izmjena: 03 Ožujka, 2011, 15:25:19 šarafko »
Prodaja krokodil dizalica, ručnih viličara paletara, autolimarske ručne hidraulike, pumpi i cilindara te hidrauličnih automehaničarskih preša. 091/1680611 instagram: zb_stroj
 

Offline gogot4

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 265
Kompresor
« Odgovori #36 : 03 Ožujka, 2011, 20:27:57 »
Citat: dvojka;221332
hobi lakiranje, uljni 50l ti je dosta, s njime ces haubu izlakirat.... a alat na zrak nemres koristiti na njega nit pjeskariti...a opet da ides na 100l ili 200l+ je prevelika razlika u investicijama


Znači mogao bih na njega samo špricu i eventualno ono za pumpat gume? Nebi mogao pištolj za odvrnit variomat na skuteru, felgu na autu itd?
pozz
 

Offline chaos

Kompresor
« Odgovori #37 : 03 Ožujka, 2011, 21:11:20 »
Citat: dvojka
hobi lakiranje, uljni 50l ti je dosta, s njime ces haubu izlakirat.... a alat na zrak nemres koristiti na njega nit pjeskariti...

Zašto nebi moga koristiti "Alat na Zrak"?
Ja na Hasti 50L/9 bara uredno koristim "Odvijač" (6-bara) , "Grinder" (4-bara) , "Pilu za lim" (4-bara) , "Špricu". Istina tu i tamo zaštuca, ali radi.
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

zac123

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #38 : 29 Ožujka, 2011, 22:29:51 »
ja sam nekad cjelog yugića polakirao s kompresorom od 25 litara bezuljnim
- spojio ga na bocu 200 litara (hidrofor) i pustio 15 min da puni, pa hlađenje zatim opet punjenje i tako do 9 bara
- koristio je dobrih desetak godina
 

zac123

  • Gost
Kompresor
« Odgovori #39 : 29 Ožujka, 2011, 22:32:41 »
pjeskarenje je druga priča
- trenutno imam kompresor 250 litara i diže na 12 bara
- ali slabo pjeskari jer nemože zadovoljit količinu zraka
- mali protok u minuti
 

Offline gogot4

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 265
Kompresor
« Odgovori #40 : 09 Travnja, 2011, 20:51:17 »
Evo ima u bauhausu kompresor povoljno pa da pitam jeli mi ovo dovoljno za npr. ofarbat branik mipa structure bojom, ofarbat donji dio vrata šta je zahrđao itd.. Nadam se da me razumijete i želio bih se malo upustiti u te vode :D

specifikacije: 24l, tlak 10 bar, maks efektivni protok 180l/min, 3.400 O /min, 1 cilindar, snaga motora 1,1kw, napokon 230v/ 50 Hz

bio bih vam zahvalan

pozdrav
 

Offline gogot4

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 265
Kompresor
« Odgovori #41 : 12 Travnja, 2011, 22:21:03 »
Nije moguće da nitko ne zna?
 

Offline Jerry

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1760
  • Lokacija: Omiš
  • Vozilo:: BMW E21
Kompresor
« Odgovori #42 : 12 Travnja, 2011, 22:24:56 »
Sve se to moze bojat malim kompresorom, ali ovisi kakav rezultat zelis.
Vecina ce ti preporucit veci kompresor, sa regulatorom i odvajanjem vlage, boljom spricom sa vise dizni za odredene primjene itd...
” Low mileage original cars are for collecting. High-mileage restored cars are for driving. Low mileage restored cars are for avoiding, because something or several somethings are not right.”
 

Offline gogot4

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 265
Kompresor
« Odgovori #43 : 13 Travnja, 2011, 19:45:23 »
A taj regulator i odvajanje vlage, je li ga imaju ovi od 50l šta su oko 1000kn? i kako mogu znat imaju li to?  I naravno oću moć šrpicat kobit sa time? Oprostite na vama relativno glupim pitanjima ali znatiželjan sam

pozdrav
 

Offline Jerry

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1760
  • Lokacija: Omiš
  • Vozilo:: BMW E21
Kompresor
« Odgovori #44 : 13 Travnja, 2011, 20:01:03 »
Mislim da nemaju, predlozio bih kupovinu veceg polovnog kompresora, po mogucnosti i kvalitetniju spricu(polovnu), i normalno regulator tlaka zraka i odvajac kondenzata. Onda se mozes lagano igrat i lakse naucit kvalitetnije radit.
Rodak je radio dosta stvari sa kompresorom od 50l, ali nije to bas to...
Sve se moze ali... bolje je radit sa kvalitetnijom opremom, jer ces kad tad lagano prijeci sa manjih stvari na vece (prvo komad vrata, pa vrata, pa dio auta itd...:)).
” Low mileage original cars are for collecting. High-mileage restored cars are for driving. Low mileage restored cars are for avoiding, because something or several somethings are not right.”