Iznenadjenje da, senzacija ne.
Ne pretjerano omiljen, nikakav revolucionarni model, nikakvi uspjesi iza i oko njega... masovan auto jednog vremena.
Cak i veliki citrofili ga ne vole, jer je mozda najvise on zasluzan, sto Citroeni vise nisu Citroeni.
Nije ni posebno lijep, dobro nije ni nakaza, ali nikad se nitko nije okretao za njima, a niti nece.
Sam auto ima nekih rjesenja, kojih se niti Ruski dizajneri iz ‘70-tih nebi sjetili, recimo onaj nizak, uski, maleni, tijesni bunker, kojeg si morao dignut jedino sa prljavim branikom ili nebulozna pozicija kamo se smjestao radio uredjaj itd.
A da ne nabrajam tehnoloska rjesenja kojima su pokusali parirati Golfu,
u vec pokrenutoj Golf revoluciji, a kao rezultat gluposti najveci je pokazatelj upravo broj prezivjelih primjeraka sirom svijeta.
Muzeji vec imaju svoje GS-ove ili njihove ekvivalente,
a veliki GS fanovi, minoran ih je broj, imaju ih vec poodavno,
u pravilu to su im auti od Dida, baba, tata i slicno.
Sumnjam da ce se dobit ber upola od trazene cijene.
Neka ga, woooow, je prvo sto sam pomislio...
Prevelika je suma u startu i to ce odmah odbiti potencionalnog kupca.
Sumnjam debelo da ce Europljani nahrliti na ovu robu.
Bas cemo pratit, zanima me.
Bilo bi dobro da ostane kod nas.