Autor Tema: Zastava 101 -'76 godište  (Posjeta: 39751 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Prinz

  • Gost
ljeti vruce zimi hladno,kako god okrenes gadno
« Odgovori #30 : 04 Siječnja, 2013, 14:13:40 »
Lijep autic,bijela boja mu dobro lezi !

E sad ovaj tvoj problem sa grijanjem i hladjenjem.
Svi simptomi ukazuju na to da kroz sistem ne cirkulira dovoljna kolicina vode, odnosno ne onako kako bi trebalo.
Uzrok? Termostat, kamenac,zrak u sistemu, neispravan ventil za grijanje/hladjenje, a najvjerovatnije kombinacija svega navedenog.
Najbolje bi bilo rijesiti to sve odjednom:Ispiranje sistema+novi termostat+novi antifriz,provjeriti ventile,termoprekidac i onda mora sljakat !
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #31 : 05 Siječnja, 2013, 08:59:26 »
Citat: Alfaludak;361868
cek, a ti nisi onaj decko koji je kod mene bio sa spustenim?????

Ne :ne: nisam.
 

Offline Ante V8

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #32 : 05 Siječnja, 2013, 09:19:48 »
Lijep stojadin,a i vrsnjaci smo.On iz tvornice,s ja iz rodilista.Hahahaha.Super je ocuvan.Sto se tice tvog problema garant je zacepljen unutarnji kiler od kabine.Probaj ga skinuti i isprat sa blagom otopinom solne kiseline ili cak sa vinskim octom.Sto posto je zacepljen od kamenca.
Definicija Demokracije:
Pošalješ čovjeka u p.m.. i on ide kud je njega volja!
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #33 : 05 Siječnja, 2013, 09:38:51 »
Citat: Prinz;362411
Lijep autic,bijela boja mu dobro lezi !

E sad ovaj tvoj problem sa grijanjem i hladjenjem.
Svi simptomi ukazuju na to da kroz sistem ne cirkulira dovoljna kolicina vode, odnosno ne onako kako bi trebalo.
Uzrok? Termostat, kamenac,zrak u sistemu, neispravan ventil za grijanje/hladjenje, a najvjerovatnije kombinacija svega navedenog.
Najbolje bi bilo rijesiti to sve odjednom:Ispiranje sistema+novi termostat+novi antifriz,provjeriti ventile,termoprekidac i onda mora sljakat !

I meni se čini da je to jedino rješenje i to ću morati napraviti krajem zime.
Prvi put kad se pregrijao bilo je 38-40°C, pa sam mislio star je auto, prije toga nije bio dugo registriran i vožen, vreo dan...međutim kad sam vidio šta je izbacio u posudu, doslovce mulj, blatnjavu smeđu vodu....katastrofa. Kad je bio na farbanju, pored još nekih sitnica, pročišćen je rashladni sistem, ulivena nova tekućina, a na povratku kući, nakon cca 45 km vožnje, prokuha mi na otvorenoj cesti pri temperaturi 17-18°C. Kad se ohladio, ostatak od 25 km je odradio bez greške. Majstori se kunu da je sve očišćeno, da nije ostalo zraka, da termostat radi....Kad sam ga vozio na farbanje, tu istu dionicu od 70-ak km prošao sam bez ikakvih problema, pri sličnoj vanjskoj temperaturi. Niti jednom ga nisam forsirao, vozim ga u skladu s njegovim godinama.
Otac je imao novo kupljenu 101 L od 1977-1990 i znam da taj auto nikad nije stao radi toga što se pregrijao. Stao je zbog vode u razvodnoj kapi, probušene gume, ali nije bilo drugih mehaničkih kvarova. Kakva god bila kvaliteta Zastave/Yuga, ne znam nikoga kome je auto stao zbog toga što se pregrijao.
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #34 : 05 Siječnja, 2013, 09:54:21 »
Citat: Ante V8;362595
Lijep stojadin,a i vrsnjaci smo.On iz tvornice,s ja iz rodilista.Hahahaha.Super je ocuvan.Sto se tice tvog problema garant je zacepljen unutarnji kiler od kabine.Probaj ga skinuti i isprat sa blagom otopinom solne kiseline ili cak sa vinskim octom.Sto posto je zacepljen od kamenca.

:palac: sva trojica smo vršnjaci. Sad ćemo vidjeti tko dostojanstvenije stari :D
 

Prinz

  • Gost
Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #35 : 05 Siječnja, 2013, 23:35:42 »
To što se majstori kunu da je sve napravljeno- mačku za rep!
Oni šarafaju po tvom stojadinu jer ih za to plaćaš, ili iz usluge nebitno, a ti ćeš to odraditi jer voliš svoja kola!

Ako sa mehanikom baš i nisi na "domaćem terenu",to te ne treba obeshrabriti jer sistem hlađenja nije sveto pismo, već obični transport toplinske energije sa točke A na točku B,odnosno sa bloka i glave motora u hladnjak, a u hladnjaku se događa prijenos energije sa vode na okolni zrak,pa ta voda sa nešto manjom temperaturom ponovo cirkulira u blok gdje ponovo preuzima energiju sa motora i tako u krug. Znači i motor sa vodenim hlađenjem hladi se ustvari zrakom, a voda samo transportira energiju.Npr. ova teorija sa začepljenim hladnjakom u kabini ili neispravnim ventilom za grijanje kabine. to ćeš najbolje provjeriti tako da odvojiš dva crijeva koja iz motornog prostora vode u kabinu, i u jedno uguraš crijevo s kojim inače zalijevaš vrt,i onda polugicu za grijanje/hlađenje staviš na "plavo",u tom slučaju na drugom kraju ne smije izlaziti voda, kada staviš na "crveno" onda mora! Ako je tako onda staviš kvačicu pod ispravno,a ako nije, tražiš gdje je problem. U svakom slučaju želim ti reći da to odradiš sam,jer onda znaš šta si i kako napravio,bez da ti se netko u nešto kune.
Vidim da ti je na avataru Mr. No. ako ti je on uzor,onda nema brige,zamisli u kakve se on avanture upuštao,i uvijek sve dobro svrši. Tu i tamo plavo oko, izbušen pajper,ali nema veze. ;)

Pitaš kakva je kvalitata Zastave-solidna! U svakom slučaju taj motor je u vrijeme kad se pojavio na tržištu konstrukcijski bio daleko ispred konkurencije,čak i tzv, premium marki,a još uvijek nije zastario.

Inače Stojadin je opjevan u pjesmi jedne bosanske izvorne grupe. Pa kaže nešto kao: "Vozim našem starog Stojadina - u njega je najbolja mašina - osam litri njemu more biti,a sa drugom moreš se voziti".

Znači kupovina stojadina je bila pun pogodak !!!
Pozdrav!
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #36 : 16 Veljače, 2013, 18:44:51 »
Danas sam naišao na( meni osobno) zanimljiv filmić, pripovjedač je ajme monoton, ali zelenko je odličan....


http://www.youtube.com/watch?v=nKMjiDoJlgA


...zna li netko od Vas gdje se i po kojoj cijeni u HR mogu kupiti ovakve gume s bijelim rubom? Ili se radi o bijelim obručima na običnoj gumi?
Kakva su Vaša iskustva sa obručima?
 

Offline MateoPahljinaZ128

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1557
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Otok Rab
  • Vozilo:: Zastava 128 i Zastava 101
Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #37 : 16 Veljače, 2013, 18:54:21 »
to su ti obruči,a imaš ih za kupit na njuškalu,ja ih isto planiram stavit na svog stojadina
http://www.njuskalo.hr/oldtimer-dijelovi/bijeli-obruci-gume-12-16-oglas-4063119
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #38 : 16 Veljače, 2013, 20:58:13 »
Hvala Mateo! Pretpostavljao sam da su obruči...ali potvrda mišljenja uvijek dobro dođe :)
Ranije sam gledao te oglase, ali me zanima i to kako se ponašaju uz gumu? Da li se bočna stranica troši ili taj ring služi i kao zaštita, a ne samo ukras? Koje dimenzije guma staviti?
Zato me zanima mišljenje ljudi koji imaju ili su imali iskustva s obručima...
 

Offline MateoPahljinaZ128

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1557
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Otok Rab
  • Vozilo:: Zastava 128 i Zastava 101
Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #39 : 17 Veljače, 2013, 16:38:03 »
ja mislim da dimenzija guma ne igra ulogu jer se to ajmo reć priljepi uz gumu,bitno da nije niskoprofilna.
staviš na standardne stojadinove gume.

a sad dali se troši na to nebi znao odgovorit:D
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #40 : 28 Ožujka, 2013, 21:26:16 »
Danas sam skužio da sam ga zadnji put natenkirao do vrha krajem 11/2012...i još uvijek imam 1/4 spremnika. Reklo bi se, troši kao moderni dizeli...
E sad...druga stvar je to što sam od tada napravio nekih 200km uz povremena zimska paljenja u garaži....:D
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #41 : 14 Travnja, 2013, 21:05:08 »
S obzirom da i dalje privlači poglede, mladih i starih gdjegod idem s njim, danas sam ga uglancao, izvana i iznutra, onako kako i treba nakon zime, otišao na vožnju od 50-ak km i....ponovo se dogodi ista stvar. Pregrijao se... 
Prije par tjedana su stavljeni novi termoprekidač i slavinica grijača kabine, grijanje/hlađenje sad radi, polugica kod filtera zraka je prebačena na "hladno", sve drugo je ok, ali i dalje mi ostaje problem pregrijavanja na otvorenoj cesti. Sve je dobro dok brzina ne prijeđe 85 km/h. Nek' sam ga duže vozio konstatnom brzinom od 90-95 km/h, žaruljica temperature jedva dočeka da se upali. Po gradu i na kraćim relacijama dok su brzine niže, sve ok. Pozitivno u svemu tome je što mi tekućina više ne ključa, i sve mi je izgledalo normalno nakon što sam stao i podigao haubu, čak počinjem sumnjati na lampicu, ne znam...
Možda je to njegov način da mi kaže "imam ja godina, lakše malo...stignemo"
Slike su nastale u trenucima hlađenja na putu iz Aljmaša...




« Zadnja izmjena: 24 Ožujka, 2016, 11:01:07 Jerry Drake Mr No »
 

Offline Emil Kž

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 335
Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #42 : 14 Travnja, 2013, 22:24:07 »
čuj ,a možda ga jebe felipe massa.
inače stojadin je fantastičan. žal mi je kaj mi je promaknul dok se prodaval, al valjda ga je sudbina dodjelila tebi.
samo uživaj u stojki , pazi ga i mazi
 

Offline Jerry Drake Mr No

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #43 : 14 Travnja, 2013, 23:31:14 »
Hvala Emile!  :gosp:  ...uživam i ovako, ali ima još par sitnica koje treba doraditi da sve bude tip-top.
 

Offline tempo gti

Zastava 101 -'76 godište
« Odgovori #44 : 14 Travnja, 2013, 23:42:10 »
po meni ti bi trebal vuru promijenit i maknut se s te lampice za tempu na skalu da imas moj savjet :) inace auto svaka cast samo naprijed
vozim zastava tempo 1.3 efi
ZASTAVA the best cars of al time






[/URL]