To što se majstori kunu da je sve napravljeno- mačku za rep!
Oni šarafaju po tvom stojadinu jer ih za to plaćaš, ili iz usluge nebitno, a ti ćeš to odraditi jer voliš svoja kola!
Ako sa mehanikom baš i nisi na "domaćem terenu",to te ne treba obeshrabriti jer sistem hlađenja nije sveto pismo, već obični transport toplinske energije sa točke A na točku B,odnosno sa bloka i glave motora u hladnjak, a u hladnjaku se događa prijenos energije sa vode na okolni zrak,pa ta voda sa nešto manjom temperaturom ponovo cirkulira u blok gdje ponovo preuzima energiju sa motora i tako u krug. Znači i motor sa vodenim hlađenjem hladi se ustvari zrakom, a voda samo transportira energiju.Npr. ova teorija sa začepljenim hladnjakom u kabini ili neispravnim ventilom za grijanje kabine. to ćeš najbolje provjeriti tako da odvojiš dva crijeva koja iz motornog prostora vode u kabinu, i u jedno uguraš crijevo s kojim inače zalijevaš vrt,i onda polugicu za grijanje/hlađenje staviš na "plavo",u tom slučaju na drugom kraju ne smije izlaziti voda, kada staviš na "crveno" onda mora! Ako je tako onda staviš kvačicu pod ispravno,a ako nije, tražiš gdje je problem. U svakom slučaju želim ti reći da to odradiš sam,jer onda znaš šta si i kako napravio,bez da ti se netko u nešto kune.
Vidim da ti je na avataru Mr. No. ako ti je on uzor,onda nema brige,zamisli u kakve se on avanture upuštao,i uvijek sve dobro svrši. Tu i tamo plavo oko, izbušen pajper,ali nema veze. ;)
Pitaš kakva je kvalitata Zastave-solidna! U svakom slučaju taj motor je u vrijeme kad se pojavio na tržištu konstrukcijski bio daleko ispred konkurencije,čak i tzv, premium marki,a još uvijek nije zastario.
Inače Stojadin je opjevan u pjesmi jedne bosanske izvorne grupe. Pa kaže nešto kao: "Vozim našem starog Stojadina - u njega je najbolja mašina - osam litri njemu more biti,a sa drugom moreš se voziti".
Znači kupovina stojadina je bila pun pogodak !!!
Pozdrav!