Autor Tema: Fiat 500 1966 g.  (Posjeta: 28239 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline asconaextreme

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #15 : 08 Travnja, 2020, 15:13:24 »
sriće i pameti nemam  :big_boss:
palo je probno iskapanje i čini mi se da ga kit i plastika drže na okupu :shok:

















debljina kita na mjestima je izražena u centimetrima  :focus:
donji postroj vozila još nije pregledan  :no: :no: :no:
najeba sam u svakom pogledu  :mad:
 

Offline jeep frik

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #16 : 08 Travnja, 2020, 15:22:22 »
Sad ga jebi nema povratka! :biggrin:

Offline ivmatic86

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #17 : 08 Travnja, 2020, 17:43:22 »
E, da nisi prčka, nebi ni sazna. Sad ga najbolje ponovo zakeljit kiton i vozi :dntknw: A kit je i dobra termoizolacija, pogotovo na krovu.  :rofl:
Sad bome imaš posla.
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline asconaextreme

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #18 : 08 Travnja, 2020, 17:45:39 »
da nije od pok.brata završija bi ko ukras na zidu ili fotelja  :yes:
 

Offline ivmatic86

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #19 : 08 Travnja, 2020, 17:58:24 »
Onda sritno i samo jako. Dobro to sredi  :borac:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #20 : 08 Travnja, 2020, 21:37:37 »
Konačno je dočeka svoj red za obnovu :big_boss:
Kod nas se dokotrlja od 2001 g.
Pok.brat je trampija apriliju 125 enduro za njega.
Vozija se po Sinju i bio je bile boje sa crnim flekama(dalmatinac)
Opituran je u žuto i vožen do 2005g.
Motor i getriba su od pegle (fiat 126)
Brat je partija u nebeske visine a žućo je osta meni u nasljeđe
Par slika prije početka radova  :koo-koo:


Žućo je fora, ali je iskemijan s dijelovima prethodnih i narednih serija i ne mislim ništa loše, da pače dao si je truda.
Ne znam što ti piše u papirima, ali model L "Lusso" nije sigurno ako je tvoj iz '66 jer se Lusso pojavio tek '68 i onda je dobio cjevaste prečke na prednjim i stražnjim branicima, plastičnu crnu armaturu i drugačiju instrument tablu i još neke detalje da ih ne spominjem. Po papirima bi trebalo pisati Fiat 500, a onda ga je tvoj brat ili prethodni vlasnik dogradio opremom sa 500L, mehanikom od Peglice i naravno debelim kitom. ;D
 

Offline jeep frik

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #21 : 08 Travnja, 2020, 21:57:47 »
Megatrone  mislim da covjeka zabole to sto je iskemijan i nije L! :biggrin:

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #22 : 08 Travnja, 2020, 22:35:28 »
Ušminkan je i dograđen kao L, i stilski je dograđen originalnim Fiatovim dijelovima, ali nije izvorno L.
Prednji žmigavci imaju eloksirane aluminijske rubove, a to su imali stariji kontraši 500 D.
Stražnji kromirani nosač lampe registracije je od Fiat 600 kontraša i od Fiat 600 Multipla jer je od pravog aluminija i ima drugačiji reljef, pošto su od '65 kada je 500tak dobio normalno suvremeno otvaranje vrata počeli štedjeti i raditi nosač lampe od kromirane prozirne plastike koja abšisa i požuti i ljudi onda obično stavljaju od aluminija od starijih Fiatovih modela.
Iznutra nije diran i nije preinačen u "L" koliko sam pohvatao.
« Zadnja izmjena: 09 Travnja, 2020, 20:32:05 Megatron »
 

Offline asconaextreme

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #23 : 09 Travnja, 2020, 09:35:53 »
pazi ovako : papira od auta nema,koji je model nije me briga,napravit ću ga samo radi sentimentalne vrijednosti  :hi:
 
The following users thanked this post: ivmatic86, goran16v, jeep frik

Offline spitfire MK1

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 808
  • Thanked: 67 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: čakovec
  • Vozilo:: triumph spitfire MK1, tomos automatic A3ML
Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #24 : 09 Travnja, 2020, 12:08:53 »
Tako i treba, a ne sumnjam da bude na kraju limarski, mehanički i optički super. Sigurno bude i brži je će biti lakši!  ;D
 

Offline asconaextreme

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #25 : 09 Travnja, 2020, 14:41:39 »
sad smo malo unutar vozila,mora sam iseliti kućne ljubimce  :yes:
ima starih zakrpi koje će se dotjerati :cool:













 

Offline gruđo

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #26 : 09 Travnja, 2020, 14:50:22 »
Malo je to auto, raskopaj ga u šaraf i od nule slaži.
 

Offline asconaextreme

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #27 : 09 Travnja, 2020, 15:12:45 »
s obzirom da nema papira vozila,nema ga tko vozit,prednja desna strana
razbijena malo više,bio na livom boku neznam koliko je pametno detaljno ga odradit :dntknw:
 
The following users thanked this post: gruđo

Offline ivmatic86

Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #28 : 09 Travnja, 2020, 16:25:36 »
Pa sad kad si se več uvalija  :dntknw: Kako kaže jedan moj prika: "kad je bal, nek se i princeza jebe!"
Možda najbolje pošteno odradit. Papiri se rješe… Ali razmisli o njima i broju šasije prije nego počmeš kidat/zavarivat komade lima  :whistle2:
Yugo je više od vozila, to je statusni simbol!
 

Offline Megatron

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 440
  • Thanked: 15 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kvarner
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Fiat 500 L 1966 g.
« Odgovori #29 : 09 Travnja, 2020, 20:29:16 »
Ozbiljno si se prihvatio posla i bilo bi šteta da ga se ne može registrirati kad se složi.

Nisam pravnik, možda je netko pametniji, ali ako kažeš da je tvoj pokojni brat mijenjao Apriliju 125 Enduro za Fiat, sigurno su nekakav ugovor potpisali kod bilježnika gdje jedan primjerak ostaje kod bilježnika, jedan kod kupca i jedan kod prodavača. Znači jedino da saznaš kod kojeg bilježnika su potpisivali ugovore, pa da ti bilježnik izda ovjerenu kopiju iz svog arhiva ili ako znaš kod koga je Aprilia završila, pa da od njega ovjeriš kopiju ugovora kod bilježnika.