Autor Tema: Pjeskarenje vs konvertor hrđe  (Posjeta: 16499 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline chaos

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #15 : 11 Svibnja, 2018, 13:01:29 »
Citat: OVERDOSEDSPEEDJUNKIE
ali ako ti je kompletan komad metala dubinski zahrđao, možeš ga čistit do besvjesti, ispod je opet hrđa.

Nije, ako se potopi u kiselinu.

Nakon toga u roku max. 30-40 min treba zaustaviti doticaj zraka (čitaj kisika)  i metala.
To može i konverter, a može i bilo koji 2komponentni temelj.

Onaj vama omiljeni 2k zeleni mobihel je slab na neke Hempelove i Glasurit 2k boje!
ko' nemoš popraviti ćekičem ... sigurno je problem sa letrikom!
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #16 : 11 Svibnja, 2018, 13:07:26 »
Ma nisam ni mislio da "nestane". Površinsku odvojivu hrđu otkloniš mehanički, ali ako ti je kompletan komad metala dubinski zahrđao...

Ovo što je Chaos kvotao te, ja sam previdio...

Ruzina/hrđa kao dubinska hrđa - NE POSTOJI.
Ona je uvijek na površini, ma koliko bila duboka rana.

Sa dobrim adekvatnim alatima svaka ruzina/hrđa se može uklonit.
Nema je koja se ne može ukloniti.
 

Offline izigoing

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #17 : 12 Svibnja, 2018, 00:17:58 »
Odlicni savjeti.. hvala kolega po moru
U mene gelcoat pa neznam puno o ruzini 😉🤣
I ja sam razumija princip blize Overdozovom..  hvala na ispravku :)

Morat cu mestra detaljnije ispitat o tim limarskim radovima i planu...
 

Offline jonge

  • Veteran member
  • ****
  • Postova: 431
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Kastela - Split - Solin
  • Vozilo:: Fiat 128 sc
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #18 : 12 Svibnja, 2018, 12:55:42 »
Sve šta se pobrusi, ispjeskari ili ispiketa dobro odradi posao, ali ostanu male pukotine u kojima je ruzina, i tu nastupa Rust remover, i on se kemijski veže na željezninoksid, i dosta smanji mogućnost pojave ruzine tj. sporogoreći požar, ukloni se kisik, i požar se gasi, tj spriječi se dotok.
Zato je Rust remover dobar jer štiti od oksidacije dok se promet ne nanese.
Naravno cinćanje je najbolje, ili kad bi moga karoseriju potoćat u bazen piture i pustite da se osuši

Poslano sa mog S41 koristeći Tapatalk

 

Offline petak

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #19 : 15 Svibnja, 2018, 09:14:05 »
Ajde da priupitam pametnije i iskusnije od mene.

Kako se riješiti ruzine u šupljinama u koje se ne može pristupiti. U šupljinu u koju ne možeš ni prst gurnuti kako treba, a iz nje curka ruzina.
Ajmo reći da imaš cijev (karikiram) fi20-25mm izvana je super uređena i ruzine nema, ali iznutra curka ruzina.

Kako to zaštititi?

Ili s čim tretirati da se ta ruzina "ubije"?

Šta napraviti da spasim "cijev" od daljnjeg propadanja?

Da se razumijemo dostupne površine nisu nikakav problem i njih sam riješavao na način da sam ogolio do zdravog lima, premazao "rust converterom", pa temeljna, pa boja.
Ali ovakve male uske, nepristupačne šupljine su mi problem.

Hvala na odgovoru kakav god bio!

R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #20 : 15 Svibnja, 2018, 11:12:30 »

Da se razumijemo dostupne površine nisu nikakav problem i njih sam riješavao na način da sam ogolio do zdravog lima, premazao "rust converterom", pa temeljna, pa boja.
Ali ovakve male uske, nepristupačne šupljine su mi problem.


Evo, način upotrebe i namjena rust convertera je u ovom gore citatu.
Mada, već su neki u ovoj temi to isto rekli, jel...

Ajmo dalje.
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #21 : 15 Svibnja, 2018, 11:31:36 »

Ajde da priupitam pametnije i iskusnije od mene.

Kako se riješiti ruzine u šupljinama u koje se ne može pristupiti. U šupljinu u koju ne možeš ni prst gurnuti kako treba, a iz nje curka ruzina.
Ajmo reći da imaš cijev (karikiram) fi20-25mm izvana je super uređena i ruzine nema, ali iznutra curka ruzina.


Nisam baš nešto extra pametan, ali 20 godina borim se sa ruzinom. Profesionalno.

Već sam spomenuo water blasting, ili hydro blasting. Dakle, udarat na neprijatelja sa vodom.

U off shore industriji je to itekako zastupljeno, kod klasičnih brodova dosta manje.
Off shore (platforme) koriste na tisuće cijevi koje moraju iznutra biti savršeno čiste.
Tu tada dolazi do izražaja taj water blasting. Sa time zadnjih 7-8 godina radim.
Tu se radi o maksimalno jakim i snažnim ajmo reć mini washevima.

Samo da napomenem da je toliko jako da može otkinut čovjeku prst, ili bar probit do kosti.
Ukoliko pogledate ovaj video, vidjet ćete da rukovatelji tih mašina to izuzetno poštuju.
Ovakve jake mašine nisu za tanke auto limove, ali postoje i slabije takve machine.
Sa njima nisam nikad radio, ali sa ovima iz videa gotovo redovno.
Nema rupice iz koje ovaj stroj neće 'ubiti boga u ruzini'.
Također onaj vrh na pištolju, nozzle, kako se to kaže, nije kao na miniwash, dosta je oštriji udar vode.
Postoje i jako dugački pištolji, ali i takozvani rabitti (zečevi) za ući u dubinu cijevi.
Pogledat na videu na 6.00





 

Offline petak

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #22 : 15 Svibnja, 2018, 11:37:14 »
Romyo.....super su ovi filmići što si ih stavio, vrlo efikasan način riješavanja ruzine, ali većini jako nedostupni......

Ja imam konkretan problem koji bi volio riješiti, a neznam kako.....ruzina na nepristupačnim mjestima........zato pitam....

R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #23 : 15 Svibnja, 2018, 11:49:40 »
Petak kužim te, nije ovo tu za aute limove i auto cijevčice.  :hi:

Neznam, ali eto bar da ekipa zna pa neka odgugla waterblasting ili hydroblasting,
jer postoje i slabije ovakve stvari za slabije limove...
Kad sam bio na tečaju za rukovatelja ovog čuda, (obavezno se treba imat certifikat za ovo),
pa sam vidio da ima i slabijih ovakvih mašina, za auto industriju i slično.
 

Offline petak

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #24 : 15 Svibnja, 2018, 11:55:47 »
I sam sam u brodogradnji pa znam za hrpu tih uređaja, kako rade i što mogu ali ne mogu se primjeniti na tanke limove autoindustrije.
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #25 : 15 Svibnja, 2018, 13:02:50 »
Mislim da je takva mjesta nemoguće totalno očistit bez otvaranja. Npr. pragovi, čime ćeš ih iznutra očistit do lima? Čak i da se može očistit treba to smeće izbacit van.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3877
  • Thanked: 53 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #26 : 15 Svibnja, 2018, 13:15:52 »
Pragovi se otvore.
Auto se ispjeskari.
Stavi se u kiselinu i onda se umoci u boju.
Ako se to nemoze onda bi ja kao sto cu i napraviti na alfi,uspricatu rust converter,pa epoxy temelj,pa boja i vosak.
Ili bez boje,samo vosak na 2k temelj.
Pa dok traje.
Da usporim hrđu.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline romyo

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #27 : 15 Svibnja, 2018, 13:16:07 »
Mislim da je takva mjesta nemoguće totalno očistit bez otvaranja. Npr. pragovi, čime ćeš ih iznutra očistit do lima? Čak i da se može očistit treba to smeće izbacit van.

Da, neka je mjesta (uvjetno rečeno) nemoguće očistiti a da se ne otvaraju/ne režu.
Razni zatvoreni kockasti profili i slično.

Manje sitnije cijevi/cijevčice mjenjaju se, hebi ga... Petak, misliš na šasiju ? Čišćenje iznutra ?
Ako na to se misli, onda extra dugačak pištolj prikopčaj na mini wash i šibaj.
Veči dio smeća i ruzine na onaj drugi kraj će otići zasigurno. Ako je drugi kraj otvoren.

 

Offline petak

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #28 : 15 Svibnja, 2018, 13:27:35 »
Radi se o B stupu kabine
nema dugo da sam primjetio nekakve crvenkaste tragove na spoju B stupa i praga kabine.
Vjerujem da ruzina nije uznapredovala (nevidim opasno stanje kad gurnem endoskop unutra) ali površinska ruzina je tu.

Ideja mi je na špricu unutra ubaciti rust converter i onda obilato zaliti voskom za šupljine.

Šasija mi je dobra jer je prije nekih 5 godina otvaran pod i zamjenjeni su kompletni pragovi od početka do kraja, i zaštičeni. Isto se mislim sad nakon pet godina ponovo ušpricati vosak unutra. čisto onako.
« Zadnja izmjena: 15 Svibnja, 2018, 13:40:07 petak »
R5 GTE 1.7i 69kW C409 F3N-702 JB3-033   R4 GTL 1.1  25kW 1128 688D7/12   Laguna II 1.6 16V 79kW KG0A K4M-710 JH3-005   Espace IV 2.0 dci 127kW JK03 M9R-760 PK4-005   NO LOGO je najpoželjniji logo jer sugerira da prave vrijednosti prepoznaju samo oni najupučeniji
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

Odg: Pjeskarenje vs konvertor hrđe
« Odgovori #29 : 15 Svibnja, 2018, 13:32:25 »
Pragovi se otvore.
Auto se ispjeskari.
Stavi se u kiselinu i onda se umoci u boju.
Ako se to nemoze onda bi ja kao sto cu i napraviti na alfi,uspricatu rust converter,pa epoxy temelj,pa boja i vosak.
Ili bez boje,samo vosak na 2k temelj.
Pa dok traje.
Da usporim hrđu.

Ali ako imaš dablji sloj hrđe koju mehanički nisi očistio rc ti neće pomoći. I ja bi treba očistit prag koji mi je debil vulkanizar otvorio, ali nešto sumnjam da to mogu obavit kako treba, do golog lima pa nalupat sva moguća zaštitna sranja. I opet kad neko popika prag sve će se to unutar rastopit, oljuštit, spalit.....Trebali su aute od inoxa radit, kao Deloriena.
NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.