Autor Tema: Aparat za varenje  (Posjeta: 153554 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Looka-zg

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 7301
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb - Maksimir
  • Vozilo:: Hillman Avenger mk1 1971.
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #510 : 04 Studeni, 2018, 15:44:36 »
Znaci posluzio bude ... posto je bio for free i uz njega jos Linde maska za varenje ona automatska,glupo bilo odbit a NOVI je jednom sproban,a za debele profile imam na elektrode aparat

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3482
  • Thanked: 22 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #511 : 04 Studeni, 2018, 18:22:30 »
Za limariju na autu ok.
Za neku ogradu ok.
Za halu raditi nist od toga.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline Megatron

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 209
  • Thanked: 3 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #512 : 04 Ožujak, 2019, 14:50:06 »
Taj Varstroj je sigurno na klasični transformator, drugim riječima zastarjela tehnologija, a i težak je. Jedina prednost mu je da se ne može pokvariti jer nema nikakve elektronike. Što duži produžni kabel staviš, to će ti aparat biti slabiji, tako to bude kod transformatorskih aparata. Poklonjenom konju se ne gleda u zube.

Ja imam inverterski i već je i moj zastario pošto novi imaju opciju pulsno zavarivanje, moj nema, nema sinergijsko podešavanje voltaže sa žicom i brzinom žice itd. sve moram sam, a digitalni je.

Postoje puno bolji aparati danas na tržištu.
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3482
  • Thanked: 22 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #513 : 04 Ožujak, 2019, 19:47:35 »
Daj mi objasni zasto bi sa duzim produznim bio slabiji.
Koliko ti produznog korististis.
Zasto inverter nebi bio slabiji i kako bi s njime mogao na tom istom produznom variti?
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline Megatron

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 209
  • Thanked: 3 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Zagreb
  • Vozilo:: Olupina
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #514 : 04 Ožujak, 2019, 20:26:15 »
Mislim na produžni 50m, 100m... Moraš paziti da je presjek vodiča produžnog deblji ili najmanje isti kakav je na aparatu.

Inverterski aparati ne pate od produžnih i uvijek daju istu snagu na elektrodi, oni malo drugačije rade i ne pate od pada napona na mreži jer se sve kontrolira elektronikom i rade na principu visokofrekventnih transformatora svičerskom tehnologijom. Unutra je elektronika i visokofrekventni transformatori malih dimenzija i zato su jako lagani, možeš ga podići jednom rukom.

Kod ovih prastarih švas aparata bilo MIG/MAG ili REL jako su teški i napon i struju naštimavaš šarafljenjem tako što uvlačiš ili izvlačiš jezgru transformatora i na taj način eliminiraš namotaje koji su izvan jezgre i na taj način naštimavaš struju i napon po želji ili kod nekih aparata imaš mehanički grebenasti prekidač ili kombinaciju dva prekidača kojima dodaješ ili eliminiraš namotaje u transformatoru da dobiješ željenu snagu.
 

Offline Igor V.

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 3482
  • Thanked: 22 times
  • Spol: Muški
    • OTK Ivanić
  • Lokacija: Kl. Ivanić
  • Vozilo:: AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #515 : 04 Ožujak, 2019, 20:38:20 »
A kod inverterskog kada je taj isti produzni preslabog presjeka izbaci osigurac ili se pregrije kabel. Da bi dobio xy snagu trebas i napon i struju.
Ako napon pada struja raste.

Nesmije doci do pada napona da bi ti osjetio da slabije vari jer tada krivo radis.
Ja dobro znam kako to radi jer mi je to struka.
Zato sam i pitao sto i kako s produznim radis.
Znaci mora biti sve kako treba i nema problema s obicnim transformatorskim aparatom.
Kod njih jedino diode odlaze.
AR Giulia 1300 TI ; Fiat 128 Sport Coupe ; Autobianchi A112 ELITE
 

Offline sportiva.t35.com

Odg: Aparat za varenje
« Odgovori #516 : 22 Svibanj, 2019, 22:19:39 »
Kod ovih prastarih švas aparata bilo MIG/MAG ili REL jako su teški i napon i struju naštimavaš šarafljenjem tako što uvlačiš ili izvlačiš jezgru transformatora i na taj način eliminiraš namotaje koji su izvan jezgre i na taj način naštimavaš struju i napon po želji ili kod nekih aparata imaš mehanički grebenasti prekidač ili kombinaciju dva prekidača kojima dodaješ ili eliminiraš namotaje u transformatoru da dobiješ željenu snagu.

MIG/MAG aparati imaju konstantni napon dok REL aparati imaju konstantnu struju. Dva različita koncepta napajnaja. To dali MIG/MAG aparat ima trafo ili je inverterski ne znači da je jedan bolji od drugoga. Ovi sa transformatorom su sigurno0 lakši za popravak i teži za nosit ;) Kod REL aparata je druga priča. Sve ovisi za što ti treba i koje elektrode se koriste s njime. Najbitni podatak kod aparata za zavarivanje je intermitencija, odnosno  omjer vremena rada i vremena koj treba da se aparat ohladi da bi se ponovno mogao koristit.
Moj YouTube kanal. Auti, motocikli, utrke ...  https://www.youtube.com/channel/UCNfdsS80-5KNzAzRtTRQwFA i  Moj Instagram