Autor Tema: BMW 633CSi restauracija  (Posjeta: 22498 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #225 : 03 Listopad, 2019, 08:41:37 »
Lipo, lipo, čestitam, koliko koštaju, prid godinu dana je jedan prodava Hartgeove polovne za 3000 kn.
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 175
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #226 : 03 Listopad, 2019, 20:47:32 »
Lipo, lipo, čestitam, koliko koštaju, prid godinu dana je jedan prodava Hartgeove polovne za 3000 kn.

Schmiedmann, mislim oko 290e sa postarinom i paypal fees
 

Offline Bellof

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #227 : 04 Listopad, 2019, 09:03:37 »
Znači ostatak motora ostaje serijski samo ćeš mu dat da lakše diše?
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 175
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #228 : 04 Listopad, 2019, 10:19:23 »
Znači ostatak motora ostaje serijski samo ćeš mu dat da lakše diše?

Ne, elektrika ide na Motronic 1.0 i ovaj komp umjesto običnoga https://e28goodies.com/motronic-1-stunt-double-faq/

Znači iz vana izgleda sve kako treba ali se treba stavit rpm senzor (na zvono getribe), senzor radilice (naprijed) wide range lambda i unutar AFM-a ide cijev i senzor protoka zraka umjesto dosadašnjih vrata.
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 175
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #229 : 09 Listopad, 2019, 19:43:37 »
Linearni tps na L-jetronic klapni, samo jos adapter gore mora






Stari je imao samo 0 ili skroz, za novi ECU ne paše. Tehnički se može ostavit al onda komp mjeri samo koliko zraka prolazi kroz senzor protoka pa je sporiji odaziv



Vodilice stakla i odabir podizača





Nakupine dijelova sve sam zakrčio




 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 175
  • Thanked: 1 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #230 : 17 Listopad, 2019, 19:52:05 »
Kontrola i farbanje anlasera






633 je imao zamašnjak od 7.8kg (najlakši) al u uvom srebrnom je bio neki olakšani sa 6.8kg pa ću ubacit njega (desni)



Konvertirat ću dizne od M52 (4 rupe) na ovaj sistem, sve gumice i držač pašu samo moram smislit kakvu granu zbog prilljučka



Cijevčice


 

Online Žein

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #231 : 18 Listopad, 2019, 11:01:11 »
Inace ti na te motore mecu dizne od 1.8is-a...........tri rupe
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri