Autor Tema: BMW 633CSi restauracija  (Posjeta: 30899 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bellof

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #225 : 03 Listopad, 2019, 08:41:37 »
Lipo, lipo, čestitam, koliko koštaju, prid godinu dana je jedan prodava Hartgeove polovne za 3000 kn.
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #226 : 03 Listopad, 2019, 20:47:32 »
Lipo, lipo, čestitam, koliko koštaju, prid godinu dana je jedan prodava Hartgeove polovne za 3000 kn.

Schmiedmann, mislim oko 290e sa postarinom i paypal fees
 

Offline Bellof

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #227 : 04 Listopad, 2019, 09:03:37 »
Znači ostatak motora ostaje serijski samo ćeš mu dat da lakše diše?
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #228 : 04 Listopad, 2019, 10:19:23 »
Znači ostatak motora ostaje serijski samo ćeš mu dat da lakše diše?

Ne, elektrika ide na Motronic 1.0 i ovaj komp umjesto običnoga https://e28goodies.com/motronic-1-stunt-double-faq/

Znači iz vana izgleda sve kako treba ali se treba stavit rpm senzor (na zvono getribe), senzor radilice (naprijed) wide range lambda i unutar AFM-a ide cijev i senzor protoka zraka umjesto dosadašnjih vrata.
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #229 : 09 Listopad, 2019, 19:43:37 »
Linearni tps na L-jetronic klapni, samo jos adapter gore mora






Stari je imao samo 0 ili skroz, za novi ECU ne paše. Tehnički se može ostavit al onda komp mjeri samo koliko zraka prolazi kroz senzor protoka pa je sporiji odaziv



Vodilice stakla i odabir podizača





Nakupine dijelova sve sam zakrčio




 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #230 : 17 Listopad, 2019, 19:52:05 »
Kontrola i farbanje anlasera






633 je imao zamašnjak od 7.8kg (najlakši) al u uvom srebrnom je bio neki olakšani sa 6.8kg pa ću ubacit njega (desni)



Konvertirat ću dizne od M52 (4 rupe) na ovaj sistem, sve gumice i držač pašu samo moram smislit kakvu granu zbog prilljučka



Cijevčice


 

Offline Žein

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #231 : 18 Listopad, 2019, 11:01:11 »
Inace ti na te motore mecu dizne od 1.8is-a...........tri rupe
Mnogi su se opekli igrajući se sa Oldschoolhr forumom ne shvaćajući da oldschoolhr forum nije ''samo neki tamo forum''....By-Frik-Ri
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #232 : 24 Studeni, 2019, 14:27:37 »
Upgrade na 15 cola, samo druge čepove i ja zadovoljan


 

Offline bubuleja

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #233 : 24 Studeni, 2019, 14:54:38 »
zasto ne 17?

inače auto ce bit bombon
Adio mare
 

Online jeep frik

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 2477
  • Thanked: 123 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Karlovac
  • Vozilo:: Jeep Wrangler
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #234 : 24 Studeni, 2019, 15:04:34 »
Bar 16-tice! :good:

Offline stnightrider

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #235 : 24 Studeni, 2019, 15:10:08 »
Alpina 16 coli mi je najlipša za njega. opet, stvar ukusa.
HIGH & FLY
 

Offline veky

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #236 : 24 Studeni, 2019, 15:16:44 »
16 x 7 ili 8 cola širine  otraga je nabolja mjera za e 28 e24 i e24 po meni...

Nisam popratio ili mi je promaknulo jesi glavne i leteće i radilicu premjerio ?

respect za projekt i trud još jednom da ponovim
Pomozi podjeli sredi : )
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #237 : 24 Studeni, 2019, 16:03:17 »
Alpina 16 coli mi je najlipša za njega. opet, stvar ukusa.

A posto nemam airdam naprijed i necu ga spustat lijepse ce mu manje felge lezat
 

Offline LeonardoL

  • Senior member
  • ***
  • Postova: 236
  • Thanked: 13 times
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Dubrava, Zagreb
  • Vozilo:: 1978 633CSi
Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #238 : 24 Studeni, 2019, 16:08:04 »
16 x 7 ili 8 cola širine  otraga je nabolja mjera za e 28 e24 i e24 po meni...

Nisam popratio ili mi je promaknulo jesi glavne i leteće i radilicu premjerio ?

respect za projekt i trud još jednom da ponovim

Motor je stajao od 1991 a negdje 1988 je generalka na +0.25 bila. Nisam mjerio nista, al posto sam vec otvorio motor sam uzeo nove letece i glavne te karike. Cilindri su imali malko povrsinske hrde koju u biti nije ni trebalo dirat al mi vrag nema mira.

Orginalno je B32 do 1980 imao dvoredni lanac al netko je davno stavio obican pa sam ostavio obican samo promjenio zatezace i klizac lanca.

 

Offline veky

Odg: BMW 633CSi restauracija
« Odgovori #239 : 24 Studeni, 2019, 18:33:44 »
Kaj reći sretno. Imaš blok viška od ona druga dva kaj ne ?
Pomozi podjeli sredi : )