Nakon godina suse i neaktivnosti u pogledu kupoprodaje bilo kakvih vozila na dva, tri ili cetri tocka, nesto mi puhnulo u glavu i rekoh sebi, ajd jedan Stojadin da ubodemo, dovoljno je star da mi bude zanimljiv a i faliju mi kola sa cetriju vrata, sto ce reci, prava limuzina; u ovom slucaju Jugoslaven!!
Ajd da bas nije s neba pa u rebra, mogo sam i neka fina strana kola ubost, ali eto, par godina pratim Jugo scenu na Balkanu i sve to od Zastave dobilo na popularnosti pa i mene zarazilo ( Fico mi je u krvi od kad znam vozit!!). Vec mi se duze vrzmala zamisao nekog Stojkana ubost u sto originalnijem i fabrickom stanju po mogucnosti 1. serije u nekoj ludo dobroj kombinaciji boje karoserije i tapecirunga!!!
Kredenc plava i crveni skaj kabina, to sam cekao, jer sam takvog slikao prije 20 godina i od onda mi je to pozeljna kombinacija na 1. seriji Zastave 101!! Da bas ne lazem da nisam fan Stojadina i od prije, mozda i nisam ali zadnjih 2-3 godine mi je ta zamisao bila u glavi, jer oko 2000-te godine sam slikao jednog Stojkana iz pred serije , 1971. godina, troznamenkasti broj sasije, posle koji mjesec se sjetim da je to bas zanimljiv auto samo zbog niskog broja sasije pa nazovem lika sa nekom maglovitom misli o mozebitnoj kupnji ali auto prodan u Bosnu i nema vise; bio sam ljut tada i zaboravio na Stojadina uopce kao moguceg ljubimca, sve do pred nekih 2-3 godine kad sam poceo o tome razmisljati!!
I eto, sad imam i jos jednog Jugoslavena u garazi!! Planovi su odrzavat ovakvo stanje kolko se moze, jelte, nikakvi tjuninzi, cuninzi i slicno, pokoja nalja iz onog doba je dobrodosla i to bi bilo to!!
Auto izgleda malo da je spusten, prodavac mi rekao da je to zato jer su gore amortizeri od Fiata 127, sta cu, moram vjerovat, valda je tako!!