Autor Tema: Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes  (Posjeta: 515 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Nero

Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes
« : 07 Listopad, 2019, 12:42:19 »
Dakle, fićo mi je užasan za voziti. Znam da ne mogu očekivati čuda, ali koji su prijedlozi da se to barem malo dovede u red.
Preko 80 km/h je drama i borba za goli život.

On je spušten (neka kombinacija s feder platom), sprijeda su upitni stražnji fićini amortizeri.

Da li da pokušam sa izmjenom tih amortizera (imaju kilometara i godina) ili da se uhvatim opsežnijeg zahvata?

Da li postoji opsežniji zahvat do 4-5000 Kn koji će to stvarno dovesti u red?
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Čuvitar

Odg: Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes
« Odgovori #1 : 07 Listopad, 2019, 13:22:00 »
Svi će ispametovat sad.
Ali, po meni za cestovnu verziju, - oriđiđi abarthovu feder platu sa obrnutim uškama, prepiksovat trapove (neko ko to stvarno zna odradit), pomoćni volan one gumene selene ili kako se već zovu izminjat, novi amortizeri, geometrija trapa i gas ( netreba atest nema zafrkancije na tehničkom)
Kolega Tomtom to ima ovu opciju nek ti kaže iz prve ruke kakav mu je za vozit.
I debelo si unutar ove cifre.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 
The following users thanked this post: Nero

Offline Nero

Odg: Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes
« Odgovori #2 : 07 Listopad, 2019, 13:37:37 »
Svi će ispametovat sad.
Ali, po meni za cestovnu verziju, - oriđiđi abarthovu feder platu sa obrnutim uškama, prepiksovat trapove (neko ko to stvarno zna odradit), pomoćni volan one gumene selene ili kako se već zovu izminjat, novi amortizeri, geometrija trapa i gas ( netreba atest nema zafrkancije na tehničkom)
Kolega Tomtom to ima ovu opciju nek ti kaže iz prve ruke kakav mu je za vozit.
I debelo si unutar ove cifre.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Jel može link na tu feder platu? Koliko je nizak s njom onda? Može koja slika?
.....if I go to hell,then I hope that will burn well......
 

Offline Čuvitar

Odg: Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes
« Odgovori #3 : 07 Listopad, 2019, 21:17:27 »
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-dijelovi/zastava-750-850-fica-abarth-gibanj-opruge-oglas-21844703

Ja je neman tako da ti nemogu poslikat, ali kako san napisa kolega Tomtom I'ma to namontirano pa moš vidit u njegovoj garaži.
A za detaljnije mire ćemo ga zamolit da izmiri prednji dio od poda ( recimo onaj dio na prednjem veznom limu di bi trebala dizalica)
I Ja iman to u nekakvim planovima. Ipak je drugačije nego okretanje lama.
A za neovisan ovjes naprid treba puno para a i sa situacijom na tehničkim mislin da nema smisla za cestovnu vožnju.

Sent from my KING_KONG_3 using Tapatalk

Šaka suza , vrića smija , ča je život vengo fantažija
 

Offline tomtom

  • Antique Member
  • *****
  • Postova: 1289
  • Thanked: 31 times
  • Lokacija: Samobor
  • Vozilo:: Zastava 750LE '81
Odg: Fićo - Kako poboljšati prednji ovjes
« Odgovori #4 : 09 Listopad, 2019, 06:11:54 »
Sad vidim temu... Sa tim kompletom sam dobio cca 6 cm niži auto od serijskog, ostao je i dalje udoban, hod feder plate nešto kraći ne serijski. Još mi nigdje nije udario u graničnike. Što se upravljivosti tiče, nisam potpuno zadovoljan, prednji kraj je na lošoj cesti pomalo nervozan, ali daaaaleeeekoooo od užasan. Da bi sve bilo kako treba potrebno se poigrat sa amortizerima. Osobno mi je plan/ideja postaviti Pegličine. Auti su sličnih težina, a Pegline taman kraće koliko treba. Ostalo, vizualni dio imaš u mojoj temi kako ti je kolega većž napisao. Inače, ovo za vozljivost na oko 80km/h i osječaj da ćeš poginut.... ovo ljeto sam se jebeno iznenadio kada me jedan forumaš provozao u svom Figuaru debelo preko tog i samo mogu reć da su svi nestabilni/loši baš oko tih 80 km/h, a prelaskom te famozne brojke ponovno primi cestu kako treba.
Svakako ova kombinacija druge feder plate, ne ovih preslagivanih već ove sa obrnuitim ušicama je za preporuku. Nema kemijanja, sve sjeda kako treba, čvrsći je, stabilniji u odnosu na serijski, nije strašmo spušten - to je možda malo vizualno mana, a za svaki dan zadržao dovoljno udobnosti da ne izbija volan iz ruku i kamenac iz bubrega. Ovo za vizualni dojam za spuštenost, sad je na nekih 1,5cm ispoid linije prednjeg blatobrana. I zapravo je OK, ali meni nedostaju felge koje će gumu izbacit malo van pa da se privučem rubnjaku, a time i popunim prostor koji je sad bočno gledano praazan. Tražim baš nešto što mu pristaje na najjače pa felge još vise.
Uglavnom, pogledaj temu pa pitaj što te zanima.  :hi:
Kad popijem pet gemišta, fićek ide kao ništa, nema brda nema zavoja, policija neka maše.....
 

Offline OVERDOSEDSPEEDJUNKIE

NO GANDINI - NO LAMBORGHINI
Ima vozača....ima pilota....ali nema Senne
Nakon Senne? Samo sjene.